arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۳۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۶ - ۲۶ مهر ۱۴۰۰

ویژگی های نصب و اجرای سقف متحرک برقی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امروزه در مکان ها و فضاهای مختلف استفاده از سازه های زیبا و لوکس مورد توجه افراد قرار گرفته است. سقف متحرک برقی نیز به عنوان یکی از تکنولوژی های نوین در مکان های گوناگون به بهترین شکل می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد. سقف متحرک برقی در مدل های مختلف و با کیفیت گوناگون قابل اجرا بوده و می تواند ایمنی مناسبی برای شما در برابر شرایط گوناگون ایجاد نماید.

ویژگی های نصب و اجرای سقف متحرک برقی

سقف متحرک برقی

کاربردهای مختلفی از اجرای سقف متحرک برقی در اختیار شما قرار می گیرد. با این حال محافظت از خودرو به عنوان یکی از مهم  ترین کاربردهای سقف برقی محسوب می شود. علاوه بر این می توانید جهت جلوگیری از تابش نور خورشید و جلوگیری از آسیب های ناشی از برف و باران در مکان های مختلف، روی به اجرای سقف متحرک برقی بیاورید. برای حیاط خانه، استخر، رستوران ها و مکان های صنعتی و سایر محیط ها می  توان با استفاده از سقف برقی شرایط ایده  آلی فراهم نمود. امروزه سقف برقی با توجه به کاربرد، متریال به کار رفته در ساخت و فناوری به کار رفته، دارای قیمت های مختلفی برای اجرا خواهد بود. با ما در مجموعه ساینا همراه باشید تا اطلاعات کافی در این زمینه به شما ارائه دهیم.

سقف متحرک برقی چیست؟

سقف متحرک برقی سازه ای متحرک محسوب می شود که با استفاده از آن می توانید جهت کنترل دمای محیط، جلوگیری از ورود نور خورشید و همچنین جلوگیری از ورود گرد و غبار به مکان  های مختلف آن را به اجرا در آورید. این نوع سازه را می  توان با استفاده از متریال مختلف و برای کار در شرایط گوناگون اجرا نمود. علاوه بر این جهت جلوگیری از نفوذ سرما و گرمای بیش از حد به محیط داخل می توان از سقف متحرک استفاده کرد. استفاده از سقف های متحرک این امکان را به شما می دهد که در شرایطی که آب و هوای محیط دارای دمای مناسب است بتوانید آن را جمع کرده و از هوای آزاد استفاده نمایید.

نحوه عملکرد و طراحی سقف متحرک برقی به گونه  ای است که می  توانید در مکان  های مختلف مانند محل کار، منزل، استخر، رستوران و سایر مکان های روباز از آن استفاده نمایید. امروزه انواع سقف های جمع شونده مانند سقف متحرک آلومینیومی، سقف متحرک پارچه ای و سقف متحرک برقی قابلیت اجرا در این مکان ها را دارند.

شرایط لازم جهت اجرای سقف متحرک برقی

جهت اجرای سقف متحرک برقی شما باید شرایط لازم در محیط را ایجاد نمایید. محیطی که قصد اجرای سقف متحرک را دارید باید کاملاً مناسب بوده و از ویژگی هایی جهت اجرا برخوردار باشد.

علاوه بر این یکی از مهم ترین نکاتی که جهت اجرای سقف متحرک برقی باید در نظر داشته باشید انجام این کار توسط یک تیم تخصصی و با سابقه خواهد بود. با توجه به پیچیدگی اجرای سقف متحرک، شما باید با مراجعه به یک مجموعه تخصصی و دریافت رزومه مناسب، ایده خود را ارائه داده تا بتوانید پاسخی مناسب دریافت کنید.

ویژگی های نصب و اجرای سقف متحرک برقی

طراحی و اجرای انواع سازه چادری

در کنار این موارد، استفاده از سقف متحرک برقی نیازمند بهره مندی از تجهیزات با کیفیت بالا خواهد بود. استفاده از متریال ایده  آل و با درجه کیفی بالا موجب می  شود که عمر سقف اجرا شده برای شما بالاتر رفته و شما بتوانید از مزایای آن به شکل گسترده تر بهره مند شوید.

با توجه به اینکه سقف های متحرک معمولا در برابر شرایطی مانند آفتاب، باران و طوفان قرار دارند، اجرای آن باید کاملاً تحت استانداردهای ایمنی و بین  المللی انجام پذیرد. ما در مجموعه سازه چادری ساینا با تجربه فعالیت چندین ساله در این زمینه، انواع سقف های متحرک را برای شما اجرا می کنیم.

