arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۱ - ۰۳ تير ۱۴۰۳

اختلال گروه‌های فشار در سخنرانی ظریف در بابل / ظریف: چند نفر از ستاد پزشکیان در مراسم جلیلی تابلو بلند کرده؟ اگر کرد سالم بیرون می‌آید؟ / فقط قول بدهید اگر کسی به ستاد شما آمد و گفت جلیلی چرا به پور محمدی گفته اگر تو بودی من اجازه fatf را می‌دادم، ولی به روحانی نه، به او کاری نداشته باشید

گروه‌های فشار برای چندمین بار سعی کردند در میانه سخنرانی ظریف اختلال ایحاد کنند. دیروز در گرگان و کاشان این افراد تلاش کردند با دگیری این مجالس را به هم بریزند. امروز نیز این افراد با شعار دادن و بلند کردن پلاکار‌هایی در سخنرانی ظریف اختلال ایجاد کردند که ظریف به آن‌ها گفت: من نیامدم اینجا که عصبانی شوم، اما گروهی نمی‌خواهند حرف حق را بشنوند. چند نفر از ستاد پزشکیان در مراسم قالیباف و جلیلی تابلو بلند کردند؟ اگر کسی این کار را کرد آیا سالم بیرون آمد یا نه؟  
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گروه‌های فشار برای چندمین بار سعی کردند در میانه سخنرانی ظریف اختلال ایحاد کنند. دیروز در گرگان و کاشان این افراد تلاش کردند با دگیری این مجالس را به هم بریزند.
 
به گزارش «انتخاب»؛ امروز نیز این افراد با شعار دادن و بلند کردن پلاکارهایی در سخنرانی ظریف اختلال ایجاد کردند که ظریف به آنها گفت: من نیامدم اینجا که عصبانی شوم اما گروهی نمی‌خواهند حرف حق را بشنوند. چند نفر از ستاد پزشکیان در مراسم قالیباف و جلیلی تابلو بلند کردند؟ اگر کسی این کار را کرد آیا سالم بیرون آمد یا نه؟ 
 
وی افزود: این کارها به ضرر شما می شود. فقط قول بدهید که اگر کسی به ستاد شما آمد و گفت که جلیلی چرا به پور محمدی گفتی اگر تو بودی من اجازه fatf می دادم ولی به روحانی نه کاری به او نداشته باشید
 
ظریف در ادامه گفت:  این مردم آمده اند حرف حسابی بشنوند حرفای شما را که از صداوسیما همیشه می شنوند.
نظرات بینندگان