arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۴۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۰

سوالات رايانه‌يي خود را تلفني برطرف کنيد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کاربران با مراجعه به سايت مرکز رايانه كمك كه در طول شبانه روز به‌صورت تلفني، پاسخگوي سوالات رايانه‌يي و اينترنتي کاربران در سراسر کشور است؛ شماره تلفن خود را در اين سامانه فعال كرده و از طريق کارت‌هاي عضو شتاب، هزينه خدمات را پرداخت مي‌كنند.

به گزارش ايسنا، پاشا ناصرآبادي - مدير مرکز رايانه کمک - با اعلام اين خبر افزود: بعد از يک سال به اين نتيجه رسيديم که انتظار براي ارائه خدمات IN کشوري از سوي مخابرات، بي‌فايده است و درنتيجه تصميم گرفتيم روشي را مستقل از اين سرويس راه‌اندازي کنيم.

وي افزود: در تهران رکورد 300 هزار تماس را رد کرده‌ايم و اين نشانگر نياز ساير شهرهاي کشور به يک مرکز پاسخگويي به سوالات رايانه‌يي بود.

به گفته او اين مرکز در طول شبانه روز بصورت تلفني، پاسخگوي سوالات رايانه‌يي و اينترنتي کاربران در سراسر کشور خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بيش‌تر مي‌توانند به وب سايت Rayanehkomak.ir مراجعه كنند.
نظرات بینندگان