arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۲۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲

خرید غذای سگ رفلکس و رویال کنین+ نکات خرید تشویقی سگ

اولین و مهم‌ترین قدم در حفظ سلامتی سگ‌های خانگی، استفاده از غذای سالم و مغزی برای آن‌هاست. غذای سگ رویال کنین و رفلکس، دو برند شناخته شده در زمینه تهیه و تولید غذای سگ‌ها هستند که با شناسایی نیاز این موجودات، بهترین محصولات را روانه بازار کرده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 علت استقبال بالا از خرید غذای سگ رفلکس و رویال کنین به جهت دارا بودن کیفیت و مرغوبیت این محصولات است. قطعا وجود یک حیوان خانگی شاد و سرزنده در محیط خانه، تاثیر به‌سزایی در روحیه و آرامش سرپرست او دارد. اما بالعکس در صورت بیماری و ضعف سگ‌های خانگی، بی شک سرپرستان این حیوانات نیز متحمل رنج و سختی خواهند شد. از این رو لازم است به جهت سلامتی این موجودات برخی از اصول اساسی را رعایت کرد.

اولین و مهم‌ترین قدم در حفظ سلامتی سگ‌های خانگی، استفاده از غذای سالم و مغزی برای آن‌هاست. غذای سگ رویال کنین و رفلکس، دو برند شناخته شده در زمینه تهیه و تولید غذای سگ‌ها هستند که با شناسایی نیاز این موجودات، بهترین محصولات را روانه بازار کرده‌اند.

در این مقاله ضمن معرفی غذای سگ رویال کنین و رفلکس، مزایای خرید غذای سگ رفلکس و رویال کنین و تاثیر آن‌ها در سلامت سگ‌ها، مورد بررسی قرار می‌گیرد. در نهایت نیز توضیح داده خواهد شد که بهترین زمان خرید تشویقی سگ‌ها چه زمانی است.

مهم‌ترین ویژگی‌های غذای سگ رویال کنین

غذای سگ رویال کنین یکی از با کیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین غذاهای مخصوص سگ‌ها است. این غذا دارای تنوع و گستردگی بالایی نسبت به سایر غذاهای سگ‌ است. در واقع غذای سگ رویال کنین را می‌توان در 3 دسته تقسیم‌بندی کرد.

(غذای سگ رویال کنین)

دسته اول: غذای سگ رویال کنین از نوع خشک

اولین دسته از غذای سگ رویال کنین، غذاهای خشک است. این دسته از غذای سگ‌ها در نوع خود دارای تنوع بالایی هستند که عبارتند از: غذاهای خشک رژیمی، غذاهای خشک ویژه حیوانات دارای آلرژی، غذاهای خشک فاقد حساسیت و... .

دسته دوم: غذای سگ رویال کنین از نوع مرطوب

نوع دیگری از غذای سگ رویال کنین، غذای مرطوب ویژه این حیوانات است. غذای مرطوب به منظور تامین رطوبت بدن سگ‌ها تهیه و تولید شده است. غذای سگ رویال کنین از نوع مرطوب نیز، همچون سایر غذاهای خشک این کمپانی، دارای تنوع و گستردگی فراوانی است و به دو شکل کنسروی و بالشتی موجود است. از غذای سگ رویال کنین مرطوب، به عنوان مکمل غذایی در کنار سایر غذاهای خشک، برای این حیوانات می‌توان استفاده کرد.

دسته سوم: غذای سگ رویال کنین از نوع درمانی

دسته دیگری از غذای سگ رویال کنین، دارای خاصیت درمانی هستند. در تهیه این نوع از غذای سگ‌ها، به بیماری‌های آن‌ها هم توجه شده است. چراکه معمولا با بالا رفتن سن سگ‌ها و یا گاهی به هم به دلایل مادرزادی، سگ‌ها هم دچار بیماری و نقص‌هایی می‌شوند. از جمله بیماری‌های رایج در سگ‌ها، بیماری‌های قلبی، کلیوی و کبدی و قند است.

فلذا این دسته از سگ‌ها نمی‌توانند مانند سایر هم‌نوعان خود هر غذایی را مصرف کنند، چراکه ممکن است سلامت آن‌ها را به خطر بیندازد. کمپانی غذای سگ رویال کنین کاملا هوشیارانه به این موضوع توجه کرده و غذایی را تهیه و وارد بازار نموده است که دارای خاصیت درمانی است.

