arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۲ - ۰۲ تير ۱۴۰۳

رئیس ستاد جلیلی: جلیلی نزدیک ترین فرد به گفتمان حضرت آقا است / آن دوره که افراد فاصله دار از گفتمان رهبری پست و مقام می‌گرفتند تمام شده

 محسن منصوری رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی گفت: به لحاظ شاخص‌های مختلف انقلابی‌گری، اصولی و ارزشی شهید رئیسی شبیه‌ترین فرد به رئیس جمهور شهیدمان است و به گفتمان حضرت آقا هم نزدیک‌ترین فرد است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با اشاره به اینکه برای حضور در عرصه انتخابات حجت داشتیم گفت: مردم امتداد دولت آقای رئیسی را می‌خواهند نه امتداد دولتی که حتی آب خوردن مردم را هم به مذاکرات گره می‌زدند.
 
 محسن منصوری در اجتماع حامیان دکتر سعید جلیلی که در میدان امیرچقماق یزد برگزار شد اظهار داشت: حماسه‌سازی مردم یزد در استقبال رئیس جمهور شهید را به هیچ عنوان یادمان نمی‌رود، زمانی که در دمای زیر صفر درصد مردم با حضور بسیار پرشور خود، استقبال بی‌نظیری از شهید رئیسی داشتند.
 
وی خاطرنشان کرد: یزد پیشتاز تاریخ سازی است و نقطه‌های عطف سیاسی ما در تاریخ انقلاب اسلامی ایران خیلی مواقع از یزد رقم خورده و مردم این دیار همیشه با حضور خود تاریخ ساز بوده‌اند.
 
رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محراب حضرت آیت‌الله صدوقی و چهار هزار شهید این استان گفت: این استان دیار علما، بزرگان و شخصیت‌های ارزشمندی است که در انقلاب اسلامی نقش‌ ویژه ایفا کردند و می‌کنند.
 
منصوری ادامه داد: در یکی دو دهه اخیر توفیق داشتم که در مسئولیت‌های مختلف به مردم خدمت‌ کنم و گل سرسبد این خدمت را در زمان این سه سال می‌دانم که در خدمت آیت‌الله شهید رئیسی بودم.
 
وی با بیان اینکه شهید رئیسی در گام‌های تحقق تمدن اسلامی به سمت این مسیر حرکت کردند و روش و منش ایشان باید الگویی برای دولت‌های آینده باشد، گفت: شهادت آیت الله رئیسی مسیر را ناتمام گذاشت و باید پرچم را در دست کسی بدهیم که بدور از ملاحظات سیاسی مسیر تحقق دولت اسلامی را رقم بزند.
 
رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی تصریح کرد: از بین کاندیداهای موجود برخی افراد وجود دارند که سابقه همکاری و رفاقت من با آنها بیش از رفاقتم با دکتر جلیلی باشد ولی معتقدم که آقای جلیلی امتداد راه شهید رئیسی را خواهند داشت.
 
وی جلیلی را شبیه‌ترین کاندیدا به آیت الله شهید رئیسی دانست و گفت: به لحاظ شاخص‌های مختلف انقلابی‌گری، اصولی و ارزشی شهید رئیسی شبیه ترین فرد به رئیس جمهور شهیدمان است و به گفتمان حضرت آقا هم نزدیک ترین فرد است.
 
منصوری تاکید کرد: آن روز که افراد با فاصله از گفتمان مقام معظم رهبری فاصله داشتند پست و مقام می‌گرفتند تمام شد و دیگر مردم فردی را انتخاب می‌کنند که اولا در مسیر شهید رئیسی گام بردارد و ثانیا در راستای تحقق گفتمان مقام معظم رهبری حرکت کند.
 
رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی افزود: اگر کسی به هر دلیلی در زندگی شخصی خودش مراقبت نمی‌کند و به هر دلیلی نمی‌تواند در تراز زندگی مومنانه حرکت کند به طریق اولا جامعه اسلامی را هم نمی‌تواند به این مسیر هدایت کند و باید در انتخابمان به این موضوع دقت لازم را داشته باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر فردی مثل آیت‌الله رئیسی با اقتدار قدم مبارزه با فساد را بر می‌دارد به دلیل آن است که در زندگی شخصی خودش کوچکترین رنگ و بویی از فساد دیده نمی‌شود و این را باید به عنوان یک شاخص بسیار جدی در نظر بگیریم.
 
