arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۵۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۶ - ۰۴ تير ۱۴۰۳

بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا

اگر شما هم قصد دارید یک سفر خانوادگی را به آنتالیا تجربه کنید، پس حتما باید با بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا و امکانات آنها آشنا شوید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سواحل آنتالیا همه ساله خیل عظیم مسافران را از سراسر جهان به سوی خود می‌کشانند. هتل های لوکس و لاکچری، زیبایی طبیعی سواحل و آب‌های فیروزه‌ای دریای مدیترانه سهم بسزایی در افزایش گردشگری این منطقه داشته‌اند. اگر شما هم قصد دارید یک سفر خانوادگی را به آنتالیا تجربه کنید، پس حتما باید با بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا و امکانات آنها آشنا شوید.

هتل باروت لارا آنتالیا  (Lara Barut Collection)

بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا

هتل لارا باروت کالکشن، یکی از بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا به شمار می‌آید که در منطقه محبوب و دیدنی لارا قرار دارد. این هتل ۵ ستاره با دربرداشتن واحدهای اقامتی لوکس و مدرن، امکانات رفاهی مطلوب مانند ارائه خدمات uall، وجود ۹ رستوران، ۳ استخر، مرکز اسپا، زمین بازی کودکان و... از جمله هتل های خانوادگی آنتالیا به شمار می‌رود. هزینه اقامت در هتل لارا باروت کالکشن با توجه به فصل سفر و نوع اتاق متفاوت است؛ با این حال، برای یک شب اقامت باید هزینه‌ای بین ۴۵۰ تا ۱۰۰۰ دلار را در نظر بگیرید.

هتل لند آو لجندز کینگدام  (The Land Of Legends Kingdom)

لند آو لجندز کینگدام را به جرئت می‌توان خفن ترین هتل آنتالیا به ویژه برای کودکان در تور آنتالیا تابستان ۱۴۰۳ دانست. خدمات این هتل نیز به صورت یوآل ارائه می‌شود. آنچه این هتل ۵ ستاره را به یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان تبدیل می‌کند، فضا و معماری خاص این هتل است که از کاخ‌های انیمیشن‌ها و قصرهای سرزمین دیزنی الهام گرفته شده است. از این رو اقامت در این هتل برای کودکان مانند زندگی کردن در دنیای افسانه‌هاست.

هتل اورنج کانتی بلک  (Orange County Belek)

بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا

یکی از بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا در منطقه توریستی بلک، هتل اورنج کانتی بلک فمیلی اونلی است. این هتل لاکچری ۵ ستاره، با دربر داشتن ۲۰ نوع اتاق مختلف، ۵ استخر، مرکز اسپا و ماساژ، دو رستوران، یک بار، سونا، باشگاه بدنسازی، محوطه بازی کودکان، کلاب کودکان و استخر کودکان بدون تردید می‌تواند یک اقامت خانوادگی دلچسب و فراموش‌نشدنی را برای شما رقم بزند. این هتل از فرودگاه آنتالیا ۳۰ کیلومتر فاصله دارد. هزینه اقامت در این هتل به ازای هر شب بین ۱۷۰ تا ۵۰۰ دلار است.

هتل سوئنو دلوکس بلک آنتالیا  (Sueno Hotels Deluxe Belek)

هتل سوئنو دلوکس بلک یکی از بهترین هتلهای انتالیا محسوب می‌شود که در سواحل زیبای بلک قرار گرفته است. این هتل ۵ ستاره دارای ۴ استخر روباز و سرپوشیده، سرسره‌های آبی برای کودکان و بزرگسالان، بار ساحلی، یک رستوران، صندلی و چتر ساحلی، مرکز اسپا، باشگاه بدنسازی، کلاب کودکان و زمین گلف و زمین تنیس است. هتل سوئنو دلوکس بلک با فرودگاه آنتالیا تنها ۲۰ کیلومتر فاصله دارد و در نزدیکی آن نیز سه رستوران و کافه شیک و باکیفیت به چشم می‌خورد. هزینه اقامت در این هتل به ازای هر شب بین ۳۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار است.

