arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۵۴۱
تعداد نظرات: ۱۹۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۰۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۰
سایت مشرق نوشت:

نازنین "ساختمان پزشکان" پیش نامحرم ، همان لباسی را می پوشد که در خلوت با شوهرش می پوشد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت مشرق نوشت:

تصور غالب ما این است که برای مذهبی نمودن و امتزاج اسلام و اصول دین با رسانه تنها باید میزگردی تشکیل دهیم و از چند کارشناس مذهبی دعوت نموده و به مردم توصیه‎هایی ارائه نماییم. هر چند که گاهی در همین مسیر نیز اشتباهات و بدسلیقگی‎هایی به چشم می‎آید که پرداختن به آنها و آسیب‎شناسی این مسئله مجال دیگری می‎طلبد.

حال زمانی که پای مجموعه‎های طنز به میان می‏آید ظاهراً بیش از سایر مواقع نوعی اباحه‎گری یا تساهل و تسامح گریبان برنامه‎سازان و مدیران را می‎گیرد و شاید با این منطق ماکیاولی که هدف وسیله را توجیه می‎کند، برای سرگرم کردن و خنداندن مردم متوسل به وسیله‎هایی می‎شوند که با سبک زندگی اسلامی و دستورات صریح خداوند متعال در قرآن کریم در تضاد است و بعضاً همان توصیه‎هایی که کارشناسان مذهبی در سایر برنامه‎های صدا و سیما به مردم داشته‎اند هم نادیده گرفته می‎شود!

در این زمینه و در این یادداشت تنها به دو نمونه که مشتی است نشانه خروار اشاره می‎کنم.
در یکی از قسمت‎های پخش شده اخیر مجموعه ساختمان پزشکان که به جشن تولد نازنین ـ همسر دکتر افشار ـ اختصاص داشت دو نکته به چشم آمد که کاملاً در تضاد با سبک زندگی اسلامی بود.
از عشوه‎های منشی مطب ساختمان پزشکان ـ خانم شیرزاد ـ و حرکات وی که در مواردی به نازکی یک تار مو با رقص فاصله دارد و به خصوص ناز و غمزه‎هایی که در تضاد با دستور خداوند متعال بوده و در نقطه مقابل آیه 32 سوره مبارکه احزاب است که بگذریم، ابتدا مناسب است ترسیمی از جلسه جشن تولد نازنین در قسمت مورد نظرمان که از این مجموعه پخش شده داشته باشیم:

دکتر افشار و همسرش کنار هم نشسته‎اند. برادر دکتر افشار و دکتر ملکی ـ همکار دکتر افشار ـ و تنی چند از پزشکان شاغل در ساختمان پزشکان دعوت شده‎اند و در منزل دکتر افشار حضور دارند. خانم شیرزاد و پدر و مادر دکتر افشار هم از دیگر حاضران هستند.

ساختمان پزشکان

حالا وقت این است که نکته اول نمایان شود. با نگاهی به این ترکیب می‎توان به راحتی متوجه شد که تعدادی از حاضرین در این جلسه با نازنین نامحرم هستند. طبق معمول برخلاف سبک زندگی اسلامی، لباس شخصیت زن ـ نازنین ـ که میزبان این جلسه است در زمانی که با همسرش در منزل تنها است با زمانی که در این جلسه و همراه با چند نامحرم حضور یافته تفاوتی ندارد!

این دقیقاً همان نکته‎ای است که با توسل به منطق ماکیاولی هدف وسیله را توجیه می‎کند مسئولان و برنامه‎سازان به راحتی از کنار آن می‎گذرند، غافل از آنکه نتیجه نهادینه شدن این نوع رفتار که پوشش یک زن در حریم خصوصی و عمومی تفاوتی ندارد در طولانی مدت همانی می‎شود که امروز جامعه ما تنها در یک مورد از تبعات آن با معضل بدحجابی دست و پنجه نرم می‎کند و به آن مبتلا است.
البته این مسئله منحصر به این مجموعه تلویزیونی هم نیست و چنین غفلتی در سایر مجموعه‎ها هم غالباً به چشم می‏آید، امری که در سینما و به نحو تأمل برانگیزی در عرصه تئاتر رنگ و بوی سکولار هم به خود گرفته است.
در بسیاری از مجموعه‎های تلویزیونی می‎بینیم که لباس زن در منزل با زمانی که به کوچه می‎رود و از در منزل برای بدرقه فرزند یا همسرش بیرون می‎رود تفاوتی نمی‎کند .

و اما نکته دوم درباره رد و بدل شدن هدایا بین حاضرین در جلسه به نازنین است. اگر بپذیریم که بر اساس اصول مسلم روانشناسی و به نحو اولی بر طبق توصیه ائمه معصومین علیهم السلام به ویژه حضرت علی علیه السلام، هدیه دادن سبب ایجاد محبت است آن وقت چگونه باید این نکته را توجیه نماییم که رسانه دین‎مدارمان جلسه‎ای را به تصویر بکشد که مردان نامحرم برای همسر یک فرد هدایایی می‎آورند و در حالی که مردی با همسرش در این جلسه حاضر شده، هدیه را مرد به همسر دکتر افشار تقدیم می‏کند؟!

آیا عرف جامعه ما می‎پذیرد که مردی نامحرم برای همسر فردی، یک شال یا روسری هدیه ببرد و بگوید من این شال را برای شما به عنوان هدیه گرفته‏ام و آن زن هم این شال یا روسری را به راحتی استفاده کند؟ چند درصد مردان در جامعه اسلامی چنین رفتاری را در قبال همسرشان می‏پسندند؟

 نکته عجیب‎تر آنکه به بهانه طنز ـ و البته نه طنز بلکه تنها خنداندن! ـ به راحتی مردان نامحرم در این جلسه همسر یک فرد را دیوانه خطاب می‎کنند و مرد ـ دکتر افشار ـ این توهین‏ها را که با خریدن کتاب به عنوان هدیه با عنوان «یادداشت‎های یک دیوانه» تکمیل می‎شود تنها می‎نگرد و انگار نه انگار که به همسرش توهین شده است! آیا عرف جامعه ما چنین است؟!

ممکن است برخی با مطالعه چند سطر فوق با خود بگویند این مسائل در برابر مشکلات عدیده جامعه ما از حیث اقتصادی، اجتماعی و غیره ارزش پرداختن ندارد یا پرداختن به این گونه مسائل در دنیای امروز که زوایای مدرنیته در اسرع وقت رنگ می‎بازد و پست‎مدرنیسم جای آن را می‎گیرد و بلافاصله خود نیز کهنه می‎شود تا جای خود را به شیوه مدرن دیگری دهد نشانه پس‎رفت و با پیشرفت در تضاد است.

