arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۹۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۱ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

عادت ترک‌نشدنی تیم مورایس؛ زرد می‌پوشند، قرمز می‌گیرند

هفت شکست در هشت بازی. این روند عجیب حتی در بدترین کابوس‌های هواداران سپاهان هم دیده نمی‌شد. سپاهان حتی در بدترین فصل‌های حضورش در فوتبال ایران، این چنین به استقبال شکست نمی‌رفت. تیم مورایس در ابتدای فصل آنقدر خوب نتیجه گرفته که حتی بعد از این افتضاح بزرگ، هنوز کاملا از کورس قهرمانی خارج نشده، اما آن‌ها برای بازگشت به روز‌های آرمانی، اول باید مشکل‌شان را با اخراج از زمین حل کنند. سپاهان این روز‌ها به تیمی تبدیل شده که فقط دو جمله قطعی در موردش وجود دارد. تیمی که زرد می‌پوشد و قرمز می‌گیرد!  
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرهیختگان: هفت شکست در هشت بازی. این روند عجیب حتی در بدترین کابوس‌های هواداران سپاهان هم دیده نمی‌شد. سپاهان حتی در بدترین فصل‌های حضورش در فوتبال ایران، این چنین به استقبال شکست نمی‌رفت.
 
البته که آن‌ها، در همین مسابقه با پیکان هم موقعیت‌های گل زیادی خلق کردند، چند بار هم تیر دروازه را به لرزه درآوردند اما اتفاقی که موجب شد سپاهان در این بازی هم دچار سکته شود، اشتباه برایان دابو و ده نفره‌شده تیم بود. جالب است بدانید سپاهان فقط در «سه بازی» از هشت مسابقه اخیرش، در لحظه شنیدن صدای سوت پایان 11 بازیکن کامل در زمین داشته است. آن‌ها مدام اخراجی می‌دهند و انگار اصلا تمرکز لازم برای فوتبال بازی کردن را ندارند.
 
از جوان‌ترین مهره‌ها تا باتجربه‌ترین نفرات، خیلی‌ها این فصل در سپاهان طعم اخراج از زمین مسابقه را چشیده‌اند. تیمی که معلوم نیست چرا خودش را پیدا نمی‌کند و از این بحران عجیب، فاصله نمی‌گیرد.
 
تیم مورایس در ابتدای فصل آنقدر خوب نتیجه گرفته که حتی بعد از این افتضاح بزرگ، هنوز کاملا از کورس قهرمانی خارج نشده اما آن‌ها برای بازگشت به روزهای آرمانی، اول باید مشکل‌شان را با اخراج از زمین حل کنند. سپاهان این روزها به تیمی تبدیل شده که فقط دو جمله قطعی در موردش وجود دارد. تیمی که زرد می‌پوشد و قرمز می‌گیرد! 
نظرات بینندگان