arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۸۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۰ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

پایان زشت امباپه و پاری‌سن‌ژرمن!

مدیران پاری سن ژرمن امیدوار بودند که بتوانند ۸۰ میلیون یوروی پرداختی به کیلیان امباپه را از رئال مادرید دریافت نکنند اما رئال حاضر به پرداخت یک یورو هم نیست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 امباپه در تابستان سال قبل به مدیران پاری سن ژرمن اعلام کرد که تصمیمی برای تمدید قراردادش با این باشگاه و با اتمام مهلت قرارداد فعلی در تاریخ ۳۰ ژوئن از این تیم جدا خواهد شد و این موضوع باعث شد که مدیران این باشگاه به شدت از او عصبانی و ناراحت باشند. 

این اتفاق باعث شد که مدیران پی اس جی به این بازیکن اعلام کنند که اگر بند یک ساله تمدید قراردادش را فعال نکند، خبری از پاداش ۸۰ میلیون یورویی وفاداری نخواهد بود چون در صورت جدایی او به عنوان بازیکن آزاد هیچ مبلغی به باشگاه نمی‌رسد و به همین دلیل آنها هم این مبلغ را پرداخت نخواهند کرد تا ضرری متوجه‌شان نشود. 

در عوض، پی اس جی به این ستاره فرانسوی اجازه داد که بار دیگر به ترکیب تیم که از آن کنار گذاشته شده بود برگردد و به صورت عادی در دیدارهای لیگ و لیگ قهرمانان آنها را همراهی کند. ۸۰ میلیون یورو قرار بود در اکتبر سال گذشته میلادی به او پرداخت شود اما پی اس جی از پرداخت این مبلغ سر باز زد. 

2026119

حالا روزنامه فرانسوی اکیپ خبر داده است که در ماه فوریه و مدتی پس از این که او در گفتگو با الخلیفی رسما اعلام کرد که دیگر حاضر به تمدید قراردادش نیست، پاری سن ژرمن تصمیم گرفت که این مبلغ را به او پرداخت کند. مدیران این باشگاه امیدوار بودند که در نهایت بتوانند این هزینه را نه از خود این بازیکن، بلکه از رئال مادرید پس بگیرند.

وقتی پرز از این موضوع با خبر شد به شدت عصبانی و ناراحت شد و اعلام کرد که این باشگاه برای جذب بازیکن آزاد حاضر نیست حتی یک یورو پرداخت کند. این برخورد به مذاق رییس باشگاه پاری سن ژرمن هم خوش نیامد و باعث شد که روابط بد بین این دو نفر بیش از پیش خراب شد. 

همین اتفاقات باعث شد الخلیفی که احساس می‌کرد دستش از هدفی که داشته بسیار کوتاه شده است واکنش‌های دیگری نشان دهد. او ابتدا تصمیم گرفت که امباپه را پس از بازی رفت مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال سوسیداد از ترکیب تیم کنار بگذارد. این بازیکن پیش از آن تقریبا در تمامی دیدارها حضور داشت اما پس از آن تنها در ۱۱ بازی از ۲۱ بازی در زمین حاضر شد. 

2020401

این در حالی است که گفته شده است که این باشگاه حتی دستمزد امباپه در ماه آوریل را هم پرداخت نکرده و وکلای او در حال پیگیری این داستان هستند تا بتوانند این مشکل را برطرف کنند و حتی این احتمال وجود دارد که کار به شکایت از این باشگاه برسد. هرچند وکلای امباپه در تلاش هستند تا هرچه زودتر و بدون مشکلات بیشتر با طرف مقابل به توافق برسند.

انتظار می‌رود که رئال مادرید پس از بازی فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان که در تاریخ دوازدهم خرداد در ورزشگاه ومبلی لندن برابر دورتموند برگزار خواهد شد، خبر به خدمت گرفتن امباپه را به صورت رسمی اعلام کند.

نظرات بینندگان