arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۹۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۰۹ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۳

درخواست طلاق به دلیل اعتیاد شوهر به بازی

شیدا می‌خواهد از همسرش جدا شود. او می‌گوید دیگر نمی‌تواند به این زندگی ادامه دهد، چون شوهرش به بازی معتاد شده است. شیدا درباره زندگی‌اش می‌گوید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

*چند سال است با هم زندگی می‌کنید؟

من و مهدی 10 سال با هم زندگی کردیم اما دیگر حاضر نیستم ادامه بدهم.

*چرا بعد از این سال‌ها به بن بست خورده‌اید؟

شوهرم به بازی معتاد شده است. بعد از این همه سال یاد جوانی‌اش افتاده و زندگی ما را نابود کرده است.

*شوهرت به چه چیز اعتیاد دارد؟

او به بازی‌های جمعی و شرط‌بندی اعتیاد پیدا کرده و یک سال و نیم است که زندگی‌اش را تعطیل کرده و فقط با دوستانش بازی می‌کند. او حتی سرکار نمی‌رود.

*چطور زندگی‌تان را اداره می‌کنید؟

او در این بازی‌ها بسیار حرفه‌ای شده و برنده می‌شود و با پولی که از این راه به دست می‌آورد زندگی را اداره می‌کرد ولی من این زندگی را نمی‌خواهم.

*چرا؟

چون همه چیز ما نابود شده و فقط پول داریم. بچه‌ها از دیدن پدرشان محروم هستند. شوهرم ما را مثل شخصیت‌های بازی می‌بیند. در یک سال و نیم گذشته و ما حتی سه شب هم با هم شام نخوردیم. وقتی مهمانی می‌روم تنهایم، وقتی بچه‌ها مریض می‌شوند تنهایم. او حتی نمی‌داند تولد بچه‌ها چه روزی است و چه روزی باید به مدرسه بروند. این وضعیت برایم اذیت‌کننده شده است.

*شوهرت به طلاق راضی است؟

شوهرم چنان غرق در بازی شده که برای خودش باند تشکیل داده و شرطبندی‌های بزرگ می‌کند. او اصلا اهمیتی به جدایی ما نمی‌دهد. او حتی خودش حاضر نشد به دادگاه بیاید و به من وکالت داد.

* بعد از جدایی می‌خواهی کجا زندگی کنی؟

من پدر ومادرم ندارم. از پدرم یک واحد آپارتمان به من به ارث رسیده است که می‌خواهم در آنجا زندگی کنم و برای تامین هزینه دو بچه‌ام هم کار می‌کنم.

نظرات بینندگان