انواع سازه چادری

استفاده از سازه چادری که امروزه به شکل ویژه مورد توجه افراد قرار گرفته است با استفاده از فناوری های نوین و روش  های خاص می تواند قابلیت های منحصر به فردی برای شما در پی داشته باشند. با توجه به ویژگی هایی مانند سبک بودن، شفافیت و قابلیت ایجاد انحنا، به خوبی می توانید از این سازه ها در مکان های مختلف استفاده نمایید. از جمله مزایای استفاده از سازه چادری می  توان به امکان طراحی و اجرای سقف های متنوع و زیبا، شفافیت منحصر به  فرد و همچنین سرعت اجرای بالا اشاره کرد.

علاوه بر این سازه چادری با توجه به متریال به کار رفته در آن با قیمت بسیار مناسب برای شما اجرا می شود. از ویژگی  هایی که این نوع سازه را نسبت به سایر سازه ها متمایز می کند می توان به مقاومت مناسب در برابر زلزله اشاره کرد. علاوه بر این به منظور کاهش استفاده از سازه های فلزی می توانید از غشای سبک پارچه ای در این نوع سازه استفاده نمایید. از کاربردهای سازه  های چادری می  توان به استفاده در استادیوم ها، سایبان های شهری، کاربرد های هنری و مجسمه سازی، پوشاندن پیاده  روها، پارکینگ ماشین ها و سایبان ورودی  ها اشاره کرد.

ویژگی ها و مزایای استفاده از سازه چادری

استفاده از انواع سازه چادری با کیفیت بالا این امکان را به شما می دهد که بتوانید آب باران را به مکان مورد نیاز هدایت کنید. علاوه بر این قابلیت چاپ بر روی پارچه های مورد استفاده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

با استفاده از سازه چادری و سقف های متحرک چادری، شما می توانید از تنوع رنگ و قابلیت نورپردازی برخوردار شوید. مقاومت صوتی بالا و همچنین خاصیت ضد قارچ از دیگر ویژگی ها و مزایای استفاده از سازه های چادری و پارچه ای خواهند بود.

ویژگی های نصب و اجرای سقف متحرک برقی

سایبان روف گاردن

اگر در منزل و محیط کار خود فضای غیر قابل استفاده را دارید می توانید با استفاده از سقف و سایبان روف گاردن آنجا را به مکانی لوکس و آرامش بخش تبدیل نمایید. با توجه به اینکه امروزه فضاهای سبز در اطراف منازل کاهش یافته و شما دسترسی کافی به این مکان ها در مناطق شهری را ندارید، می توانید با استفاده از سقف روف گاردن فضایی ایده آل برای خود ایجاد نمایید.

با توجه به اینکه نصب سایبان روف گاردن باید در مکانی مشخص انجام پذیرد، آگاهی شما از شرایط محیطی جهت اجرای سقف روف گاردن از اهمیت بالایی برخوردار است. چنانچه قصد دارید از سقف متحرک بام سبز استفاده نمایید، این عمل را باید توسط یک تیم تخصصی و وارد به این کار انجام دهید.

مزایای استفاده از سقف متحرک بام سبز یا سقف روف گاردن

برای زیباسازی محل کار یا منزل خود می توانید از سقف متحرک بام سبز یا سقف روف گاردن استفاده نمایید. این سازه به شما کمک می کند تا بتوانید با ایجاد مکانی جهت استراحت و فضای نشیمن در محیط پر ترافیک و آلوده شهری از ایده ای خلاقانه بهره مند شوید.

سایبان روف گاردن

یکی دیگر از مزایا و ویژگی های سقف روف گاردن یا سقف متحرک بام سبز، افزایش فضای مفید در مکان هایی است که شما نمی توانید بهره  وری مناسبی از آنجا داشته باشید. این عمل بدون پرداخت عوارض به شهرداری برای شما امکان پذیر است. به همین منظور سرمایه  گذاران در ساخت اماکن تجاری، اداری و مسکونی استفاده از سقف اتوماتیک متحرک در بام سبز را مد نظر قرار داده و سرمایه  گذاری مناسبی در این زمینه انجام می دهند.

اجرای این سقف به شما این امکان را می  دهد که از طریق کاهش نوسانات گرمایی بتوانید موجبات افزایش ظرفیت گرمایی فضاهای مختلف را در اختیار داشته باشید. این عمل موجب می شود که شما فضایی خنک تر در فصول گرم سال و همچنین فضایی گرمتر در فصول سرد سال داشته باشید. در نتیجه و در حالت کلی شما می توانید با جلوگیری از اتلاف انرژی با استفاده از سقف متحرک برقی و روف گاردن اقدام نمایید.