هتل سون سیز لایف کمر  (Seven Seas Hotel Life)

یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان، سون سیز هتل لایف است که در منطقه زیبای کمر قرار دارد. این هتل می‌تواند خاطره‌ای ماندگار در ذهن کودکان شما به جا بگذارد؛ چراکه امکانات متعددی برای کودکان در این هتل وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به اتاق‌هایی با دکوراسیون، طراحی و تجهیزات مخصوص کودکان، اتاق بازی مجهز، اجرای نمایش برای کودکان، سرویس مراقبت از کودک، استخر مخصوص کودکان و انواع سرگرمی‌ها در فضای باز ویژه کودکان اشاره کرد.

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا  (Ramada Resort Lara)

هتل رامادا ریزورت لارا یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای خانواده است. این هتل پنج ستاره با داشتن اتاق‌های مدرن و مجهز به امکانات رفاهی کامل، محیطی لوکس و راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. هتل رامادا ریزورت لارا دارای ۳ استخر بزرگ، ساحل خصوصی، چندین رستوران با منوهای متنوع و فعالیت‌های ورزشی و مرکز اسپا، باشگاه بدنسازی، سالن زیبایی و خدمات لاکچری دیگر است. برای کودکان نیز امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، از جمله کلاب کودکان، زمین بازی، استخر کودکان و برنامه‌های سرگرمی گوناگون که تجربه‌ای لذت‌بخش و به یادماندنی را برای کودکان دلبند شما رقم می‌زند. یک شب اقامت در یک اتاق استاندارد این هتل می‌تواند بین ۴۲ تا ۱۱۱ دلار هزینه داشته باشد.

هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا  (Concorde De Luxe Resort)

بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا

یکی‌دیگر از هتل‌های لوکس منطقه لارا، کنکورد دلوکس ریزورت است. از جمله خدماتی که مهمانان این هتل از از آن برخوردارند می‌توان به ۴ استخر، ۸ رستوران، مرکز تناسب اندام و اسپا و تجهیزات ورزش‌های مختلف اشاره کرد. امکانات ویژه کودکان نیز مانند وعده غذایی مخصوص کودک، تخت کودک، کالسکه، محوطه بازی کودکان، پارک آبی و استخر کودکان در این هتل به چشم می‌خورد. بنابراین کنکورد دلوکس را می‌توان بهترین هتل آنتالیا برای خانواده دانست. هزینه اقامت در این هتل به ازای هر شب بین ۶۴۰ تا ۱۳۰۰ دلار است.

هتل گرانادا لاکچری بلک  (Granada Luxury Belek)

هتل گرانادا لاکچری بلک یکی از برترین هتل‌های آنتالیا برای خانواده‌ها به‌شمار می‌رود. این هتل پنج ستاره با اتاق‌های شیک و امکانات رفاهی بی‌نظیر و ارائه خدمات uall، اقامتی لوکس و راحت را به مهمانان هدیه می‌دهد. گرانادا لاکچری بلک با ۱۵ استخر روباز و سرپوشیده وسیع، ساحل خصوصی، رستوران‌ و بار، فعالیت‌های ورزشی متنوع، مرکز اسپا، باشگاه بدنسازی و سالن زیبایی یک تجربه فوق‌العاده را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. کودکان در این هتل از امکانات گوناگونی همچون کلاب کودکان، زمین بازی، استخر مخصوص و برنامه‌های سرگرمی جذاب بهره‌مند می‌شوند، تا لحظاتی شاد و فراموش‌نشدنی را در کنار خانواده خود سپری کنند. اقامت در این هتل بین ۱۳۰ تا ۲۲۰۰ دلار هزینه خواهد داشت.

هتل کریستال پرستیژ الایت  (Crystal Prestige Elite)

هتل کریستال پرستیژ الایت یکی از بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا در منطقه کمر به شمار می‌ورد که دارای ساحل خصوصی، دو استخر روباز با سرسره‌های آبی، سالن بدنسازی و مرکز اسپا است و خدمات uall را نیز ارائه می‌دهد. این هتل ۴ ستاره امکانات متنوعی برای اقامت خانوادگی دلچسب دارد که از جمله آنها می‌توان به کلاب کودکان، زمین بازی و اتاق خانوادگی اشاره کرد. بازه قیمتی این هتل به ازای هر شب از ۴۴۵ تا ۸۵۰ دلار متغیر است.

نظرات بینندگان