arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۳۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۳ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲

امتیازات و مزایای ساخت سوله در استان البرز و تهران

تهران پایتخت ایران و همچنین استان البرز که در همسایگی استان تهران قرار دارد علاوه بر اینکه دارای زمین هایی مناسب ساخت سوله ، سوله سازی و راه اندازی کسب و کار های تولیدی و صنعتی می باشد، دارای شهرک های صنعتی قدرتمند نیز می باشد که این خود موجب پر تقاضا بودن سوله سازی در کرج و تهران شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در این مقاله قصد داریم درباره امتیازات و مزایای ساخت سوله در استان البرز و تهران صحبت کنیم زیرا از گذشته تا به امروزه ساخت سوله در تهران و البرز پر تقاضا و جز کسب و کار های مهم به شمار می آید.

شرکت سرآمد گیتی پرناک یکی از بهترین و با تجریه ترین شرکت های ساخت سوله در البرز و تهران

 تهران پایتخت ایران و همچنین استان البرز که در همسایگی استان تهران قرار دارد علاوه بر اینکه دارای زمین هایی مناسب ساخت سوله ، سوله سازی و راه اندازی کسب و کار های تولیدی و صنعتی می باشد، دارای شهرک های صنعتی قدرتمند نیز می باشد که این خود موجب پر تقاضا بودن سوله سازی در کرج و تهران شده است.

امتیازات و مزایای ساخت سوله در استان البرز و تهران

سوله چیست و ساخت سوله در تهران و البرز چه مزایایی دارد؟

امروزه صنعتگران و تولیدکنندگان از سازه های فلزی برای راه اندازی مجموعه های تولیدی و صنعتی خود استفاده می کنند. سازه های فلزی برای درخواست های مختلف با توجه به انواع صنعت و محصول تولیدی و همچنین با توجه به محل قرارگیری سوله تولید میشود.

برخی از کاربرد های ساخت سوله در استان البرز و تهران عبارتند از:

  1. ساخت سوله برای مجموعه های ورزشی
  2. ساخت سوله برای برپایی تالارها و نمایشگاه ها
  3. ساخت سوله برای کارخانه های تولیدی و صنعتی
  4. ساخت سوله برای مرغ داری ها و پرورش و نگهداری حیوانات

ساخت ساخت سوله برای مجموعه های ورزشی :

استان تهران و البرز دارای مجموعه های ورزشی بزرگ هستند که بسیاری از آنها با سوله ها ساخته شده اند.

ورزش هایی مانند فوتسال، والیبال، بسکتبال، تنیس و بسیاری از ورزش های رزمی و . . . در سوله های ورزشی انجام می شود.

ساخت سوله برای برپایی تالارها و نمایشگاه ها :

سالانه نمایشگاه های مختلفی جهت معرفی شرکت ها و همچنین نمایشگاه هایی برای فروش محصولات در سراسر کشور برپا میشود. نمایشگاه بین المللی در تهران نیز از نمونه های برجسته اینگونه نمایشگاه ها است که از سوله و سازه های فلزی برای برپایی این گونه نمایشگاه ها استفاده می شود.

ساخت سوله برای کارخانه های تولیدی و صنعتی :

کارخانه های تولیدی و صنعتی فراوانی در تهران و البرز و همچنین شهرک های صنعتی بزرگی در اطراف تهران و کرج وجود دارد که جزء شاهرگ های اصلی اقتصاد کشور به حساب می آید. بنابر این تولیدکنندگان در تهران و کرج، در ابتدایی ترین قدم های خود به دنبال ساخت سوله در یکی از شهرک های صنعتی یا در اطراف شهر خواهد بود.

به دلیل وجود شهرکهای صنعتی در استان البرز و تهران تقاضای ساخت سوله در استان تهران و ساخت سوله در استان البرز بسیار بالاست .

