arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۰ - ۰۱ تير ۱۴۰۳

آرژانتین ۲-۰ کانادا: پیروزی با درخشش ستاره‌ها

تیم ملی آرژانتین نیمه شب گذشته موفق شد با نتیجه ۰-۲ برابر تیم ملی کانادا به پیروزی برسد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 تیم ملی آرژانتین نیمه شب گذشته در اولین دیدارش از مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی کانادا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم و ارزشمند را در همین ابتدای کار به دست آورد.

دو تیم در نیمه اول تلاش‌هایی برای باز کردن دروازه یکدیگر داشتند و توپ و میدان هم مطابق انتظار بیشتر در اختیار شاگردان لیونل اسکالونی بود اما هیچ یک از این تلاش‌ها به نتیجه نرسید و این نیمه با همان نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید تا کار به نیمه دوم بکشد.

2046051

در همان ابتدای نیمه دوم و در حالی که تنها چهار دقیقه از شروع بازی گذشته بود، این خولین آلوارز بود که توانست روی پاس گل الکسیس مک آلیستر دروازه حریف را باز کند و اولین گل آرژانتین در این مسابقات را به ثمر برساند.

2046052

بازی با همین نتیجه ادامه پیدا کرد و دروازه‌بان‌های هر دو تیم چند مهار خوب داشتند تا بار دیگر و این بار در فاصله دو دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی در ۹۰ دقیقه این پاس لیونل مسی بود که به درستی به لائوتارو مارتینز رسید و او هم موفق شد گل دوم تیمش  و بازی را وارد دروازه حریف کند.

2046053

این دیدار در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید و حالا باید منتظر نتیجه دیدار دو تیم شیلی و پرو باشیم که دو تیم دیگر حاضر در گروه A این مسابقات در کنار آرژانتین و کانادا هستند.

نظرات بینندگان