arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۵ - ۱۳ تير ۱۴۰۳

قهرمانی حق ایران است، بریم که به دستش بیاوریم

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان ایران، گفت: برای قهرمانی است که حق تیم ایران است، تلاش می‌کنم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آخرین تمرین تیم ملی والیبال جوانان ایران در تهران امروز (چهارشنبه 13 تیرماه) در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد و محمدمانی علیخانی دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان پسر ایران پس از این تمرین اظهار کرد: خدا را شکر اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم. چهار ماه است که در اردو هستیم و این پنجمین اردوی تیم ایران است.

وی در خصوص میزان آمادگی‌اش برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: آمادگی خوبی دارم، اما به دلیل مصدومیتی که داشتم، نتوانستم مدت زیادی همراه تیم باشم. سرمربی لطف کرد و من را در اردو نگاه داشت. نظر کادر فنی است که من در تیم حضور داشتم باشم.

بازیکن تیم ملی والیبال جوانان ایران ادامه داد: با تلاش خودمان و کادر فنی حقمان است که در این دوره هم قهرمان شویم. شناخت خوبی از حریفان داریم. در چند سال گذشته مسلما این تیم‌ها پیشرفت‌هایی داشتند و تیم ایران هم همین پیشرفت‌ها را داشته است. امیدوارم بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ژاپن و کره‌جنوبی تیم‌های فوق‌العاده‌ای هستند و هنوز مسابقات شروع نشده فیلم بازی این حریفان را به واسطه آنالیز خوبی که انجام شده دیدیم و شناخت خوبی از این تیم‌ها داریم.

نظرات بینندگان