این فکر همانی است که مبنای اباحه‏گری و تسامح و تساهل می‏شود و خروجی آن ساخت مجموعه‏ای است که در آن مجازیم به نام طنز و به کام خنده هر کاری بکنیم و بعد در همان رسانه ساعتی بعد در شبکه یک، یک کارشناس مذهبی نظیر حجت الاسلام شهاب مرادی یا سرکار خانم دکتر فرهمندپور بیاوریم و دور یک میز بنشانیم و در برنامه‏ای با عنوان «پارک ملت» از تغییر سبک زندگی در ایران به سوی سبک زندگی غربی و سکولار ابراز نگرانی کنیم، غافل از آنکه ساعتی قبل از شبکه دیگری ـ شبکه سه ـ با دست خودمان راه ترویج سبک زندگی غربی و غیردینی را ترویج کرده‎ایم!
امید که از ابزارهایمان برای ساخت مجموعه فاخر طنز یا حداقل در سطح استاندارد که صدالبته نیل به آن بسیار سخت است به درستی استفاده کنیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۹۲
در انتظار بررسی: ۳۶
غیر قابل انتشار: ۳۰
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
17
330
تنگ نظری تا به کجا؟؟ حالا این نویسنده فکر کرده چه تحلیل پر مایه ای کرده واقعا خجالت نمی کشند دین اسلام این نیست مردم !!!به حرف اینها کاری نداشته باشید
پاسخ ها
بچه شمرون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
بهتره اصلا بازیگرای زنو از فیلمامون حذف کنیم تا خیال این آقایون راحتشه!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
عشوه‎های منشی مطب ساختمان پزشکان ـ خانم شیرزاد
اینو خوب اومدی عشوه شیرزاد !!! در نقش خل‌و‌چل
مشرق جان بخواب بابا لحاف یخ کرد عزیزم
فرهاد
| Germany |
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
ای مشرق! به خدا تو مشکل روانی شدید داری. تا تو هم مثل خیلی های دیگر شروع به قتل های سریالی نکرده ای خودت را به یک روانشناس یا مشاور نشان بده.
اما اگر این کار را قبلا کرده ای، توصیه می کنم قرص هایت را مرتب و سرموقع بخوری!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
اتقوالله..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
احتمالا قرصهاشو پشت و رو خورده به هذیان افتاده
ناشناس
| - |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
آقای نویسنده عزیز مشرق! شما ظاهرا فراموش کرده اید که این برنامه تلویزیونی است و این خانم در هر صورت پوشیده و محجبه است. عزیز من کجای کاری بابا؟؟؟
صدای گویا
| France |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
مردمی که اکثرشون ماهواره دارن و در اتوبوس از سریالهای شبکه های فارسی زبان حرف میزنن اون وقت تو گیر دادی به لباس زن بازیگر میخوای اینم با برنامه نود جمع کنید کلا مردم تلویزیونو خاموش کنن البته منظورم همون سیماست.کلا منحرفی مردم تنها چیزی که حواسشون نبود همین لباسه بود از فدا میرن تو نخس لباسه ببینن عیبش چی بوده!
سنگ صبور
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
آدم به شعور اين نويسنده شك ميكنه بخدا. كدوم وقت تلويزيون ما خلوت يه زن و شوهر رو نشون داده. هرچي كه تاحال ديديم ظاهر بيروني هر خانم بوده. اينم همينطور. نازنين هميشه با لباسي نشون داده شده كه بيرون همه ميپوشن. فك كنم خانم اين نويسنده تو خلوتشون واسش مانتو و روسري ميپوشه كه انقدر با ديدن فيلم هيجان زده شده و خزعبلاتي از ذهنش تراوش كرده. واقعا اينطور نيست؟؟!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
تو خوبي مشرق !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فك كنم مشكل پول و زندگي و امكانات و تفريح و اينارو نداري
نخود آش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
10
242
برو بابا دلت خوشه راست راست تو خیابون آدم میکشن یا ناموس مردم رو مورد حتاکی قرار میدن اونوقت شما تو فکر چی هستی!!!!فشار اقتصادی و نبود امنیت و .....که بماند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
شاید جاش نباشه ولی هتاکی درسته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
وقتی خیلی شدید باشه میشه حتاکی!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
5
156
از اون حرفا بودا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
اساساً شاید شوهرش(دکتر نیما افشار)دوست داشته باشه خانمش در خلوتشان هم حجاب داشته باشه اصلاً به تو چه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
237
10
اي كاش كه همه اينقدر دقيق نگاه ميكردند و فقط نوك بيني خود را نمي ديدند .تاهرزگي را به بعضي از مردم ...اموزش ندهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
كاشكي تو خودتو اصلاح مي كردي تا با ديدن يه همچي چيزائي به سوي هرزگي نروي برادر كافر همه را به كيش خود پندارد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
نویسنده و ناشناس حدودا محترم .: موشکافی توی چیزای دیگه بکنین .شرم آوره که مملکت ما بخواد دست امثال شماها بیفته و شماها آینده ساز مملکت باشین.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
بدبختانه افتاده!
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
10
228
برو بمیر بابا!
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
14
224
خداوند دین خود را از شر این ها حفظ نماید. این نویسنده مشکل دارد و باید نزد روان پزشک برود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
6
183
مشکل ما بیماری روانی است که در این مقاله کاملا مشهود است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
235
16
کاملا موافقم صداوسیماوبخصوص برنامه طنز که بیننده زیادی داره تاثیرزیادی در فرهنگ خانواده ها دارد وتهیه کنندگان چنین برنامه هایی اگر دراین زمینه کوتاهی کنند هم به جامعه خیانت کرده اند وهم اون دنیا بایدجواب پس بدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
خب خودشون بلدن جواب بدن تو جوش نزن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
6
109
برو دکتر
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
8
144
واقعاً که عقل هم خوب چیزیه. شما ناراحت جامعه و اسلام و ... نباش. همین چرندیات رو این 32 سال گفتید که نسلی که اون همه مذهبی بود و بخاطرش دینش انقلاب کرد تبدیل شد به نسلی که پسراش زیر ابرو ور میدارن و دختراش هم که دیگه هیچی.
به خدا شماها با این مقاله های چرت و پرتتون بیشترین ضربه رو به اسلام زدید و میزنید.
ناشناس
|
United States
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
5
162
انتظار داری زن رو با شوهرش با آستین حلقه ای و تاپ نشون بدن؟؟؟
با این تحلیلتون!
سایتتون ساعت 9 شب بذارید دم درتون!
پاسخ ها
مدافع آخر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
چشمات رو باز کن . به انتخاب چه مربوطه ، مشرق نوشته اینارو....
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
در مورد انتخاب درست حرف بزن انتخاب بهترین به خدا-نقل شده اس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
3
138
اون املی که این جفنگیات رو نوشته فکر نکرده که نازنین جلوی همسرش که محرمه عین نامحرما میگرده نه جلوی نامحرما عین محرم؟!!
ببین کیا دارن قرآن رو تفسیر میکنن واسه این ملت
نيما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
4
90
برو بابا دلت خوشه راست راست تو خیابون آدم میکشن یا ناموس مردم رو مورد حتاکی !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
نیمای نخود آش !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
می دونم مثل من از این چرندیات داری منفجر می شی .... اما "" هتاکی "" نه "" حتاکی ""
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
3
90
خوب معلومه، نميشه بنده خدا وقتي با همسرش تنهاست تو تلويزيون بدون روسري و با تاپ باشه، مجبوره مثل مهموني پوشيده باشه
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
بابا تو این سریالها که زنه با مقنعه و مانتو میره زیر لحاف میخوابه. تا حالا هم ندیدیم مادر پسرش را که بعد از 10 سال مثلا از اسارت برگشته در آغوش بگیره بقول دوستمون یه بارکی کلا" زن جماعت رو از صدا و سیما حذف کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
4
126
مطمئنم شما خودت مشكل انحراف جنسي داري كه اين چيزا اينقد مورد توجهت قرار مي گيره.
آزرمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
144
10
واقعا راست گفته تا حالا سینمامون مبتذل بود حالا کم کم به تلوزیون هم داره رخنه می کنه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
جمع کن بابا.کدوم ابتذال؟اونایی میگن ابتذال که جنبه ندارن.مثل خودت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
شرمنده
کرایه‌هاتونو آماده کنید دیگه نزدیک آخر خطه!
BMR
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
3
93
حالا مگه هر بازيگر زن با مردي كه نقش شوهر اونو بازي ميكنه صيغه محرميت ميخونه كه با اون محرمه با بقيه نامحرم.
جمع كنيد بساتتونو. با اين كارا همه رو از دين زده كرديد.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
الان میگن این گیر داده ولی نویسنده این روزنامه ها عقلشون که از دست رفته لااقل نگذاریم فارسی از دست بره.... بساط درسته نه بسات
BMR
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
خوب حالا تو هم، تو اين هيري ويري غلط املائي واسه من ميگيري
شکاک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
آقای خارجی گیر نده دیگه....
ناشناس
| United States |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
اتفاقا باید سعی کنیم حروف زائد که فقط در زبان عربی کاربرد معنایی دارد ولی در زبان فارسی تغییری در معنی کلمه نمیدهد بیشتر استفاده کنیم
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
5
26
باباطنزه ديگه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
4
92
بابا به خدا شما مريض روحي رواني هستين!!
آخه كي با اين ريخت و لباس به فكر اون چيزا ميفته
آره بابا همون چيزا ديگه
البته شما كه از لوگوي تهران امروز اون جوري تعبير مي كنيد بايدم از اين حرفها بزنين
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
4
76
خدا پدر خانم شیرزاد رو بیامرزه ! مشرق جان طنز رو متوجه میشی چیه ؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
علی آقا اصوالا مشرق متوجه توجه نیست فقط می خواد حرفی زده باشه که بگه ما هم در فرهنگ دخیلیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
3
58
شما حالتون خوب بوده این متن رو نوشتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
alireza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
2
63
واقعا بايد براي امثال اين بنده خدا يعني نويسنده مطلب از درگاه خداوند متعال طلب شفاي عاجل كنيم بنابراين من از همه بينندگان اين برنامه درخواست ميكنم ضمن بخشش اين بنده خدا جفنگيات نوشته شده را دليل بر عقل ناقص و مشكلات رواني فرد قرار داده و ضمن حلال نمودن اين بنده خدا از خداوند متعال براي او طلب شفاي عاجل را بنماييم آمين يا رب العالمين
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
4
55
جمع كنيد كاسه و كوزه ها يتان را . شما ديگ گندش را درآورديد. امان از دست مردماني كه فقط به فكر مسابل جنسي و اين جور چيزها هستند.
من
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
2
76
(در بسیاری از مجموعه‎های تلویزیونی می‎بینیم که لباس زن در منزل با زمانی که به کوچه می‎رود و از در منزل برای بدرقه فرزند یا همسرش بیرون می‎رود تفاوتی نمی‎کند .)
بنده با نظر ايشان موافقم بايد لباس زن داخل و خارج از منزل متفاوت نشان داده شود.
يعني بيرون از منزل با مانتو و مقنعه و چادر و داخل خانه با دامن و بلوز استين حلقه اي و پاي بي جوراب!!
يعني چي كه زن وقتي صبح از خواب بيدار ميشه مانتو و روسري تنش باشه
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
3
32
معلومه نویسنده جدیدا کتاب هایی در زمینه مکتب های مادی خونده و اساسا با خنده مشکل داره!!!امیدواریم این دسته از به اصطلاح منتقدین که عینک بد بینی مثل آقای فراستی برنامه هفت دارن این رو درک کنن که شاید سریالهای مثل ساختمان پزشکان بتونه از رجوع به شبکه هایی مثل فارسی وان جلوگیری کنه
امید
|
Canada
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
19
48
من که کاملا موافقم
حتی در یکی از این سریالها دیدم که خانم به شوهرش می گفت چرا شب اینقدر خور و پف می کنی یعنی خانم شب تا این حد به همسرش نزدیک بوده که صدای خور و پفش رو شنیده. اینها شنیع نیست واقعا؟؟!!
پاسخ ها
ف.راری
| United States |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
میگم شمام کم از این نویسنده نداریا؟!!میخوای ببرمت دکتر؟
ناشناس
| Germany |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
امید طنز گفت شما جدی نگیر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
1
38
آخر یکی نیست از این بابا بپرسد آیا خانم شما با روسری و لبلس آستین بلند پوشیده و دامن به آن بلندی در خانه پیش شما می آید. پدر جان این لباس بیرون است که به ضرورت به داخل خانه تحمیل شده نه اینه لباس داخل خانه نزد نامحرم هم بکار گرفته شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
1
25
ازکسانیکه نظر میدهند چه مخالف وچه موافق،خواهشمندم باحسن خلق ومنطق نظر بدهندتافرقی بین افرادکوچه بازاری وتحصیلکرده باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
1
56
بدترين حمله به دين ، دفاع بد از آْن است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
آفرین..سخن جالبی گفتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
اینو از کجا گفتی شما؟ خیلی پر معنی بود. بزار یه بار دیگه بخونم. . . .
سایه
|
United States
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
4
33
ما فقط می خوایم بخندیم کی به اینها توجه می کنه من که حواسم نبود. اما کاش دیگر مسائل جامعه رو هم با این عینک نگاه می کردید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
اشتباه نکنید بحث این نیست که ما فقط می خواهیم بخندیم و اصلن بقیه چیزها مهم نیست بحث این است که ذهن بیمار و بهانه جوی بعضی ها می خواهد بی منطق ترین، احمقانه ترین و مفت ترین حرف ها را به زور و با هزار ادا به عنوان بحث فرهنگی چند لایه مطرح کند و بگوید مثلا پیچش مویی کشف کرده است...
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
2
48
راست میگه دیگه!!!!!
لطفا زمانیکه این دو باهم تنها هستند خانم لباس سبکتر بپوشن! بعد که بقیه اومدن لباس بپوشن!
ناشناس
|
United States
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
1
27
آقا شمبلیله سبز شد یه جای من.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
2
35
پرفسور شما به شبکه قران نگاه کن .....
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
2
40
فکر کنم نظر نویسنده مقاله این باشد که ایشون باید در صحنه نمایش وقتی مهمان دارند با چادر مشکی و مانتو باشند و وقتی مهمان ها رفتند با تاپ و مینی ژوپ !!!!!! نویسنده مقاله باید هر چه زودتر یه سری به دکــــتر نیما افشار بزنه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
8
24
اشتباه نکنید لطفن ،
ایشان متاسفانه لباسی را که پیش نامحرم می پوشد ؛ پیش همسر خود هم می پوشد و این باعث می شود آن مهر و محبتی که در رابطه زناشویی وجود دارد از بین برود.
پوشش لباس او در نزد نامحرم که مشکل اسلامی ندارد بلکه این پوشش کامل نزد همسر مشکل دارد.
سهراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
10
24
والا جدا از صحبتهای این نویسنده،من تو یکی از قسمتهای این سریال دیدم که ناصر به قصد زدن نازنین،به سمت اون حمله ور میشه که نیما افشار،ناصر رو میگیره که این کارو نکنه و هیچ اعتراضی نمیکنه و از همسرش دفاع نمیکنه یا مثلا ناصر میخواست بشقابی رو به سمت نازنین پرتاب کنه که بقیشو دیدیم...
راستش من تا به حال چنین چیزی رو واقعا در هیچ زندگیی ندیده بودم،ولی اینجا تو این سریال میبینیم که برادر شوهر به خودش اجازه چنین کاری رو میده و غیرت نیما هم اصلا تکون نمیخوره.درسته که طنزه ولی به نظرتون این شایسته یک دکتر روانشناس و یا اصلا یک مرد ایرانی ست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
3
20
چون قافيه تنگ آيد....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
33
حتما انتظار داره وقتي يه نفر مياد تو خونه يه روسري ديگه هم رو مقنعه يا روسريش سر كنه...
