arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۵ - ۱۸ تير ۱۴۰۳

آخرین گزینه: ستاره بایرن زیر تیغ جراحی رفت

لروی سانه، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، چاره دیگری جز انجام عمل جراحی برای رفع مصدومیت قدیمی نداشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رقابت جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ به بدترین شکل ممکن برای لروی سانه به پایان رسید و او مجبور شد بین دو نیمه بازی تیم ملی آلمان برابر تیم ملی اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات به دلیل احساس درد شدیدی که داشت از زمین بیرون برود. 

عملکرد او در نیمه اول چندان بد نبود اما دلیل این که از زمین بازی بیرون رفت خواسته خودش و احساس دردی بود که بار دیگر به واسطه یک مصدومیت قدیمی از ناحیه استخوان لگن داشت و دیگر توانایی این که بتواند به خوبی در زمین بدود یا شوت درستی به سمت دروازه حریف بزند را نداشت. 

حالا روزنامه بیلد خبر داده است که این ستاره بایرن مونیخ چاره دیگری جز رفتن زیر تیغ جراحی نداشته است. ظاهرا او امروز عمل جراحی را با تصمیم پزشکان انجام داده است و امیدوار است که با استفاده از این عمل جراحی بتواند هرچه زودتر شرایطش را بهبود ببخشد و فصل آینده بدون مشکل در زمین حضور پیدا کند. 

2051023

این بازیکن باید یک روز پس از این عمل در بیمارستان بستری باشد اما پس از آن اجازه دارد که به خانه برود و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت. با این حال، به او اطلاع داده شده است که باید در چند روز اول به خوبی استراحت کند تا دوره نقاهتش به صورت کامل سپری شود. 

سانه امیدوار است که بتواند در بازه زمانی ۳ تا ۴ هفته آینده به صورت کامل آماده شود تا در تمرینات پیش فصل بایرن مونیخ تحت هدایت ونسان کمپانی حضور داشته باشد. او چند هفته طولانی درد شدیدی داشت و همین باعث شد که گزینه دیگری جز انجام عمل جراحی نداشته باشد. 

او پیش از شروع یورو نگران بود که نتواند در این مسابقات شرکت کند و حضورش در زمین تحت هدایت یولیان ناگلزمان ریسک بزرگی بود و حالا این فرصت را پیدا کرد که این جراحی را انجام دهد وطرفدارانش خوشحال هستند که فصل آینده او را بدون هیچ مشکلی در ترکیب بایرن خواهند دید.

نظرات بینندگان