کاربردهای سقف متحرک بام سبز یا سقف روف گاردن

همانگونه که عنوان کردیم استفاده از سایبان روف گاردن به شما این امکان را می دهد که مکان هایی که غیر قابل استفاده هستند را بتوانید به بهترین شکل تجهیز نمایید. از جمله کاربردهای سقف متحرک روف گاردن می  توان به ایجاد فضایی جهت پذیرایی از مهمانان خاص و ویژه اشاره کرد. چنانچه قصد ایجاد مکان VIP در منازل و محیط کار خود را دارید می توانید با اجرای سایبان روف گاردن به خوبی عمل نمایید. این مکان ها محیط ایده آل جهت مشورت و همنشینی برای شما فراهم خواهند نمود.

اجرای سایبان روف گاردن با بهترین قیمت

پیچیدگی نصب و اجرای سایبان روف گاردن یا سقف متحرک بام سبز به گونه ای است که تمام این فرآیند باید با تخصص بالا و دقت فراوان انجام پذیرد. چنانچه قصد اجرای سقف روف گاردن در محیط  های مختلف را دارید باید با استفاده از یک مجموعه تخصصی اقدام به انجام این عمل نمایید. شرایطی که ما در سازه چادری ساینا برای شما در نظر گرفته ایم به خوبی می تواند پاسخگوی نیازهای شما در شرایط مختلف شود.

کاربرد سقف متحرک برقی

نوحه طراحی سقف متحرک برقی به گونه  ای است که شما می  توانید در مکان  های مختلف از کاربردهای آن بهره مند شوید. با این حال بیشترین کاربرد را سقف های متحرک برقی در محیط های مرتفع و بالکن ها دارا هستند. کارایی، مقاومت و زیبایی مناسب و همچنین استحکام ایده آل در برابر شرایط مختلف آب و هوایی این امکان را به شما می دهد که در شرایط گوناگون بتوانید از کاربرد سقف متحرک برقی بهره مند شوید.

انواع سقف متحرک برقی

پیشرفت در زمینه طراحی و اجرای سقف متحرک برقی موجب شده که شما جهت اجرای سقف های متحرک، گزینه  های متعددی پیش رو داشته باشید. امروزه سقف متحرک برقی شیشه ای به عنوان ایمن ترین، لوکس ترین و بهترین نوع سقف متحرک برقی شناخته می  شود. استفاده از شیشه لمینت سکوریت دوجداره به شما این امکان را می دهد که علاوه بر زیبایی ظاهری بتوانید در برابر شرایط مختلف آب و هوایی از گزینه ای مناسب برخوردار باشید.

نوع دیگر سقف متحرک برقی به عنوان سقف پلی کربنات شناخته می شود. این نمونه اقتصادی در  فریم های مختلف و در درجه بندی های گوناگون قابلیت اجرا دارند.

اگر به دنبال سقف متحرک برقی ایمن و با ظاهری لوکس هستید، توصیه ما به شما سقف متحرک برقی شیشه ای خواهد بود. با این حال اگر به دنبال استفاده از گزینه اقتصادی و مقرون به صرفه هستید می توانید از سقف متحرک پارچه ای و پلی کربنات استفاده نمایید.

قیمت اجرای سقف متحرک برقی

عوامل متعددی می توانند در قیمت اجرای سقف متحرک برقی اثرگذار باشند. با توجه به نیاز خود می توانید از انواع سقف متحرک برقی استفاده نمایید. علاوه بر متریال به کار رفته جهت اجرا، ابعاد مورد استفاده نیز از دیگر شرایطی هستند که در قیمت اجرای سقف متحرک اثرگذار خواهند بود. طراحی منحصر به فرد سقف ها و استفاده از ایده های خلاقانه نیز می تواند در قیمت گذاری اجرای سقف متحرک برقی اثرگذار باشند.

سخن پایانی

اجرای انواع سازه های چادری، سقف روف گاردن و انواع سقف های متحرک برقی نیاز به تخصص و تجربه بالا خواهند داشت. علاوه بر این اجرای سقف متحرک باید به گونه  ای باشد که در مکان  های مختلف به خوبی بتواند پاسخگوی نیازهای کاربران باشد. مجموعه ما در سازه چادری ساینا با اجرای انواع سقف های متحرک برقی در مکان های مختلف خدمات گسترده ای به شما ارائه می دهد. استفاده از متریال با کیفیت و همچنین طراحی منحصر به فرد توسط تیم تخصصی ما موجب می  شود که شما در مکان های مختلف بتوانید از سازه ای خاص بهره مند شوید. تمام این شرایط با قیمت مناسب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

منبع: شرکت سازه چادری ساینا

نظرات بینندگان