شب تاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
26
عزیزم ، ما به خاطر بسیاری مسائل در سریال ها حریم خصوصی و عمومی نداریم و زن و شوهر سریال های ایرانی مانند افراد غریبه هستند و نسبت به هم از همان پوشش استفاده می کنند. اراجیف و دری وری و گیر دادن های الکی و بی مورد تا کی ؟ از قدیم گفتند لعنت بر دهانی که بد موقع ( بی مورد) باز شود!!!!
سهراب
|
Canada
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
6
10
والا جدا از صحبتهای این نویسنده،من تو یکی از قسمتهای این سریال دیدم که ناصر به قصد زدن نازنین،به سمت اون حمله ور میشه که نیما افشار،ناصر رو میگیره که این کارو نکنه و هیچ اعتراضی نمیکنه و از همسرش دفاع نمیکنه یا مثلا ناصر میخواست بشقابی رو به سمت نازنین پرتاب کنه که بقیشو دیدیم...
راستش من تا به حال چنین چیزی رو واقعا در هیچ زندگیی ندیده بودم،ولی اینجا تو این سریال میبینیم که برادر شوهر به خودش اجازه چنین کاری رو میده و غیرت نیما هم اصلا تکون نمیخوره.درسته که طنزه ولی به نظرتون این شایسته یک دکتر روانشناس و یا اصلا یک مرد ایرانی ست؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
26
معالجه این نویسنده کار دکتر فرزانه هست. موردش هم اورژانسی هست !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
26
دکتر... برو دکتر...هر چند دکترها جوابت کرده باشند!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
4
24
خفه شو نویسنده!!!!! چرندیات چیه که نوشتی ؟؟؟//
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
26
مردمو دیوونه کردین با این تفاسیرتون هیچکی نظراتون شما متحجرین رو نداره بعدشم کی گفته لباس تو خونه و بیرونش یکیه . چون تو تلویزیونه مجبوره لباسهایی رو که جلو غریبه ها میپوشه وقتی با شوهرشم تنهاست بپوشه نه اینکه لباسهایی رو که وقتی باشوهرش تنهاست جلوی غریبه ها هم میپوشه
ناشناس
|
Canada
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
1
20
آیا عرف جامعه ما می‎پذیرد که مردی نامحرم برای همسر فردی، یک شال یا روسری هدیه ببرد و بگوید من این شال را برای شما به عنوان هدیه گرفته‏ام و آن زن هم این شال یا روسری را به راحتی استفاده کند؟ چند درصد مردان در جامعه اسلامی چنین رفتاری را در قبال همسرشان می‏پسندند؟
عرف حامعه کاملا میپذیرد واین موضوع چه تضادی با عفاف وپاکدامنی دارد؟ ضمنا این کهدر تلوزیون لباس در حضور محرم ونامحرم یکسان باشد اجباری است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
2
19
بنظر اين نگارنده ي عزيز در تلوزيون ما امكان اين هست كه بازيگر در حريم خصوصي و خانه لباس راحتي و مرسوم را بپوشد و در مقابل نامحرم لباس پوشيده و متفاوت ؟؟؟لطفا قبل از نوشتن كمي تفكر كنيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
6
در مورد پوشش دوستان کلی توضیح دادن. اما من میخواستم در مورد روابط مادر شوهر وبرادر شوهر ودیگران با نازنین بگم، وظیفه طنز که با بزرگنمایی چیزایی که ما به ندیدنشون عادت کردیم جلوی چشممون بیاره. واقعا ما چنین حرفایی رو پشت دوستان واعضای خانوادمون نمیزنیم.!!؟ حالا که اینارو به واضحگی میبینیم درک میکنیم چقد زشته.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
1
24
مگه توو عرف جامعه ی ما زن وقتی با شوهرش تنهاست روسری سر میزاره؟ اگه عقل نوسینده کار می کرد می فهمید(به نظرم نویسنده واقعا بیشعوره) که در این سریال نیما افشار و دکتر ملکی و بقیه مردای این سریال با نازنین نامحرمن.این یعنی نازنین لباسی رو که جلوی افشار می پوشه در واقع نوعی حجابه چون نیما افشار نامحرمه شه. نفهم بفهم. با اعصاب مردم بازی نکن .
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
1
12
واقعازنان درمنزل خودوجلوي شهرشان اينطور لباس مي پوشند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
22
نويسنده محترم خيال فرمودن كه خيلي نكته سنج هستند و الان اسلام را نجات دادن!! متأسفانه بيش از سي ساله كه با اين تحليلهاي سبك و بي مايه باعث شدن فرهنگ غلطي كه مثل سم براي جامعه ميمونه ايجاد بشه. من خودم زماني يك تار موي يك خانم مشخص بود نميتونستم باهاش ارتباط برقرار كنم اما الان كه برخي خانمهاي بي حجاب را هم اطرام ميبينم هيچ تفاوتي به حالم نميكنه و اتفاقا نسبت به زماني كه نسبت به حجاب حساس بودم كمتر تحريك ميشم. بنابراين نتيجه ميگيريم كه اين نكات به روان فرد برميگرده. اگر فرد روان درستي داشته باشه فري نميكنه كه يك خانم محترم حجاب داشته باشه يا نه ولي خدا نكنه كه طرف روانش بيمار باشه آن وقت فرقي نميكنه كه چادر و حجاب باشه يا نباشه. در مورد اين نويسنده بنده خدا هم به نظر ميرسه كه دچار بيماري رواني هست. خدا شفاش بده و به راه راست هدايتش كنه. انشاء الله!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
2
12
بابا فرضاً كه نويسنده در مورد پوشش نازنين غلط كرد و ... . ولي در مورد اين سريال هر چقدر هم كه خوب و موفق باشه؛ برخورد بد و زننده ناصر و ديگران با نازنين را كه نمي توانيم توجيه كنيم حتي اگر بيمار رواني باشه.
maryam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
7
واقعا خبر زشتی بود.....به شما چه که بازیگرا پشت دوربین لباس می پوشن بعد از روزنامه انگلیسی news of the word که اون رسواییروبه پا کرد و بعد با انزجار مردم روبرو شد حالا نوبت به رسانه های داخلی ایرانی شده که صد پله از انگلیسا بدترند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
64
3
متاسفم برای افراد که به نویسنده این مقاله حمله کردند و بی ادبی کردند
ایشان بر اساس آیات قرآن حرف زدند...عجب توقع بی جایی من دارم که برخی از مخاطبان سایتتان این حرفها رو بفهمند
از نویسنده فهیم این مقاله متشکرم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
پس معلوم شد تو هم بايد بري دكتر ! خوبه دوتاي باهم بريد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
یکی این نویسنده فهیمه یکی شما بقیه ما گاگولیم!
ناشناس
| United States |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
میبینی که 1% از نظر دهندگان هم در مجموع نظر موافق به این نوشته ندارند ولی متاسفانه باید بپذیرم که تصمیم گیرندگان کاری به نظر و رای مردم ندارند و آخرش هم نظر به اصطلاح همین ..... مدیر میشود هرچند برخلاف عقل و منطق باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
4
14
به خدا کسی به حرفهای این روانی ها توجه نکنه اسلام بهترین دین که اینها کاری داران میکنن مردم بیذار بشن-صبر خدا هم حدی داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
2
18
خیلی ببخشید ولی شاید نازنین خانم بخواد جلوی شوهرش با تاپ و ............ بگرده و جلوی غریبه ها با شال و ... پوشش های مورد نظر شما.
مگه شما میذارین نازنین اونطوری که میخواد لباس بپوشه که به این نوع پوشش معترضین؟
arash
|
Syrian Arab Republic
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
6
6
خواهش مي كنم نظراتي كه ادب را رعايت نمي كنند نمايش داده نشه عليرغم اينكه بنده هم مخالف اين طرز فكر هستم ولي فكر مي كنم اجازه توهين را نداريم
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
1
4
چي شد ؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
40
0
خوب همه ی فیلم ها همینطوریه البته من با نویسنده موافقم
پاسخ ها
فرهاد
| Germany |
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
سه تا شدید. همگی با هم برید دکتر از تخفیف ویزیت برخوردار میشید.
اوکتای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
4
12
سلام.
از سایت وزین انتخاب تعجب دارم که چرا این مطلب سخیف متضمن توهین به شعور مخاطب را انتشار داده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
برای معرفی سایت وزین تر مشرق !!!!!!
كوروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
8
بابا جون هر كي كه دوست داري دست بردار از اين خضعبلات .فقر و جنايت داره بيداد ميكنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
خزعبلات درسته نه خضعبلات
عليرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
17
هفت شهر عشق را عطار گشت

