arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۵ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۱

معاون دادستان مشهد: حفظ امنیت خانواده‌ها و نوامیس در بوستان‌های شهری خط قرمز ماست / نیروهای انتظامات بوستانها می‌توانند مروج فرهنگ امر به معروف در جامعه باشند

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد اظهار کرد: ایجاد امنیت و نظم در بوستان های شهری از مهمترین اولویت های مدیریت شهری است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: معاون دادستان مرکز استان خراسان رضوی گفت: حفظ امنیت خانواده‌ها و نوامیس در بوستان‌های شهری خط قرمز ماست و دستگاه قضا از هیچ اقدامی برای حفظ امنیت این اماکن فروگذار نخواهد بود.

محمدحسین عندلیب روز چهارشنبه در دوره آموزشی- تخصصی مبانی حقوقی ویژه کارکنان انتظامات بوستانهای مشهد، افزود: نیروهای انتظامات بوستانها می توانند مروج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشند و با در نظر گرفتن همه شرایط لازم برای انجام این فریضه الهی اقدام کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد نیز در این همایش اظهار کرد: ایجاد امنیت و نظم در بوستان های شهری از مهمترین اولویت های مدیریت شهری است.

علی نجفی افزود: بالاترین زیرساخت‌ها و امکانات شهری بدون ایجاد امنیت برای شهروندان قابل استفاده نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: انتظامات بوستانها در کنار نیروهای انتظامی نقش موثری در تامین امنیت فضاهای عمومی شهری دارند و ارتقای دانش آنها در حوزه حقوق شهر و شهروندی علاوه بر افزایش امنیت در این فضاها عاملی برای صیانت و حفاظت از شهروندان خواهد بود.

معاون شهردار مشهد ادامه داد: این دوره آموزشی برای بیش از ۱۰۰ نفر از انتظامات بوستانهای مشهد برگزار شده است و تلاش می شود با برگزاری منظم و مکرر این دوره ها، گام های مناسبی در زمینه ارتقای سطح خدمات به شهروندان برداشته شود.

حدود ۴٠٠ بوستان در شهر ۳.۵ میلیون نفری مشهد وجود دارد.

نظرات بینندگان