arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۰۸ - ۱۵ تير ۱۴۰۳

مقام معظم رهبری پس از انداختن رای خود به صندوق: شنیدم که شوق و علاقه مردم بیشتر از قبل است / در مرحله دوم انتخابات مردم باید همتشان بیشتر باشد تا کار را تمام کنند و فردا رئیس‌جمهورمان را داشته باشیم

 حضرت آیت الله خامنه‌ای پس از انداختن رای خود به صندوق تاکید کردند که در مرحله دوم انتخابات مردم باید همتشان بیشتر باشد تا کار را تمام کنند و فردا رئیس‌جمهورمان را داشته باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند که ان شاء‌الله مردم با رای خود بهترین را انتخاب کنند.
 
به گزارش «انتخاب»؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای پس از حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم تاکید کردند: بحمدالله روز خوبی است روز حضور مردم، روز شرکت مردم، روز فعال شدن مردم عزیزمان در یک امر مهم سیاسی کشور یعنی انتخابات.

ایشان افزودند: شنیدم که شوق و علاقه‌ی مردم بیشتر از قبل است. خدا کند این جور باشد و اگر این جور باشد خرسندکننده است. و ان‌شاءالله مردم عزیزمان موفق باشند رأی بدهند و بهترین را انتخاب بکنند.در این مرحله، مردم قاعدتاً باید همت‌شان بیشتر باشد برای اینکه کار را تمام می‌کنند و ان‌شاءالله فردا رئیس جمهورمان را داشته باشیم.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در پایان تصریح کردند: خداوند ان‌شاءالله ملت را موفق کند و کشور را آباد کند و همه‌ی کسانی که در این راه زحمت می‌کشند مشمول لطف و رحمت خودش قرار بدهد.
نظرات بینندگان