ماهنوز اندر خم يك كوچه ايم
م.م
|
Ireland
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
13
1
عزیزان، تا بوده و هست گفته اند که مواظب رخنه در دین باشید نه سیل. اگر خودتا ن نخواهید، سیل را هم نخواهید دید.
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
18
لخت كه نرفته فيلم بازي كنه
اگه مثل توي اين فيلم هم جلوي شوهرش بگرده كه شوهره خودكشي مي كنه درجا
ف.راری
|
United States
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
37
خدمت نویسنده عزیز عرض کنم که آقا جون خانوم بچه های شما جلو شما دامن بلند و جوراب رنگ مشکی و 3 دست لباس رو هم و روسری و شال با هم میپوشن تو خونه؟!!!
بعد ببخشید وقتی مهمون میاد خونتون و نامحرم هم قاطیشونه لحاف و پتو میپیچن دورشون؟ یا اینکه از پشت دیوار صحبت میکنن باهاشون؟
خودتونو ......فرض کردین یا مارو؟
حالا کلی هم حال کردی واسه این تحلیلی که کردی!!!کلی چرت و پرت و قلمبه ثلمبه نوشتی تو متنت مثلا تحلیلگر اسلام شدی؟!تو از اسلام چی میدونی؟همین شماهایین که با این کاراتون گل گرفتین سر ملت.
وای بر شما...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
دمت گرم آقا
به این میگن یه جواب دندان شکن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
13
تو رو به خدا دست بردارین حالمونو به هم زدین از این اظهار نظرهای طالبانی
ميعاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
4
4
احترام به اعتقادات ديگران احترام متقابل مي آورد ، فلذا نقد كردن منصفانه نه اينكه عقده را با عقيده درهم بيا ميزيم چه بسا سازنده هم ميباشد .
پاسخ ها
فرهاد
| Germany |
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
فلذا مثلا کجاش سازنده بود؟ برای دین مردم سازنده بود، برای سلامت روانی اجتماع سازنده بود؟
اعتقادات همه برای خودشان محترم، اما وقتی اعتقادات رو در معرض قضاوت عمومی می گذارید، باید تحمل شنیدن انتقادهای سخت را هم داشته باشید.
این طور نیست که بیایید، هر مزخرفی را قلمی کنید و آسمون و ریسمون ببافید و صدای کسی هم درنیاید.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
7
روانی!!!
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
8
واقعا نمیدانم نویسنده این مطلب را باید چی خطاب کرد.آخه مرد حسابی هنرپیشه زن در اصل لباسهایی که جلوی مهمان می پوشد را جلوی شوهرش هم می پوشد نه برعکس.دوم اینکه حجاب ایشون خداییش فوق العاده است و چند دست لباس را روی هم می پوشد. اگر حجاب این خانم مشگلی داشت شاید ایراد واردی بود هر چند که ایشون کاره ای نیست که برای بقیه نسخه دینداری بپیچد و متخصصین امر باید نظر میدادند.هر چند که فعلا اینقدر اش شور شده که هر کسی کارشناس شده و برای مردم تعیین تکلیف می کند
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
14
من پیشنهاد میدم نویسنده به یک روانشناس مراجعه کنه! اینهمه تنگ نظری تنها نشات گرفته از یک بیماری روحی روانی میتونه باشه.... در ضمن، اگه اون خانومه میخواست طوری که پیش شوهرش لباس میپوشه جلو بقیه بپوشه که شماها کفن میپوشیدید میومدید تو خیابون که برادر من!!!!
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
11
سلام
من در حدی نیستم که بخوام نقد کنم
اما فکر میکنم در این عصر اینترنت و ماهواره و هزار جور وسیله ارتباطی که در دسترس است
مردم دیگر حرکات خانم شیرزاد را رقص یا عشوه نمی دانند یا لباس پوشیدنشان به چشم نمیاد
مردم ما دیگر شعورشان آنقدر رشد کرده که نقدهایی که در این طنز به مسائل اجتمایی می شود را بیشتر با چشم باز می بینند و موشکافی میکنند تا اینکه فکر کنند آیا این حرکات رقص است.
با تشکر
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
11
نویسنده ی عزیز ما هم امیدواریم که هر چه زود تر شفا بگیری
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
12
همین الان برودکتر
محمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
11
واقعا این کارشناسان خبره !!!! را شما از کجا می آورید.آخه گوساله میخواهی با این همه محدودیت عین واقعیت را برایت نشان دهند و وقتی با شوهرش تنهاست لخت نشان دهند وقتی کسی خونشونه پوشیده؟؟/
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
9
خدا شفات بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
10
خدا شفات بده
رامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
0
7
چرا اینو نمی گی که تو خونه جلوی شوهرش اینقدر پوشیده نشونش می دن که جایی واسه پوشیده تر شدنش جلوی بقیه نمی ذاره؟
فرهاد
|
Germany
|
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
1
20
نویسنده به شدت گرفتار بیماری روانی است. قدرت ارتباط گیری با خانم ها را ندارد و در مقابل زن های زیبا احساس حقارت می کند. چشمش هنرپیشه ی زن نقش اول را گرفته، اما چون خود را حقیرتر از آن می بیند که حتی در خیال و تصورش هم او را به دست بیاورد، به دام حسادت افتاده. به شوهر او (در فیلم) و به مرد آشنایی که هدیه را به دست محبوبش می دهد حسادت می کند. حسادتش را با آوردن آیه و سوره می پوشاند.
او همان کشیش هوسباز داستان گوژپشت نتردام است که در آتش عشق اسمرالدا می سوزد، اما در نهایت محبوبش را به کفر متهم می کند و او را به زبانه های آتش می سپارد.
نویسنده بیمار روانی خطرناکی است که در سال های اخیر موارد مشابه او در ایران بسیار فراوان شده اند و هر روز در گوشه ای از کشور دست به جنایات هولناک می زنند.
ایشان اگر خودش را دوست دارد، باید با شهامت به روانشناس مراجعه کند، خیلی زود. خیلی خیلی زود.
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
1
9
واقعاً با نوشته شما موافقم چرا پوشش زن يا مرد در فيلمهاي درون خانه و در مقابل هم با لباسهايي كه بيرون ميپوشند يكسان است؟كدام زني در خانه پيش همسرش روسري ميپوشد؟كدام مردي در خانه با كت و شلوار است ؟خوب منظورتان را متوجه شدم؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