ساخت سوله برای مرغ داری ها و پرورش و نگهداری حیوانات و گیاهان :

از ساخت سوله برای مرغ داری ها، پرورش بلدرچین و شترمرغ، پرورش گیاهان و قارچ ها استفاده می کنند. مرغ داری های بزرگ و قدیمی در اطراف تهران و البرز وجود دارد که دارای سوله های بزرگی هستند و همچنین پرورش قارچ و گیاهان نیز در داخل سوله نیز قابل انجام است.

ساخت سوله به عنوان سازه مکمل و همچنین نگهداری و انبار محصولات تولیدی :

واحدهای صنعتی میتوانند از ساخت سوله مکمل برای اضافه کردن بخشی به سوله و کارخانه خود با اهداف مختلف استفاده کنند. کارخانه داران بعد از تولید محصولات خود باید آنها را شمارش و انبار کنند تا با درخواست و نیاز مشتری وارد بازار کنند.

بسیاری از محصولات تولید شده در کارخانجات باید در شرایط خاص نگهداری شوند به همین جهت به دنبال ساخت سوله هایی با امکانات مختلف و مورد نیاز خود هستند.

بسیاری از فروشندگان بزرگ و قدرتمند مانند دی جی کالا نیز با انبار کردن محصولات مختلف در سوله های انبار خود نیاز مشتری را برطرف می کنند. بنابراین یکی دیگر از مهم ترین کاربری های ساخت سوله در تهران و البرز، نگهداری و انبار محصولات است.

امتیازات و مزایای ساخت سوله در استان البرز و تهران

مناطق مناسب برای ساخت سوله در تهران و البرز

یکی از موارد مهم اولیه برای ساخت سوله انتخاب محل قرارگیری سوله است که استان تهران و البرز به دلیل وجود جمعیت بالا در مرکز شهر امکان ساخت سوله برای کارخانجات تولیدی را سخت و غیر ممکن می کند. بنابراین ساخت سازه های فلزی برای کارخانجات و تولیدی ها به شهرک های صنعتی کشیده شده است.

وجود زمین های خالی بزرگ در اطراف شهر تهران و کرج نیز یکی دیگر از عواملی است که باعث شده است تا سوله ها در اطراف شهر ساخته شود.

ساخت سوله در شرق، غرب و جنوب تهران و حد فاصل بین تهران و کرج و همین حد فاصل بین کرج و قزوین نیز بسیاری از شهرک های صنعتی دیده می شود که دلیل عمده آن، زمین های بزرگ با قیمت مناسب و همینطور نزدیکی با تهران و کرج است.

هزینه راه اندازی ساخت سوله در البرز و تهران

هزینه ساخت سوله در تهران و کرج به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

عوامل تاثیرگذار در هزینه ساخت سوله در کرج و تهران عبارتند از:

  • دهانه، طول و ارتفاع سوله از این عواملی می باشند که بستگی به درخواست و نوع کسب کار تولیدی کارفرما دارد.
  • بیشترین عامل در تعیین قیمت نهایی ساخت سوله، متریال و مواد مصرفی سوله می باشد.

سرآمد گیتی پرناک به عنوان یک شرکت سوله سازی با سابقه ای طولانی در زمینه ساخت سوله و اسکلت فلزی در تهران و ساخت اسکلت فلزی در کرج با ده ها نمونه پروژه کار موفق و همچنین همکاری با مهندسین کار آزموده و با تجربه در زمینه طراحی و ساخت سوله در خدمت شما می باشد.

کیفیت بالای سازه های تولیدی و همچنین قیمت مناسب ساخت سوله در تهران و ساخت سوله در کرج یکی از مواردی است که شرکت سرآمد گیتی پرناک را نسب به سایر رقبا در بازار برتری داده است.

جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت می توانید با مشاوران و کارشناسان برجسته شرکت سرآمد گیتی پرناک تماس حاصل نمایید.

شماره تماس های شرکت:

02634267400- 02634267200 - 09121694191

 

نظرات بینندگان