arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۱ - ۰۴ آبان ۱۴۰۱

وزیر کشور: این جریان اغتشاشات که روزهای گذشته موجب اذیت مردم شد در شکل‌های دیگر توسط دشمن در حال رفتن به مسیرهای خطرناکی است / جریان تروریستی با استفاده از فضای اغتشاش وارد عمل شدند

وزیر کشور با تسلیت جان‌باختن تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز، گفت: باید توجه کرد که این جریان اغتشاشات که روز‌های گذشته موجب اذیت مردم شد در شکل‌های دیگر توسط دشمن در حال رفتن به مسیر‌های خطرناکی است و جریان تروریستی با استفاده از فضای اغتشاش وارد عمل شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: وزیر کشور با تسلیت جان‌باختن تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز، گفت: ۱۳ نفر شهید شدند و تعداد قابل توجهی مجروح شدند که البته ممکن است به تعداد شهدا اضافه شود.

وی افزود: این حادثه چند چیز را برای ما آشکار کرد. اولا توطئه‌های دشمن را آشکار کردند و پرده دیگری از جنایات دشمن بود و نشان داد توطئه دشمن توطئه پیچیده‌ای است که همه خشونت‌ها و شهادت جمع بی‌گناهان را مدنظر دارد.

وزیر کشور گفت: باید توجه کرد که این جریان اغتشاشات که روزهای گذشته موجب اذیت مردم شد در شکل‌های دیگر توسط دشمن در حال رفتن به مسیرهای خطرناکی است و جریان تروریستی با استفاده از فضای اغتشاش وارد عمل شدند.

وحیدی در ادامه گفت: مسئولان امنیتی با شدت و حدت مراقبت خواهند کرد.

نظرات بینندگان