arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۱ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۲

تارتار: ما را با استقلال مقایسه نکنید

مهدی تارتار می‌گوید بازیکنان این تیم با غیرت و تعصب توانستند از مدعیان امتیاز بگیرند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ورزش سه: مهدی تارتار می‌گوید بازیکنان این تیم با غیرت و تعصب توانستند از مدعیان امتیاز بگیرند.

مهدی تارتار پس از توقف استقلال در نشست خبری حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پیرامون این دیدار جذاب و هیجان‌انگیز پاسخ داد.

* صحبت‌های اولیه؟

همانطوری که پیشبینی کرده بودیم، بازی سنگینی برای هر دو تیم بود. استقلال یک تیم فیزیکی و جنگنده نشان داد، لغزندگی زمین هم کار را برای هر دو تیم خیلی سخت کرد. واقعا دو تیم پا به پای هم جنگیدند، هم ما چند موقعیت داشتیم و هم آن‌ها یکی دو موقعیت خوب داشتند که دروازه‌بان ما خوب عمل کرد. فکر می‌کنم آن‌ها فقط یک باخت دارند و روند خیلی خوبی را طی کردند.

* نیمه دوم؟

در نیمه دوم شرایط ما یک مقدار بهتر شد، اما استقلال هم پا پس نکشید. مساوی عادلانه بود و من به داشتن این بازیکنان افتخار می‌کنم. آن‌ها مقابل مدعیان پا پس نکشیدند و امتیاز گرفتند. این تیم‌ها از نظر بودجه با ما قابل قیاس نیستند. دو بازیکن خارجی گرفتند که یکی (سیلوا) سازنده بود و دیگری (ماشاریپوف) گل زد. او خیلی راحت بازی می‌کرد و با کیفیت بود. ما هم بازیکنان خوبی در نیم فصل جذب کردیم و هر دو تیم خوب تقویت شدند. باید راهمان را ادامه دهیم و برای بالای جدول بجنگیم.

* حضور هواداران؟

جا دارد از آن‌ها تشکر کنم که جانانه حمایت کردند. دستشان را می‌بوسم، ما با داشتن این هواداران، از هیچ تیمی نمی‌ترسم. خیلی دوست داشتم که امشب جشن بگیرند و خوشحال باشند و با پیروزی ورزشگاه را ترک کنند، اما انشالله در بازی بعدی برای هواداران بیشتر خواهیم جنگید.

* نمایش با احتیاط مقابل پرسپولیس و استقلال؟

ببینید، بحث احتیاط نیست. بحث کیفیت تیمهاست. واقعا آن‌ها تیم‌های باکیفیتی هستند. بعضی مواقع ما را به عقب می‌رانند و ما مجبور می‌شویم عقب برویم. بازیکنان ملی و بازیکنان باکیفیت خارجی دارند. برای قهرمانی بسته شده‌اند و این درست نیست که ما با آن‌ها در یک ترازو سنجیده شویم. این غیرت و تلاش مضاعف بچه‌هاست. شاید بازیکنان ما هم سال بعد ترانسفر بشوند و در آن تیم‌ها بازی کنند، اما شما کیفیت آن تیم‌ها را هم در نظر بگیرید. ما هنوز خیلی کار داریم و خیلی مشکل داریم. ما زمین تمرین نداریم، اما سعی می‌کنیم پا به پای آن‌ها بجنگیم.

* انتظار برد داشتید؟

بله. اگر مجید عیدی سُر نمی‌خورد که آن هم به خاطر زمین ماست که انقدر زیرش شل است، بچه‌ها لیز می‌خورند. یک لحظه تمرکز را از دست دادیم و اگر گل را نمی‌خوردیم برنده می‌شدیم. ما مسیر درستی رفتیم.

* قبول دارید که تیمتان احتیاج به یک مهاجم کلاسیک دارد؟

مهاجم کلاسیک، هزینه بیشتری دارد و اصلا در ایران چنین مهاجمی نداریم. مگر استقلال و پرسپولیس چنین مهاجمانی دارند؟ شما بگویید کدام تیم چنین مهاجم کلاسیکی دارد؟ مهاجمان ما همه رفتند در خارج از کشور بازی می‌کنند. بلانکو بازیکنی کلاسیک و خوب است، اما محمدرضا سلیمانی ما کمتر از او هم نبوده است. محمدرضا سلیمانی و رضا جعفری جزو بهترین مهاجمان ایران هستند، اما باید کار کنیم و بیشتر روی آن‌ها کار کنیم تا کیفیت بچه‌ها بالاتر برود.

نظرات بینندگان