arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۲ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲

هوش مصنوعی جدید ElevenLabs می‌تواند به هر ویدیویی صدا اضافه کند

به‌تازگی OpenAI از مدل هوش مصنوعی جدیدی به نام Sora رونمایی کرد که می‌تواند متن‌های شما را به ویدیو‌هایی خیره‌کننده تبدیل کند. بااین‌حال، این ویدیو‌ها فاقد صدا و افکت‌های صوتی هستند. اکنون شرکت ElevenLabs اعلام کرده است که هوش مصنوعی آن‌ها می‌تواند از طریق پرامپت‌های متنی این ویدیو‌ها را صدادار کند. شرکت ElevenLabs با انتشار ویدیویی در ایکس اعلام کرد که هوش مصنوعی آن می‌تواند روی ویدیو‌های بی‌صدا، افکت‌های صوتی اضافه کند. در ادامه می‌توانید ویدیویی از تصاویر Sora همراه با افکت‌های صوتی این هوش مصنوعی را مشاهده کنید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به‌تازگی OpenAI از مدل هوش مصنوعی جدیدی به‌ نام Sora رونمایی کرد که می‌تواند متن‌های شما را به ویدیوهایی خیره‌کننده تبدیل کند. بااین‌حال، این ویدیوها فاقد صدا و افکت‌های صوتی هستند. اکنون شرکت ElevenLabs اعلام کرده است که هوش مصنوعی آن‌ها می‌تواند از طریق پرامپت‌های متنی این ویدیوها را صدادار کند.
 
شرکت ElevenLabs با انتشار ویدیویی در ایکس اعلام کرد که هوش مصنوعی آن می‌تواند روی ویدیوهای بی‌صدا، افکت‌های صوتی اضافه کند. در ادامه می‌توانید ویدیویی از تصاویر Sora همراه با افکت‌های صوتی این هوش مصنوعی را مشاهده کنید.
 
اضافه‌کردن افکت‌های صوتی به ویدیو با هوش مصنوعی
 
استارتاپ شبیه‌سازی صدای هوش مصنوعی ElevenLabs در سال 2022 تأسیس شد و از آن زمان نرم‌افزار تبدیل متن به گفتار و ابزار دوبله هوش مصنوعی راه‌اندازی کرده است. ابزار دوبله این شرکت می‌تواند ترجمه خودکار انجام دهد و گفتار یک ویدیو را به بیش از 20 زبان با همان لحن و سبک صدای گوینده اصلی ترجمه و دوبله کند.
 
قابلیت جدید هوش مصنوعی این شرکت اکنون می‌تواند براساس پرامپت‌های متنی کاربر، افکت‌های صوتی به ویدیوهای بی‌صدا اضافه کند. ElevenLabs برای نشان‌دادن توانایی‌های این هوش مصنوعی، روی ویدیوهای بی‌صدای Sora افکت‌های صوتی اضافه کرده است. کیفیت این افکت‌ها بسیار بالاست و واقعی به‌نظر می‌رسند، صدای همهمه شلوغی مردم و موتور ماشین بسیار دقیق با ویدیو هماهنگ شده است. با ترکیب قابلیت‌های هوش مصنوعی Sora و ElevenLabs احتمالاً در آینده ویدیوهای خیره‌کننده‌ای منتشر می‌شود.
 
شما می‌توانید با پرامپت‌هایی مثل صدای امواج، جیک‌‌جیک پرندگان و موتور ماشین مسابقه‌ای برای ویدیوهای خود افکت‌های صوتی قرار دهید. البته هنوز مشخص نیست چه زمانی این هوش مصنوعی برای استفاده عموم منتشر خواهد شد.
 
منبع: دیجیاتو
نظرات بینندگان