arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۸ - ۰۶ تير ۱۴۰۳

فرمانده کل سپاه: طبق گزارش گالوپ، ۷۲ درصد ایرانیان، دولت رئیسی را تایید می‌کنند در حالی که این میزان برای دولت روحانی ۳۲ درصد بود

فرمانده کل سپاه گفت: مرکز افکارسنجی گالوپ که یک موسسه سنجش افکار عمومی در جهان است می‌گوید که اعتماد مردم ایران به دولت رئیسی پس از روی کار آمدن او افزایش یافته و ۶ نفر از هر ۱۰ ایرانی اعتمادشان بالاتر رفته است. از هر ۱۰ ایرانی ۶ نفرشان اعتماد به نفسشان به دولت ملی شان بالا رفته. وی افزود:، اما همین موسسه افکارسنجی میگوید که ۷۲ درصد ایرانیان دولت رئیس جمهور رئیسی را تایید می‌کنند در مقابل ۳۲ درصد که دولت قبل از دولت آقای رئیسی را تایید می‌کردند؛ یعنی تأیید مردم از دولت سیزدهم نسبت به دولت دوازدهم دو برابر افزایش پیدا کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده کل سپاه در مراسم اختتامیه سومین نمایشگاه دستاوردهای دولت مردمی شهید جمهور گفت: طبق گزارش گالوپ، ۷۲ درصد ایرانیان، دولت رئیسی را تایید می‌کنند در حالی که این میزان برای دولت روحانی ۳۲ درصد بود.
 
وی گفت: مرکز افکارسنجی گالوپ که یک موسسه سنجش افکار عمومی در جهان است می گوید که اعتماد مردم ایران به دولت رئیسی پس از روی کار آمدن او افزایش یافته و 6 نفر از هر 10 ایرانی اعتمادشان بالاتر رفته است. از هر10 ایرانی 6 نفرشان اعتماد به نفسشان به دولت ملی شان بالا رفته.
 
وی افزود: اما همین موسسه افکارسنجی میگوید که ۷۲ درصد ایرانیان دولت رئیس جمهور رئیسی را تایید می‌کنند در مقابل ۳۲ درصد که دولت قبل از دولت آقای رئیسی را تایید می‌کردند؛ یعنی تأیید مردم از دولت سیزدهم نسبت به دولت دوازدهم دو برابر افزایش پیدا کرده است.
نظرات بینندگان