arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۷ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۹

انتشار اسنادی از محکومیت سنگین فدراسیون در پرونده ویلموتس + تصاویر

فدراسیون فوتبال ایران به پرداخت جریمه سنگین به مارک ویلموتس محکوم شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فدراسیون فوتبال ایران به پرداخت جریمه سنگین به مارک ویلموتس محکوم شد.


به گزارش انتخاب، در حالی که فدراسیون فوتبال با تکذیب خبر محکومیت ایران در پرونده ویلموتس بلژیکی اعلام کرد که حکمی از فیفا به ایران نرسیده اما سایت «ورزش سه» با انتشار اسنادی مدعی شد که این حکم صادر شده و فدراسیون فوتبال ایران باید مبلغ ۶ میلیون و ٢٠٠ هزار یورو به این مربی شکست‌خورده پرداخت کند

باید منتظر ماند و دید واکنش فدراسیون به انتشار این اسناد چیست و آیا روابط عمومی فدراسیون فوتبال مانند سری قبل این خبر را تکذیب می‌کند یا خیر.

 

 

 

انتشار اسنادی از محکومیت سنگین فدراسیون در پرونده ویلموتس + تصاویر

به موجب حکمی که از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فیفا خطاب به فدراسیون فوتبال ایران و 3 وکیلش لودویک دلشات، رضا شاه منصوری و علی مهدی‌زاده اعلام شده و امضای اریکا مونته مور فریرا رییس این دپارتمان را پای خود دارد، شکایت ویلموتس از فدراسیون فوتبال ایران با حکمی که تاریخ 17 آگوست (27 مرداد) صادر شده، مورد پذیرش قرار گرفته است.

رای نهایی قاضی این پرونده در 8 بند به فدراسیون فوتبال ایران اعلام شده که مهم‌ترین بند آن به جریمه 6 میلیون و 137 هزار و پانصد یورویی به این سرمربی به همراه 5 درصد اشاره دارد. مهلت پرداخت این پول تا 21 ژانویه سال 2020(نزدیک به 6 ماه دیگر) اعلام شده است.

در بند 3 قرارداد تاکید شده که سایر ادعاهای ویلموتس مورد پذیرش قرار نگرفته و همچنین لوایحی که ایران در دفاع از خود به فیفا فرستاده بود نیز مورد پذیرش کمیته تعیین وضعیت قرار نگرفته است. طرف محکوم پرونده(ایران)‌باید به محض پرداخت پول فیفا و همچنین برنده این شکایت را از این مساله مطلع کند.

نظرات بینندگان