پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کاربران با مراجعه به سايت مرکز رايانه كمك كه در طول شبانه روز بهصورت
تلفني، پاسخگوي سوالات رايانهيي و اينترنتي کاربران در سراسر کشور است؛
شماره تلفن خود را در اين سامانه فعال كرده و از طريق کارتهاي عضو شتاب،
هزينه خدمات را پرداخت ميكنند.
به گزارش ايسنا، پاشا ناصرآبادي -
مدير مرکز رايانه کمک - با اعلام اين خبر افزود: بعد از يک سال به اين
نتيجه رسيديم که انتظار براي ارائه خدمات IN کشوري از سوي مخابرات،
بيفايده است و درنتيجه تصميم گرفتيم روشي را مستقل از اين سرويس
راهاندازي کنيم.
وي افزود: در تهران رکورد 300 هزار تماس را رد
کردهايم و اين نشانگر نياز ساير شهرهاي کشور به يک مرکز پاسخگويي به
سوالات رايانهيي بود.
به گفته او اين مرکز در طول شبانه روز بصورت
تلفني، پاسخگوي سوالات رايانهيي و اينترنتي کاربران در سراسر کشور خواهد
بود.
علاقهمندان جهت کسب اطلاعات بيشتر ميتوانند به وب سايت
Rayanehkomak.ir مراجعه كنند.