از طرفی دیگر مصرف غذای سگ رویال کنین با خاصیت درمانی، حتی برای سایر سگ‌هایی که بیمار هم نیستند مفید است. برای این دسته از سگ‌ها، غذای سگ رویال کنین با خاصیت درمانی به نوعی پیشگیری کننده از ابتلا به انواع بیماری‌ها محسوب می‌شود.

در مورد هرکدام از انواع دسته‌بندی غذای سگ رویال کنین صحبت شد اما آنچه برگ برنده این برند معتبر است این است که کمپانی تهیه غذای سگ رویال کنین، غذای سگ‌ها را براساس سن و نژاد و بیماری‌های آن‌ها تقسیم‌بندی کرده است. در واقع غذای سگ رویال کنین را می‌توان در زمره اولین دسته از غذای سگ‌ها محسوب کرد که با توجه به سن و نژاد این حیوانات تهیه و تولید شده است.

به عنوان مثال، غذای سگ رویال کنین با نام استارتر، برای انواع سگ‌ها از تازه متولد شده تا سگ بالغ غذای جداگانه‌‌ای در نظر گرفته است. از این رو با توجه به سن سگ‌ها می‌توان از غذای سگ رویال کنین از نوع استارتر استفاده کرد.

همچنین لازم به ذکر است که انواع غذای سگ رویال کنین از نوع خشک یا مرطوب، با توجه به نژاد این حیوانات، تولید و عرضه می‌شوند. به این صورت که کمپانی غذای سگ رویال کنین، برای انواع سگ‌ها با نژادهای مختلف غذای مخصوص به همان نژاد را تهیه و تولید کرده است. صاحبان این حیوانات می‌توانند با توجه به سن و یا نژاد حیوان خود غذای سگ رویال کنین مناسب سگ خود را خریداری کنند.

مزایای خرید غذای سگ رویال کنین چیست؟

غذای سگ رویال کنین مزایای زیادی دارد اما مهم‌ترین آن‌ها عبارت است از:

1.دسته‌بندی غذای سگ‌ها بر اساس نژاد آن‌ها

2.دسته‌بندی غذای سگ‌ها با توجه به سن سگ‌ها

3.دسته‌بندی غذای سگ‌ها با در نظر گرفتن بیماری آن‌ها (وجود خاصیت درمانی)

4.دارا بودن تنوع در اندازه و طعم غذاها

نحوه انتخاب و خرید غذای سگ رفلکس

غذای سگ رفلکس یک نوع از غذاهای مخصوص سگ‌ها است که دارای تنوع و گستردگی بالایی است. غذای سگ رفلکس یک برند ترکیه‌ای است که سال‌ها در زمینه تهیه و تولید غذای مخصوص سگ‌ها فعالیت موفق داشته است. علت برتری و محبوبیت خرید غذای سگ رفلکس به دلیل وجود انواع ویتامین‌ها A –B -C -E و
در واقع با خرید غذای سگ رفلکس، صاحبان سگ‌ها یک تیر و چند نشان می‌زنند، چراکه همراه با غذای روزانه سگ‌ها انواع ویتامین‌ها و مواد مغزی را نیز به آن‌ها می‌دهند.

(خرید غذای سگ رفلکس)

 

یکی از مشکلات اساسی اغلب سگ‌ها، مخصوصا در دوران کهنسالی، پوکی استخوان و ضعف عضلانی است. علت این امر تغذیه ناسالم این دسته از حیوانات است. خرید غذای سگ رفلکس به دلیل دارا بودن مقادیر قابل توجهی ویتامین D3 به جذب بهتر کلسیم کمک می‌کند. از این رو سگ‌ها به پیری زودرس و ضعف عضلانی دچار نمی‌شوند.

بدیهی است که یک حیوان خانگی سالم، آرامش و آسایش بیشتری را به سرپرست خود هدیه می‌دهد و این امر میسر نمی‌شود مگر اینکه از زمان کودکی برنامه‌ریزی دقیقی برای تغذیه و سلامت سگ‌ها انجام گیرد. خرید غذای سگ رفلکس با توجه به ویژگی‌ها و مزایای گفته شده می‌تواند یک انتخاب صحیح و اصولی برای پیشگیری از بیماری‌ این دسته از حیوانات باشد.

