arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۳ - ۰۴ تير ۱۴۰۳

قتل شریک در قمارخانه مخفی

درگیری در پاتوق مصرف مواد و قمار به قتلی خونین منجر شد و تحقیقات جنابی با دستگیری سه مرد و تعقیب مظنون اصلی ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

صدای درگیری در یکی از خانه‌های محله‌ای در ستارخان، ساعت 5 بعد از ظهر 2 تیر آرامش عصرگاهی اولین روز هفته را بر هم زد. لحظاتی بعد از آنکه صدای درگیری و زد و خورد به گوش رسید، رهگذران مرد جوانی را دیدند که زخمی از خانه بیرون آمد و به نظر می‌رسید قصد فرار دارد اما پس از چند قدم و در میانه راه در خیابان روی زمین افتاد. لحظاتی پس از او نیز مرد جوانی که دست‌هایش خونی بود از خانه بیرون آمد و پا به فرار گذاشت.

رهگذران با مشاهده این صحنه با اورژانس و پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند. زمانی که امدادگران به محل رسیدند، مشخص شد مرد جوان جان خود را از دست داده است. به دنبال مرگ مردی که برای ساکنان و همسایه‌ها ناشناس بود، موضوع به بازپرس سالار صنعتگر که وظیفه کشیک قتل را بر عهده داشت اطلاع داده شد. پس از آن نیز تیم بررسی صحنه جرم که کارشناسان پزشکی قانونی، متخصصان تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در آن عضویت دارند، راهی محل شدند. معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی حکایت از آن داشت که مرد جوان با چهار ضربه چاقو به قتل رسیده است.

با توجه به اظهارات شاهدان و از آنجایی که درگیری داخل خانه‌ای قدیمی رخ داده بود که جسد مقتول مقابلش افتاده بود، کارآگاهان سراغ صاحب خانه رفتند. این زن در تحقیقات گفت: مدتی است برای کسب درآمد، معتادان و قمار بازها در خانه‌ام جمع می‌شوند. در این بین هم وسایل سرقتی به جای پول رد و بدل می‌شود یا به فروش می‌رسد. من هم برای این معاملات و قمار بازی‌ها مبلغی دریافت می‌کنم.

این زن ادامه داد: علاوه بر این اگر کسی جایی برای ماندن نداشته باشد به او اتاقی اجاره می‌دهم. روز حادثه هم مقتول و قاتل مشغول معامله ساعت مچی بودند اما نمی‌دانم چه شد که درگیر شدند. زمانی که این اتفاق رخ داد، سه مرد به غیر از قاتل و مقتول در خانه‌ام بودند و یکی از آنها برادر قاتل است.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان جنایی به سراغ برادر قاتل رفتند و مرد جوان گفت: برادرم بساط ساعت مچی داشت. مقتول یک روز که قصد داشت ساعت مچی از برادرم بخرد با او دوست شد و دوستی آنها کم کم زیاد شد. در نهایت برادرم پیشنهاد شراکت به او داد، اما شراکت آنها خیلی طول نکشد و پایان خوشی هم نداشت. روز حادثه دور بساط جمع شده بودیم که مقتول به برادرم گفت دو تا از ساعت‌ها برای او است اما برادرم مدعی بود که اشتباه می‌کند و ساعت‌ها را او خریده است. سر همین مساله با هم دعوایشان شد و برادرم چهار ضربه چاقو به او زد، مقتول هم که جانش را در خطر دید پا به فرار گذاشت و به خیابان رفت تا شاید کسی کمکش کند، اما در مقابل خانه از هوش رفت و لحظاتی بعد هم مرد. برادرم که شاهد ماجرا بود، چاقو را داخل خانه انداخت و پا به فرار گذاشت.

در پی اظهارات برادر قاتل و شناسایی هویت فردی که به عنوان متهم باید تحت تعقیب قرار گیرد، گروهی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند اقدامات لازم برای دستگیری او را انجام دهند. همچنین به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی پایتخت سه مرد جوان بازداشت شدند تا تحقیقات از آنها برای دستگیری قاتل فراری ادامه یابد. همچنین جسد به پزشکی قانونی انتقال یافته است تا معاینات دقیق روی پیکر مقتول انجام شود.

نظرات بینندگان