arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۳ - ۱۴ تير ۱۴۰۳

محرومیت سنگین دمیرال؛ یوفا ستاره ترکیه را نقره داغ کرد

مریح دمیرال، مدافع گلزن تیم ملی ترکیه، به دلیل شادی جنجالی خود در بازی مقابل اتریش، از سوی یوفا دو جلسه محروم شد و دیدار حساس برابر هلند در مرحله یک چهارم نهایی و احتمالا نیمه‌نهایی را از دست داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طرفداری: ترکیه با بدترین خبر ممکن مواجه شد: دمیرال در دو بازی آینده غایب است!

 یوفا ترکیه و ستاره این تیم را نقره‌داغ کرد. 

با اعلام کنفدراسیون فوتبال اروپا، مریح دمیرال به دلیل شادی جنجالی خود در جدال با اتریش، ۲ جلسه از همراهی ترکیه محروم شد. دمیرال پس به ثمر رساندن گل اولش در جریان برتری ۲-۱ ترکیه برابر اتریش، حرکتی جنجالی را انجام داد و با نماد گرگ خاکستری که به گروه‌های افراطی راست‌گرا در کشور ترکیه نسبت داده می‌شود، خوشحالی خود را ابراز کرد. یوفا پس از انجام تحقیقات راجع به این شادی تحریک‌آمیز و جنجالی، تصمیم گرفت که مدافع گلزن ترکیه را دو جلسه محروم کند. گویا این حرکت در کشورهای آلمان و اتریش و فرانسه، نمادی تروریستی به حساب می‌آید و به همین خاطر، واکنش تند یوفا را به همراه داشته است.

به این ترتیب، دمیرال جدال حساس ترکیه برابر هلند در مرحله یک چهارم نهایی را از دست می‌دهد و در صورتی که ترکیه به نیمه‌نهایی صعود کند، ستاره ترک‌ها در این جدال نیز غایب خواهد بود.

گفتنی است دمیرال و سران فوتبال ترکیه تا فردا صبح فرصت دارند که از خود دفاع کرده و تحریک‌آمیز نبودن آن را به اثبات برسانند.

نظرات بینندگان