arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۲۱ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲

سرپرست استقلال: بارگذاری نکردن اسناد روی سایت کُدال، دستور وزیر ورزش بود / با رئیس سازمان خصوصی‌سازی درگیری لفظی نداشتیم

حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال با تکذیب درگیری لفظی با قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: درگیری لفظی با قربان‌زاده نداشتیم. از وزارت ورزش نامه زدند که اسناد را روی کُدال نگذاریم و ما هم این کار را کردیم. کریمی در پاسخ به این سؤال که «وقتی زیر نظر وزارت اقتصاد هستید، مگر وزارت ورزش می‌تواند نامه بزند؟» گفت: بله، می‌تواند. وزیر ورزش دستور داده بود. مجمع نیز به این دلیل عقب افتاد که گفتند بازی‌ها تمام شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: سرپرست باشگاه استقلال گفت که ریکاردو ساپینتو تنها گزینه برای سرمربیگری استقلال در فصل آینده است.

حجت کریمی پس از دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور گفت: بازی خوبی بود و دل هواداران شد. به بازیکنان تبریک می‌گویم، آنها زحمت‌شان را کشیدند. درست است که قهرمان نشدند، اما از نظر ما قهرمان هستند. با این همه مشکلاتی که بود و از دی و بهمن ماه سال قبل بیشتر شد، به تلاش خود ادامه دادند. راجع به این مشکلات بعداً صحبت خواهم کرد.

وی درباره صحبت‌های ساپینتو مبنی بر اینکه 7 ماه حقوق نگرفته، گفت: پیگیر هستیم. من یک ماه است آمده‌ام و تلاش کردم و بدهی‌های خارجی را دادیم. متأسفانه یکسری سنگ‌اندازی‌‌ها هم بود.

کریمی درباره مطرح شدن نام رحمتی و عنایتی به عنوان گزینه‌های سرمربیگری استقلال عنوان کرد: به هیچ عنوان اینگونه نیست. گزینه ما ساپینتو است. ما با وکیلش صحبت کردیم/ من 10 روز پیش با خودش صحبت کردم و این به هیچ عنوان صحت ندارد. فعلاً هیچ گزینه‌ای به جز ساپینتو نداریم.

سرپرست باشگاه استقلال با تکذیب درگیری لفظی با قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: درگیری لفظی با قربان‌زاده نداشتیم. از وزارت ورزش نامه زدند که اسناد را روی کُدال نگذاریم و ما هم این کار را کردیم.

کریمی در پاسخ به این سؤال که «وقتی زیر نظر وزارت اقتصاد هستید، مگر وزارت ورزش می‌تواند نامه بزند؟» گفت: بله، می‌تواند. وزیر ورزش دستور داده بود. مجمع نیز به این دلیل عقب افتاد که گفتند بازی‌ها تمام شود. شنیده‌ام مجمع قرار است روز 16 خرداد باشد. اگر قرار بر برگزاری آن در روز 30 اردیبهشت بود مشکلی وجود داشت، اما بحث این است که صاحب امضاها تا بخواهند به اداره ثبت شرکت‌ها بروند و امضا تعریف شود و ثبت شرکت‌ها صورت بگیرد، زمان‌بر خواهد بود. در این بین شاید باشگاه‌ها با مشکل مواجه می‌شدند.

وی در پایان درباره احتمال جذب بازیکنان لژیون عنوان کرد: هرکسی که را ساپینتو بخواهد، تصمیم‌گیری می‌کنیم.

نظرات بینندگان