arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۳ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳

یادداشت‌های علم، دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه ۲۶، ۲۷ و ۲۸ آبان ۱۳۴۸: از دستوری که شاه داد تا میهمانان یکنواختی که روشن نبودند

یادداشت‌های اسدالله علم: همه روزه به کار‌های جاری و گزارشات رسمی و غیر رسمی به پیشگاه شاهانه گذشت، همچنین مهمانی‌های یکنواخت برای رئیس جمهور مجارستان. روی هم رفته مردمان روشنی نیستند، ولی مردم خوبی هستند. باز هم شاهنشاه دیشب در تالار رودکی به من فرمودند کار کنترات شبکه مخابرات داخلی را خودت در دست بگیر و تمام کن. قربان دولت بروم! بیچاره نخست وزیر هم از خدا خواست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرویس تاریخ «انتخاب»: اسدالله علم (۱ مرداد ۱۲۹۸ بیرجند – ۲۵ فروردین ۱۳۵۷ نیویورک)، یکی از مهم‌ترین چهره‌های سیاسی دوران محمدرضا شاه، وزیر دربار از ۱۳۴۵ تا ۱۳۵۶ و نخست‌وزیر ایران از سال ۱۳۴۱ تا ۱۳۴۲ بود.  
 
«انتخاب» هر شب یادداشت‌های روزنوشت علم را منتشر می‌کند.
 
همه روزه به کارهای جاری و گزارشات رسمی و غیر رسمی به پیشگاه شاهانه گذشت، همچنین مهمانی های یکنواخت برای رئیس جمهور مجارستان. روی هم رفته مردمان روشنی نیستند ولی مردم خوبی هستند.... باز هم شاهنشاه دیشب در تالار رودکی به من فرمودند کار کنترات شبکه مخابرات داخلی را خودت در دست بگیر و تمام کن. قربان دولت بروم! بیچاره نخست وزیر هم از خدا خواست.
 
... دخترم رودی با شوهرش از لندن آمده است. مقداری تخته زدیم. خیلی خوشحالم.
نظرات بینندگان