arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۶ - ۱۷ تير ۱۴۰۳

سرمربی سابق ایران آخرین امید یک نسل طلایی

تیم ملی والیبال صربستان در المپیک پاریس تحت هدایت ایگور کولاکوویچ حاضر خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم ملی والیبال صربستان آخرین تیمی بود که موفق شد جواز حضور در رقابت‌های المپیک پاریس را کسب کند. این تیم که در رقابت‌های انتخابی ناکام مانده بود، به واسطه رنکینگ پس از پایان مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها به المپیک صعود کرد. صربستان با تیم‌هایی نظیر کوبا، هلند و حتی ایران رقابت سختی داشت و توانست بالاتر از این تیم‌ها به المپیک راه یابد.

در مرحله گروهی مسابقات المپیک، صربستان با تیم‌های فرانسه، اسلوونی و کانادا هم‌گروه است. با اینکه صربستان روی کاغذ شانس کمتری برای صعود دارد، نسل طلایی والیبال این کشور به دنبال یک پایان خوش و موفقیت به یادماندنی در پاریس هستند.

بازیکنانی مانند مارکو پودراسکانین و الکساندر آتاناسویچ، که آخرین تورنمنت ملی خود را پشت سر می‌گذارند، به همراه چند ستاره دیگر که احتمالاً در المپیک بعدی حضور نخواهند داشت، به دنبال کسب نتایج خوب و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی هستند.

صربستان با تکیه بر تجربه و توانمندی بازیکنان خود و البته تحت هدایت ایگور کولاکوویچ امیدوار است بتواند از گروه خود صعود کرده و در مراحل بعدی رقابت‌ها نیز عملکرد درخشانی داشته باشد. تلاش و انگیزه این بازیکنان می‌تواند نقش مهمی در موفقیت تیم ملی والیبال صربستان در المپیک پاریس ایفا کند.

نظرات بینندگان