arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۳ - ۰۳ تير ۱۴۰۳

پزشکیان: نمی‌شود مملکت را با آدم‌های بیسواد اداره کرد / اجازه نخواهیم داد عده‌ای با افکار بسته برای کل مملکت تصمیم بگیرند

مسعود پزشکیان گفت: ببرخی برای خود سفره باز کردند و زمانی که به مردم می‌رسند، می‌گویند نداریم. من در صف مردم می‌ایستم. مردم زمانی ناراضی می‌شوند که من مشکل خود و دار و دسته‌ام را حل میکنم اما به حل مشکل مردم نمی‌رسم. آن چیزی که ما و مملکت را تهدید می‌کند؛ تبعیص، اختلاس، دروغ و عدم صداقت است. همان گونه که ما زندگی کنیم، مردم باید زندگی کنند، همه چیز درست می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جماران: مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در ادامه سفرهای خود امشب به مسجد جامع قرچک ورامین مورد استقبال پرشور مردم این شهر قرار گرفت.
 
 در این مراسم که مسعود پزشکیان ابتدا به زبان ترکی صحبت کرد، گفت: برای من افتخار است که میان شما هستم. من به شما قول می‌دهم مانند شما در صحنه خواهم ماند ما اجازه نخواهیم داد عده‌ای با افکار بسته برای کل کشور تصمیم بگیرند. این بی‌اعتمادی به خاطر سو مدیریت و اختلاس و پول‌هایی است که گم می‌شود، آن وقت مردم برای یک تکه نان سر در سطل آشغال ببرند این برای ایران و ملتی که روی گنج خوابیده، برازنده نیست.
 
ما نمی‌پذیریم کشوری که نفت، معدن و گاز داشته باشد اما مردم آن بیکار باشند. ما نباید با دنیا بجنگیم و دعوا کنیم. چرا جوانان ما باید بیکار باشند؟ حق با مردم و جوانان است، زیرا عرضه نداشتیم برای آنان زندگی مناسب مهیا کنیم. ما در مجلس شورای اسلامی مشاهده کردیم اصولگراها برای کسب صندلی چطور دعوای قدرت دارند.
 
وعده می‌دهیم اگر باشیم کار انجام می‌دهیم اما اگر برسیم چه، انجام می‌دهیم؟ ما با مردم صادق نیستیم، ما حق نداریم خویشاوندان و دار و دسته خود را سرکار بیاوریم. امام علی (ع) می‌فرماید، در حق مردم انصاف کن. هر چه برای خویشاوندان خود خواستی برای مردم نیز همین را بخواه، اگر نکنیم ظلم کردیم.
 
همه آنان که خویشاوندانش سرکار هستند اما مردم بیکار هستند
 
برخی برای خود سفره باز کردند و زمانی که به مردم می‌رسند، می‌گویند نداریم. من در صف مردم می‌ایستم. مردم زمانی ناراضی می‌شوند که من مشکل خود و دار و دسته‌ام را حل میکنم اما به حل مشکل مردم نمی‌رسم. آن چیزی که ما و مملکت را تهدید می‌کند؛ تبعیص، اختلاس، دروغ و عدم صداقت است. همان گونه که ما زندگی کنیم، مردم باید زندگی کنند، همه چیز درست می‌شود.
 
نمی‌شود مملکت را با ادم‌های بیسواد اداره کرد و کار را به کسانی بسپاریم که کارشناس نیستند.
نظرات بینندگان