0
8
.... آدمهای مثل تو هستند که ریشه دین و مذهب رو توی این کشور از بیخ و بن میزنند . توی ترکیه انسانهای با دینهای دیگر را دعوت میکند که یک هفته یا یک ماه مسلمان باشند و همه جوره بهشون میرسند که به اونا بگویند اسلام دین عشق و انسانیته اما ادمهای مثل تو درست عین طالبان اگه دستتون به جایی میرسید سر همه رو میبریدید ............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
0
10
نمي دانم چرا افرادي مثل نويسنده مقاله فوق به زن فقط در مقوله جنسي نگاه مي کنند . يه زن مي بينند يا اسم اون را مي شنوند يا .... اولين چيزي که در نظرشان مي آيد بحث جنسي است . بابا تو را خدا اين فکرها را نکنيد ارزش زن در جامعه خيلي بيشتر از اينهاست .
فر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
0
7
برید نظرات زیر همان پست را در سایت مشرق بخوانید تا تفاوت سایت هایی مثل مشرق با انتخاب را درک کنید.......
sasan
|
India
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
0
9
اگه من دستم به این نویسنده یا امثال خلو چلش میرسید میفهمیدم چیکار کنم . . . خاک بر سرت با این طرز فکرت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
0
15
یکی به مریضای دکتر افشار اضافه شده :)))
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
0
8
خدایا این بندگانت رو شفا بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
0
15
آمپرت زده بالا ها تا کجا ها رفتی....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
0
9
مشرقی ها شرمنده باشین که اینقدر کوته فکر و تقریبا کم شعور تشریف دارین
یعنی سطح دین و قران اینقدر پایینه که شما اینطوری ازش استفاده میکنین ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
0
13
والا گفتنيها رو گفتن دوستان
نويسنده مطلب رو با خاك يكسان كردن :))
linda
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
0
9
البته يه جور ديگم ميشه گفت. نازنين تو خونش و جلوي شوهرشم حجاب داره!!!!!!!!
حامي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
1
8
نكنه آقايون انتظار داشتن نازنين رو با لباس خواب تو خلوت زن و شوهري ببينن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
اگه میشد چی میشد!!!!
حامي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
1
9
اين حرف ها ر وول كنيد چقدر اين نازنين با مزه است...
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
0
10
به نظر من یا نویسنده خیلی تحریک پذیره یا ما خیلی بیقیم.دوست داشتم نویسنده محترم نظرشو در رابطه با پوشش نازنین میداد که تو هر صحنه چی باید میپوشید.
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
0
4
همه سر كاريم بايد مردم يه جورايي شبكه هاي خارجي رو نبينند حتي اگر همه داشته هاي ادبي و فرهنگي و مذهبي مون را قرباني كنند.
اه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
1
3
اه و افسوس !!!!!!!!!
مخاطب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
0
6
با این رویه ای که صدا وسیما و منتقدین سریال مذکور در پیش گرفتن بیم ان دارم که بزودی دیگه کسی سریال ایرانی نگاه نکنه - الان شبکه ....فارسی در حال پخش سریال ترکی به نام عاصی است که حدودا 122 قسمت از ان پخش شده این سریال با دوبله فارسی ودر هر قسمت به مدت 2 ساعت پخش میشه شبها موقع پخش این سریال کسی دیگه حتی ستایش رو هم نگاه نمیکنه حالا که همه دارن نگاه میکنن چرا صدا و سیما خود ابتکار کار رو در دست نمیگیره که مردم مجبور بشن از تلوزیونهای بیگانه ببینن؟ این تنگ نظریها رو بذاریم کنار واقعیات رو بپذیریم و با فرهنگ سازی سریال و برنامه تهیه کنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
16
4
متاسفم برا سينما و تلويزيون واهل هنر و آينده مملكت . خوب گفتي ولي متاسفانه اكثريت متمايل به بي بند و باري هستند . نمونش نظرات ارائه شده است
برادر نويسنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
1
10
*** نويسنده متوجه موضوع شده ولي نه به صورت كامل
نازنين وقتي با شوهرش تنهاست همان لباسي رو مي پوشه كه توي مهماني پوشيده
ناشناس
|
Sweden
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
1
12
تحلیل احمفانه و کوته بینانه ایی بود . . . متاسفلنه همین اقلیت کوته بین امور مملکتو بدست گرفتن که اینجوری تو بدبختی و بد بینی و جهل گرفتاریم .
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
0
5
واقعا باید گفت خاک بر ..... ما که چنین اشخاص کوته فکری در جامعه پرورش می دهیم. نهی از منکر فقط نهی کردن از بدحجابی و .... نیست این نوشته هایی که این افراد کاتولیک تر از پاپ می نویسند و عده ای آنرا علم می کنند هم عین منکر و مانند بمب تخریب کننده اسلام و مسلمانی است. برادر خواهر من برو اول تاریخ عفاف و حجاب را در صدر اسلام و زمان پیامبر بخوان بعد بنویس خیانت به اسلام تا کی ؟
امام صادق (ع) فرمودند دو گروه پشت مرا (اسلام را) شکستند 1- عالم خیانتکار 2- جاهل عابدنما
" لقد قطع زهری اثنان عالم متهتک و جاهل متنسک "
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
0
11
خدایا منو بکش راحتم کن یعنی یک خنده هم در این دنیابرای ما جوونا حرامه .
ناشناس
|
Belarus
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
0
7
مثل اینکه اقایون فکر کردن نیما همسر واقعی نازنین نه بابا به خدا فیلم جو گیر نشوید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
0
11
ما طالبان رو مسخره میکردیم حالا این بنده خدا دست اونها رو از پشت بسته جای تاسف داره پتو بندازه روی خودش؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیخیال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
15
5
بابا بیخیال...
الان تو تهرون قدم بزنی دخترک ها و زنهای بی حجابی رو میبینی که شوهران بی غیرتشان به انها می بالند و این نشون میده که غرب در تهاجم فرهنگی موفق بوده

