arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۱ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲

 خمس، سرمربی تراکتور: شاید اشتباهات من بیشتر از بازیکنان بود / تیمی که قهرمان می‌شود حقش بوده / اظهارات جرارد پیکه؟ من چیزی ندیدم؛ تراکتور همان معنای تراکتور را می‌دهد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور اذعان کرد تیمی که در رقابت‌های لیگ عنوان قهرمانی را از آن خود می‌کند، استحقاق رسیدن به این عنوان را داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: سرمربی تیم فوتبال تراکتور اذعان کرد تیمی که در رقابت‌های لیگ عنوان قهرمانی را از آن خود می‌کند، استحقاق رسیدن به این عنوان را داشته است.

پاکو خمس پس از شکست 7 بر یک تیم فوتبال تراکتور تبریز در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: شرایط این بازی را می‌توان خیلی ساده توضیح داد. وقتی یک مربی از برنامه‌ریزی تا چینش بازی روزش نباشد مرتکب اشتباه خواهد شد. شاید اشتباهات من بیشتر از بازیکنان بود و این نتیجه رقم خورد.

وی در مورد اینکه برنامه‌هایش برای فصل بعد چیست، تصریح کرد: فعلاً برنامه‌ام این است که به تعطیلات بروم. باید کار کنیم و بهترین تیم را برای فصل بعد تشکیل دهیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز راجع به اینکه شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی چه تیمی بود، گفت: به نظرم، تیمی که قهرمان می‌شود حقش بوده است. رقابت بالای جدول بین سه تیم تنگاتنگ بود، ولی در نهایت پرسولیس این رقابت را برد و حق‌شان بوده است.

خمس در واکنش به اظهارات اخیر جرارد پیکه مدافع پیشین بارسلونا درباره تراکتور که با واکنش‌های زیادی همراه بوده است، گفت: من چیزی ندیدم. تراکتور همان معنای تراکتور را می‌دهد.

نظرات بینندگان