arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۸۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۶

مدیرعامل بانک رفاه: مطالبات غیر جاری عارضه نظام بانکی است

کتر سهمانی با اشاره به اینکه بانک رفاه تنها بانک اجتماعی کشور به شمار می رود، اظهار داشت: بانک رفاه به دلیل رسالت ویژه ای که دارد با طیف متنوعی از جامعه که بخش بزرگی از مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی را تشکیل می دهند، ارتباط و تعامل دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر عامل بانک رفاه گفت: مطالبات غیرجاری عارضه نظام بانکی است و باید برای مدیریت و حل آن برنامه داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، دکتر سهمانی در همایش رؤسای شعب بانک رفاه با بیان این مطلب اظهار داشت: در نظام بانکی به صورت کلی سه عدم تعادل وجود دارد؛ نبود تعادل در سود و زیان، نبود تعادل در ترازنامه و نبود تعادل در مدیریت نقدینگی سه حوزه ای است که نیازمند توجه و مراقبت بیش از پیش هستند.
مدیر عامل بانک رفاه در ادامه افزود: رؤسای شعب مجریان استراتژی ها و برنامه های بانک هستند که با اقدامات خود نقش مهم و اثر بخشی در موفقیت بانک ایفا می کنند.

وی ادامه داد: نقش و جایگاه رؤسای شعب در توسعه و تعالی بانک، بسیار حساس و تعیین کننده است و آنها مسئولیت دارند در شعب خود ارزش خلق کنند.

دکتر سهمانی با اشاره به اینکه بانک رفاه تنها بانک اجتماعی کشور به شمار می رود، اظهار داشت: بانک رفاه به دلیل رسالت ویژه ای که دارد با طیف متنوعی از جامعه که بخش بزرگی از مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی را تشکیل می دهند، ارتباط و تعامل دارد. این مشتریان نیازها و خدمات ویژه ای مطالبه می کنند که باید به درستی شناسایی شود و در مسیر تحقق مطلوب آن گام برداریم.