arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۶۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۳ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

شرایط فروش سایپا ویژه طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده اعلام شد + جدول بهمن‌ماه ۱۴۰۲

سایپا با اعلام یک بخشنامه کامل، شرایط فروش و تبدیل تعهدات خود را ویژه متقاضیان طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده اعلام کرد. در شرایط فروش سایپا، متقاضیان طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده در دومین مرحله سامانه یکپارچه مخاطب قرار گرفته‌اند. این متقاضیان در تاریخ ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲، پیامک اطلاع‌رسانی از سوی این شرکت دریافت کرده‌اند. این گروه از متقاضیان درصورتی‌که اتومبیل فرسوده خود را اسقاط کرده باشند، می‌توانند از بخشنامه سایپا برای ثبت‌نام بهره ببرند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سایپا با اعلام یک بخشنامه کامل، شرایط فروش و تبدیل تعهدات خود را ویژه متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اعلام کرد. در شرایط فروش سایپا، متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در دومین مرحله سامانه یکپارچه مخاطب قرار گرفته‌اند. این متقاضیان در تاریخ 26 بهمن‌ماه 1402، پیامک اطلاع‌رسانی از سوی این شرکت دریافت کرده‌اند. این گروه از متقاضیان درصورتی‌که اتومبیل فرسوده خود را اسقاط کرده باشند، می‌توانند از بخشنامه سایپا برای ثبت‌نام بهره ببرند.
 
شرایط فروش سایپا ویژه طرح جایگزینی خودروهای فرسوده،‌ بهمن‌ماه 1402:
شرایط فروش سایپا ویژه طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده اعلام شد + جدول بهمن‌ماه ۱۴۰۲
براساس جدول بالا، مشاهده می‌شود که قیمت شاهین GL‌ افزایش یافته است. قیمت این خودرو در گذشته حدود 409 میلیون تومان بود. سایپا در ابتدای بهمن 1402 قیمت شاهین GL‌ را به 413 میلیون تومان افزایش داد. اکنون نیز در جدول فوق مشاهده می‌کنیم که قیمت این خودرو به 418 میلیون تومان رسیده است. به‌نظر می‌رسد که همانند نخستین روزهای پاییز، سایپا در تولید و عرضه شاهین G با مشکل مواجه شده و به‌جای آن شاهین GL‌ را روانه بازار کرده است.
نظرات بینندگان