arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۱ - ۱۶ تير ۱۴۰۳

نقشه العربی: عبدالکریم با وراتی مقابل الهلال!

جدایی عبدالکریم حسن، همچنان یک سوژه جالب خبری است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چند هفته پیش خبر مربوط به جدایی عبدالکریم حسن از پرسپولیس منتشر شد که واکنش سریع مسئولان این باشگاه را به دنبال داشت و آنها    علاوه بر تکذیب خبر جدایی، پیشنهاد الوکره را هم رد کردند.

اما حالا ماجرای الوکره به حاشیه رفته و العربی قطر دست بالاتر را دارد. باشگاهی که با ارسال هیئت چند نفره به تهران و  دیدار با مسئولان باشگاه پرسپولیس، تمام تلاش خود را برای جذب عبدالکریم انجام می‌دهد.

آنطور که روزنامه الرایه می‌نویسد، تیم مذاکره‌کننده العربی همچنان در تهران حضور دارد تا بتواند گام نهایی برای جذب این ستاره قطری را بردارد.  العربی که به دلیل مذاکره با حسن دچار اختلاف با مدیران الوکره هم شده، قصد دارد هرطوری که هست عبدالکریم را به خدمت بگیرد.

2050952

البته موضوع عبدالکریم حسن، تنها مسئله روی میز مدیران باشگاه العربی نیست و آنها روز گذشته توانستند نظر عبدالله السلیطی مدافع مرکزی خود را برای امضای قرارداد چهار ساله جلب کنند و همچنین محمد سعید، دروازه‌بان قطری را هم به خدمت بگیرند.

بازیکنان العربی امروز راهی بخش درمانی آکادمی اسپایر خواهند شد تا تست پزشکی خود را پیش از اردوی پیش فصل انجام دهند. اردوی پیش فصل العربی در مجارستان برگزار خواهد شد تا این تیم در اروپا آماده فصل جدید شود.

آنها همچنین چهار بازی دوستانه خواهند داشت که یکی برابر پورتو و دیگری مقابل الهلال عربستان برگزار می‌شود. در این بین یوسف مساکنی و مارکو وراتی، دو ستاره مشهور العربی نیز در مجارستان به اردو اضافه خواهند شد و کار خود را استارت خواهند زد.

این البته در شرایطی است که مدیران این باشگاه در تلاش هستند هرچه زودتر عبدالکریم حسن را هم به جمع بازیکنان اضافه کنند. باشگاه پرسپولیس با پیشنهاد ۳۰۰ هزار دلاری الوکره مخالفت کرد و  به نظر رقمی کمتر از یک میلیون دلار راضی نخواهد شد.

 

نظرات بینندگان