منصوری گفت: برای حکمرانی هم اشراف لازم است و هم برنامه و آقای جلیلی در یازده سالی که در دولت سایه فعالیت ‌می‌کردند، فعالیت‌ها را به صورت مویرگی طراحی و برنامه ریزی می‌کردند و با اشراف بسیار کامل به مسائل کشور توان ادامه مسیر آیت‌الله رئیسی را دارند.
 
رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی افزود: نوع اداره ایشان در شورای عالی امنیت ملی کم سابقه بوده و از تمام ظرفیت‌های این شورا در مسائل مختلف مرتبط با آن استفاده می‌کردند.
 
وی بیان کرد: ما به فردی نیاز داریم که کت و ردای ریاست جمهوری به تنش گشاد نباشد و رئیسی جمهوری را می‌خواهیم که در بزنگاه‌های مختلف خودش را حفظ کرده باشد.
 
منصوری افزود: ما معتقدیم سنگ بنایی که شهید رئیسی در مردمی سازی دولت گذاشتند باید حفظ شود و آقای سعید جلیلی را از این جنس می‌دانیم که می‌تواند این مسیر را حفظ کند.
 
رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی عنوان کرد: ارتباط بی واسطه شهید رئیسی با مردم و واگذاری کارها به آنها یکی از ویژگی‌های دولت سیزدهم بود و مسیر مردمی سازی که شهید جمهور آغاز کرد، به فضل خدا توسط جلیلی ادامه پیدا خواهد کرد.
 
وی گفت: ما به آقای جلیلی رای می‌دهیم و پای کار ایشان می‌ایستیم چون ایشان پای کار انقلاب اسلامی است و در طول سال‌های انقلاب همیشه در همین مسیر ثابت قدم و استوار حرکت کرده است.
 
منصوری خاطرنشان کرد: در انتخابات باید سراغ کسی برویم که جمع بندی و برداشت ما به این موضوع برسد که با اخلاص و نیت خالصانه خدمت به مردم وارد این عرصه شده و به این شخص رای بدهیم.
 
رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با اشاره به اینکه ما برای حضور در انتخابات حجت داشتیم گفت: به هیچ عنوان برای کنار رفتن حجت نداریم و انشاالله تا پایان این راه حضور خواهیم داشت.
 
وی با تاکید بر اینکه نظرسنجی را قبول داریم ولی نظرسازی‌ها را قبول نداریم گفت: با هر شاخصی که دوستان نگاه کنند ان‌شاالله این مسیر را تا پایان ادامه خواهیم داد و در این مسیر ثابت قدم خواهیم ماند.
 
منصوری خاطرنشان کرد: به مردم تعهد می‌دهیم که بیش از یک هزار متخصص از دولت آقای رئیسی آماده‌اند که در صورت انتخاب جلیلی ایشان را کمک دهند و این بزرگترین سرمایه برای اداره کشور است.
 
رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی با بیان اینکه در دولت آیت الله شهید رئیسی کشور به یک کارگاه سازندگی تبدیل شد گفت: نهضت تکمیل نیمه‌تمام‌ها که در دولت آیت الله رئیسی شروع شده بود در دولت آقای جلیلی هم ادامه پیدا خواهد کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: آقای جلیلی به هیچ عنوان در منافع مردم کوتاه نمی‌آیند و در ارتباطات خارجی با اقتدار حرکت کرده و به هیچ عنوان از خود ضعف در برابر دشمنان نشان نمی‌دهند.
 
منصوری افزود: مردم دوست ندارند دولتی بر روی کار بیاید که وزرای آن در پای میز امرای کشورهای عربی زانو بزنند و برای گرفتن پاسپورت نماینده ایران در سازمان ملل التماس کنند بلکه ما امروز به اقتدار نیاز داریم و دیپلماسی آقای جلیلی از این جنس است.
 
رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی گفت: مردم امتداد دولت آقای رئیسی را می‌خواهند نه امتداد دولتی که حتی آب خوردن مردم را هم به مذاکرات گره می‌زدند و حتی در دوره تحریم‌های کمتر هم نمی‌توانستند بیشتر از 300 هزار بشکه نفت بفروشند.
نظرات بینندگان