حالا هی اینجا نظر بدن و این مطلبو بکوبن

خلاصه داداش بیخیال غیرت کیلو چند! امرزوی باش - با فرهنگ باش- روشن فکر باش!
سال 2011 شده هنوز حرفهای عصر تحجر رو میزنید!؟؟؟
چاپ لطفا
پاسخ ها
فرهاد
| Germany |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
آقای خیلی باغیرت! شما لطفا بیخیال بمون وگرنه شما هم دکتر لازم می شوی.
زهره
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
آقای بیخیال! بافرهنگ بودن و روشنفکر بودن به بی غیرتی نیست(محض اطلاع شما)
لعنت بر دجال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
22
6
نظم نوین جهانی که صهیونیستها و فرماسونها اونو اجرا میکنن حداقل نیمی از مردم ما را بی غیرت کرده و این قضیه تو نظرات کاملا مشهوده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
عزیز با غیرت شما از سنگرت بیرون نیا چشم میخوری
سپیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
0
4
اگه کمی فکر کنید متوجه می شوید که نازنین برای این لباسش را عوض نمی کند که هم نیما و هم تمام تماشگران برایش نامحرم هستند. یعنی کنار شوهرش هم لباس پوشیده دارد. حالا اگر از نظر شما کامل نیست گیم چادر عربی سر کنه تو تولدش
!!!!!!!!
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
6
وای حالا با لباس پوشیدن نازنین دین رفت هواً!!
مردم از گشنگی مردن این همه تجاوز دزدی دروغ کشتن اینا دین رو زیر سوال نبرده 4تا عشوه دین رو نابود کرد
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
10
3
من كه از اين مجموعه حالم بهم ميخوره.در مورد اول نويسنده اومده يعني بگه كه آقا منشي هاي ما اينجورن كه ... اما مورد دوم مرداي ايروني اينقد غيرت دارن كه بحث اين حرفا كلا بي فايده ست.در كل من از كاراي سروش صحت متنفرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
5
مردا يادشون باشه هديه يادداشتهاي يك ديوانه نماديه از اينكه شما مردا همتون زنا رو ديونه مي‌بينيد راحت اونارو ميكشيد اسيد پاشي ميكنيد و هر جا هم كه كم مياريد تو تاكسي ميشينيد كه يا خانوم صندلي جلو بشينه يا طوري تنظيم مي كنيد كه تو صندلي عقب وسط بشينيد كه حداقل يه طرفتون به زن ختم بشه
بشور اين ذهن كثيفتو كه توقع داري تو برنامه تلويزيوني زنو جلوت لخت نشون بدن تو اتاق خواب با حجاب نشون بدن تو جشن تولد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
16
4
جالب اینجاست دراین فیلمهامردهاوزنهای غریبه همدیگررابه اسم کوچیک صدامی زنند!!!واله من هیچوقت روم نمیشه جلوی مردبیگانه حتااسم کوچک زن خودم راهم بگویم وازواژه خانم یاحاج خانم استفاده میکنم
پاسخ ها
s
| Switzerland |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
میدونی چرا روت نمیشه ؟؟ چون دائم فکرت منحرفه به همین دلیل میترسی بقیه هم مثل خودت فکر کنن
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
آخی چه کم روووووووووووووووووووووووو
طناز
| Switzerland |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
از بس تخیلت قویه
و از بس فرهنگت پایینه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
7
خاک تو سرت با این تحلیلت
مسعود
|
United States
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
5
این همه دارن آدم می کشن و دیگه هیچ کسی امنیت نداره ، اونوقت این نویسنده گیر داده به این ؟بس کنید این مسخره بازی ها رو!
بی نمک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
2
3
واقعا متاسفم برای این طرز فکر
آخه بیشعور اینهمه مشکل و دزدی و بی ناموسی تو مملکته اونوقت توی احمق چسبیدی به یه لبخندی که مردم شبها پای این سریال میرنن !!!!!!!!!!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
3
6
آيا واقعا نازنين خانم در منزل و خلوت جلو شوهرش با روسري مي نشيند؟
در قرآن فقط 3 آِه در مورد حجاب داريم و كلي آِه در مورد كار و تلاش! متوسط كار مفيد تو مملكت ما به زور روزي يك ساعته اونوقت شما چسبيديد به حجاب و گشت ارشاد راه مي اندازيد و ....
اسلام اين چيزي كه شما فكر مي كنيد نيست آقايان!!!!
مهديه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
1
7
والله بالله من كه بد حجابي از اين نازنين خانوم نديدم.اتفاقا" خيلي هم لباساي گشاد و مناسبي به تن دارن...به نظر من مشكل از خود شخص شماست نويسنده محترم!!! تا كي ميخوايم انقدر نديد بديد باشيم؟؟من با بد حجابي موافق نيستم اما با كوتاه فكري مخالفم ...اگه كسي ذهنش بيمار نباشه عمرا" نميتونه اينطور مو رو از ماست بكشه..برين ببينين دنيا چه خبره؟ياور جلو چشم همه آدم ميكشه به ناموس مردم تجاوز ميكنه و هزارتا غلط كاريه ديگه ميكنه اون وقت اين نويسنده محترم اومده گير داده به طرز لباس پوشيدن اين خانوم .مگه حجاب فقط به چادره؟واقعا" متاسفم..بيخود نيست كه انقدر عقب افتاده هستيم.تا كي ميخوايم توي اين طرز فكراي غلط دست و پا بزنيم ؟؟ها؟تاكي؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
8
ببخشید متاسفانه این امکان وجود نداشت که ایشون با لیاس خواب جلوی دوربین بیایند تا در صحنه هایی که با همسزشون هستند تفاوت ایجاد کنند !!! خداییش هر ... هر حرفی زد شما هم اینجا چاپ می کنید ؟!
ali
|
Canada
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
2
ey kash dar jameeyeh man sherafat va ensaniyat be andazeyeh hejab ejbary bud
shayan
|
United States
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
1
4
وقتی هرکس اجازه ابراز عقيده پيدا ميکنه و مياد تو فلان سايت فلان نقد(نقد که چه عرض کنم سياه کردن کاغذ)همين ميشه ديگه.
آقا جان اگه تخصص نداری ننويس ابراز عقيده نکن!
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
4
خدا جامعه ايران را از چنين افكار ماليخوليايي و واپسگرايي نجات دهد, كه متاسفانه امروزه اين‌گونه ديدگاه‌ها ,قدرت اجرايي و تحميل كردن افكار به ديگران را در اختيار دارند.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
3
اصولا تسامح و تساهل، خیلی چیز خوبیست
سارا
|
Germany
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
8
خانه از پای بست ویران است نقاش در پی نقش ایوان است
آخه انسان باشعور یه کمی جلوتر از دماغت رو هم نگاه کن،این اسلامی جنسیتی که شما ترسیم کردین بعد از سی و چند سال نتیجه ش شده جامعه فعلی ما.تجاوز گروهی و قتل و کودک آزاری و هزار خشونت دیگر.باز هم همین مسیر رو با گشت ارشاد و تفکیک جنستی و هزار روانی بازی دیگر ادامه بدید به رکورد های بدتری هم دست خواهید یافت خدا قوت.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
خانه از پای بست ویران است
"خواجه" در پی نقش ایوان است
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
9
بببینید به کجا رسیدیم که هر روانی که به خودش اجازه میده نظراتشو به مردم ارائه بده ........
آمنه
|
United Kingdom
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
5
خدا نویسنده این نقد و افرادی که به آن باور دارند و آن را منتشر می کنند بدون آنکه تشری به نویسنده سطحی بین آن بزند را هدایت کند و هر چه سریع تر بیماری روحی، روانی و مشکلات جنسی اش را برطرف کند