بدون اغراق می‌توان گفت که خرید غذای سگ رفلکس، یک منبع تغذیه کامل برای انواع سگ‌ها است و نکته قابل توجه اینکه دارای تنوع در طعم نیز هست. همین امر سبب می‌شودکه طعم آن هیچ وقت برای سگ‌ها تکراری نشود و همیشه نسبت به مصرف آن اشتیاق داشته باشند.

مهم‌ترین مزایای غذای سگ رفلکس چیست؟

از مزایای خرید غذای سگ رفلکس عبارت است از:

1.تنوع و گستردگی محصولات (در اندازه‌‌ها و طعم‌های متفاوت موجود است).

2.دارای خاصیت درمانی و پیشگیری از بیماری (برای انواع بیماری‌های قلبی، کبدی، کلیه و قند محصولاتی را تولید کرده است).

3.دارای خاصیت جرم‌گیری دندان‌ها و جلوگیری کننده از پوسیدگی آن‌ها (به دلیل وجود آب پنیر در اکثر محصولات و ویتامین D3 که به جذب بهتر کلسیم کمک می‌کند).

4.تقویت کننده سیستم ایمنی بدن سگ‌ها (به جهت وجود انواع ویتامین‌هایA-B-C-D-E موجود در غذاها).

5.تثبیت کننده فلور روده‌های سگ‌ها (به جهت فیبر موجود در غذاها همچون سبزیجات و حبوبات).

6.پیشگیری از ریزش مو و شکنندگی ناخن‌ها (وجود ویتامین B به تقویت موها و استحکام ناخن‌ها کمک می‌کند).

 با توجه به موارد گفته شده خرید غذای سگ رفلکس، تنها خرید یک غذای ساده نیست بلکه به نوعی هدیه سلامتی کامل و طول عمر بالا به این حیوانات است. البته ناگفته نماند که به منظور پیشگیری از خرید غذای سگ رفلکس تقلبی، بهتر است از فروشگاه‌های معتبر و یا از طریق سایت‌های مجاز اقدام به خرید غذای سگ رفلکس شود.

بهترین زمان خرید تشویقی سگ

سگ‌ها عاشق جایزه هستند و از این اقدام لذت می‌برند. البته تشویقی برای سگ‌ها تنها حکم جایزه و خوشحال کردن‌ آن‌ها را ندارد و در اصل یکی از روش‌های تربیتی آن‌ها محسوب می‌شود. از این رو بهترین زمان خرید تشویقی سگ‌ها زمانی است که قصد آموزش و یادگیری به سگ‌ها مطرح است. در این مواقع با دادن تشویقی به سگ‌ها، روال آموزش و یادگیری را می‌توان سرعت بخشید. همچنین خرید تشویقی سگ‌ها زمانی که به ناچار بایستی آن‌ها را به مدت طولانی، در خانه  تنها گذاشت و به بیرون از خانه رفت می‌تواند انگیزه‌ای برای سگ‌ها و جلوگیری از بیتابی و بیقراری آن‌ها باشد.

(خرید تشویقی سگ)

البته گاهی خرید تشویقی سگ‌ها کاربرد درمانی هم دارد. چراکه معمولا اغلب سگ‌ها از خوردن دارو و ویتامین‌ها به صورت قرص و شربت خودداری می‌کنند. از این رو صاحبان سگ‌ها با خرید تشویقی سگ‌ها، آن‌ها را به خوردن داروها ترغیب می‌کنند. البته تشویقی‌های موجود در بازار هم معمولا دارای خواص درمانی هستند و به نوعی خرید تشویقی سگ‌ها نوعی تامین ویتامین‌های مورد نیاز آن‌ها نیز محسوب می‌شود.  

هنگام خرید تشویقی سگ به چه نکاتی توجه کنیم؟

در خرید تشویقی برای انواع سگ‌ها باید دقت کرد و با توجه به سن و نژاد آن‌ها خرید تشویقی سگ‌ها را انجام داد. همچنین جهت خرید تشویقی سگ‌ها بهتر است حتما به مراکز معتبر فروش غذای سگ‌ مراجعه شود و یا اینکه از طریق اینترنت و یه صورت آنلاین خرید تشویقی سگ‌ها را انجام داد. مزیت خرید تشویقی سگ‌ها به صورت اینترنتی این است که می‌توان انواع محصولات را مشاهده و ویژگی‌های هرکدام را بررسی کرد و در نهایت خریدی مطمئن را انجام داد.

نظرات بینندگان