arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۳ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲

نخستین شرایط فروش بک X۳ پرو منتشر شد + جدول اسفندماه ۱۴۰۲

بک X۳ پرو محصولی از شرکت خودروسازان بم است که یکی از زیرمجموعه‌های گروه کرمان خودرو به شمار می‌آید. مدت‌ها پس از معرفی این خودرو، اکنون نخستین شرایط فروش بک X۳ پرو از سوی خودروسازان بم منتشر شده است. این شرایط فروش از نوع نقدی با پرداخت تک‌مرحله‌ای است. موعد تحویل خودرو نیز در بخشنامه فروش خودروسازان بم ۹۰ روز کاری عنوان شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بک X3 پرو محصولی از شرکت خودروسازان بم است که یکی از زیرمجموعه‌های گروه کرمان خودرو به‌ شمار می‌آید. مدت‌ها پس از معرفی این خودرو، اکنون نخستین شرایط فروش بک X3 پرو از سوی خودروسازان بم منتشر شده است. این شرایط فروش از نوع نقدی با پرداخت تک‌مرحله‌ای است. موعد تحویل خودرو نیز در بخشنامه فروش خودروسازان بم 90 روز کاری عنوان شده است.
 
شرایط فروش بک X3 پرو، اسفندماه 1402:
نخستین شرایط فروش بک X۳ پرو منتشر شد + جدول اسفندماه ۱۴۰۲
بک X3 پرو یک هاچ‌بک کراس است. محصول خودروسازان بم در بخشی قرار می‌گیرد که ام‌وی‌ام X22‌ پرو و ام‌وی‌ام X33‌ کراس خودروهای شاخص آن هستند. بک X3 پرو همانند دیگر خودروهای مونتاژی این رده، به پیشرانه 1.5 لیتری مجهز است. البته پیشرانه بک X3 پرو فاقد توربوشارژر است و از سیستم تنفس طبیعی بهره می‌برد. حداکثر راندمان پیشرانه این خودرو 102 اسب‌بخار قدرت و 140 نیوتن‌متر گشتاور است. گیربکس اتوماتیک CVT‌ نیز وظیفه انتقال قدرت را در این کراس‌اوور بر عهده دارد. با وجود پیشرانه کوچک و فاقد توربوشارژر، بک X3 پرو به‌لطف وزن کم خود که کمتر از 1200 کیلو است، می‌تواند شتاب‌گیری مناسبی را تجربه کند.
 
در بخش امکانات رفاهی و ایمنی نیز بک X3 پرو عملکرد مناسبی دارد. سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم شروع به حرکت در سربالایی، دو کیسه هوا، سانروف، فرمان برقی، تریم چرمی کابین، کروز کنترل، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه دیجیتال، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر 8 اینچی، دوربین و سنسور پارک عقب و کامپیوتر سفری تجهیزات رفاهی و ایمنی این کراس‌اوور را تشکیل می‌دهند. خودروسازان بم با اعلام قیمت فوق برای بک X3 پرو، این هاچ‌بک کراس را به رویارویی مستقیم با ام‌وی‌ام X33 کراس اتوماتیک فرستاده است. همچنین می‌توان جک S3 را به‌عنوان دیگر رقیب این خودرو قلمداد کرد.
نظرات بینندگان