اتفاقا این نازنین بدبخت و کلیه بازیگران سریال ها و فیلم های سیمای جمهوری اسلامی که با مانتو، شلوار و چادر در حریم خانه می چرخند و با لباس رسمی به رختخواب می روند دردشان چیست که چرند به هم می بافند.. انتظار داری روی مانتو و دامن به آن بلندی چادر و پوشیه ببندند

خدا شفا بده به شما
مرتضی
|
United States
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
10
بابا شماها دیگه چه آدمائی هستـــــــــین به مولا...... این که پوشیدس.....شماها مشکل روحی روانی دارین ....... مشکل اخلاقی دارین..... خداوند متاسبان دینی رو از زمین محو کنه
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
7
جدیدا امثال این نویسنده روانی تو جامعه زیاد شدن! میشینن واسه خودشون یه فلسفه هایی میبافن و یه تعبیرهایی میکنن که آدم شاخ درمیاره!!! آقا فاتحه انسانیت رو که خوندین فاتحه دین رو هم که دارین میخونین! تو این جامعه با این طرز فکرها از اسلام فقط غسلش باقی میمونه!!
آریو برزن
|
Australia
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
2
0
متاسفم برای نویسننده این مقاله .این همه بد بختی که سر اسلام برایرانیان آمده .اومده راجب خانم شیرزاد بامزه انتقاد میکنه یا سر لباس پوشیدن ........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
1
دوستان و دیگران این سریال بعضی نکات ریز اجتماعی و و برخاً نکات بد آموزنده ای داره که تا مقدار در بالا به آن ها اشاره شد (رفتار ناصر با نازنین و همین طور دیگران )و اینکه یک روانشناس رو اینقدر احمق جلوه دادن خیلی بهتر از این ها میشد این سریال رو ساخت مثلاً اینکه این روانشناس با تدابیر روانشناسانه خودشون این افارد رو سر جاشون بنشونند حتی ایشون کاری برای برادر خودشون انجام ندادند تازه توقع هم دارند جامعه روانشانس به کارشون نقدی نداشته باشه (یه چیزی اون قسمت رو که پدر نیما لحاف و تشکش رو جلوی دوست نیما آورد و میخواست پولهاشو در بیاره بده بهش تا روی پول هاش سرمایه گذاری کنه رو کی دیده یارو از ترس ...)
emad
|
Sweden
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
0
1
khodet hizi mikoni ke be eshveha tavajoh mikoni
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
2
2
طرف تو انگلیس - آمریکا - کانادا و آلمان نظر داده و نویسنده این مطلبو نقد میکنه!

یکی نیست به اینا بگه عمو جان تو که تو این کشورها زندگی میکنه نباید این چیزها برات مهم باشه!
ناشناس
|
Canada
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
1
1
خداوند شفای عاجل عنایت فرمایند...
اشکان
|
Slovakia
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
1
5
دیگه پیش نامحرم باید چی می پوشیده؟ اصولاً دیگه چی میتونسته بپوشه؟!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
1
2
خوب اونوقت زنه باید وقتی با شوهرش تنهاست

لباس راحتی بپوشه

حجاب نداشته باشه

شلوارک بپوشه

و ....

وقتی مهمون اومد بره چادور چاقدون کنه بیاد

مگه نه ؟
salman
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
1
4
امیدوارم یه روز به خودت بخندی که اینو نوشته بودی
دیدم هرچی بخوام بهت بگم یکی قبلا گفته!
Mehdi
|
Canada
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۶
0
6
واقعا برای خودم متاسفم
باورم نمیشه که کسی بتونه همچین تفسیر اشتباهی هم از یک برنامه تلویزیونی داشته باشه و اینقدر بی ربط اون تفسیر رو به دین زیبای اسلام و احکام اون مربوط کنه

نویسنده محترم این مقاله باید بداند که مرز بین خدمت و خیانت کمتر از یک تار موست...
sima
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
1
3
همین شما ها هستید که مملکتا به گند کشیدید.به جای این چرت و پرتا برین چیزای دیگه را درست کنید.............. البته منظورما که میفهمید؟
ناشناس
|
United States
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
0
9
یعنی تا این حد بیمار جنسی!!!!!!!! عقده ای
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
0
5
بد نیست به 15 سال قبل برگردید فیلم قرمز رو ببینید
saeed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
5
1
واقعا ساختمان پزشكان همش مزخرف بود كمي خانم شيرزاد نقش خوبي رو از نظر خل و چلي بازي كردن درسته كه خندوند ولي اون هم مزخرف بود.
عزيز بعضي از اينها روسري رو هم بزور تحمل ميكنن شما كجاي كاريد!
s
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
1
4
بروبابا بااین چرتوپرتات.نویسنده ی مثلا محترم به قول دوستان شماواقعا دکترلازمی.
شهروند
|
United States
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
1
5
من توصيه ميكنم قرصهاتو بشور و بعد بخور احتمالا قرصاتو نشسته خوردي
واقعا خودتو به يه تيم روانشناسي نشون بده چون كارت از يه دونه دكتر گذشته
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۲
0
4
جناب نویسنده به عقل خودت شک کن لطفا ،که شک مقدمه رشده!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۳
3
3
اتفاقا من بد چندین سال از طرز لباس پوشیدن این بازیگر خوشم اومده
چی برا خودت بلغور میکنی نویسنده ی روانی
*
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۱
0
11
با همه ي مخالفا موافقم.
شورشو در اووردن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
منم با تو موافقم ستاره ی من
کریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۱
7
0
من نه موافقم نه مخالف
به قول عمو فیلم یعنی ذروغ
هر چیزی ممکنه توش اتفاق بیفته
پس اینقدر اعصاب همو خورد نکنیم سر یه دروغ.
نظرات بینندگان