arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۲۱۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۰۷ - ۲۹ تير ۱۳۹۰

بروز جرم در كشور از حد خارج شده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون رئيس قوه قضائيه در پيشگيري از جرم گفت: 30 سال است كه با روشهاي كيفري با جرم مقابله كرديم ولي موفق نشديم و وقوع جرم در كشور از حد خود خارج شد و امروز رويكرد پيشگيرانه تنها راه حل مقابله با جرم و آسيبهاي اجتماعي است. 

محمدباقر ذوالقدر در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه امروز وضعيت جرم و انحراف در جامعه قابل قبول نبوده و از حد متعارف خارج شده است. وي افزود: حتي بر اساس آمارهاي سازمان ملل، افزايش جرم در جهان رشد 5 درصدي داشته كه از رشد جمعيت جهان بيشتر است. 

معاون پيشگيري از وقوع جرم قوه قضائيه اظهار داشت: جرم كم هم زياد است و امروز تمامي مسؤولان نظام از افزايش وقوع جرم ابراز نگراني مي كنند كه مي توان از افزايش پرونده هاي قضايي در دادگاه ها، افزايش آمار طلاق، اعتياد و... به اين مهم پي برد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
0
2
با این اوضاع قاراش میش اقتصادی انتظاری جز بالا رفتن جرم و جنایت نیست که متاسفانه مسولین محترم گمان میکنند که این معضل را نه با اقتصاد خوب بلکه با چماق طرح امنیت اجتماعی حل میشود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
0
1
تورو خدا خودمونو گول نزنيم.مگه ارازل و اوباش جم نشدن مگه تومحله‌ها نچرخوندنشون مگه آفتابه به گردنشون ننداختن چرا هيچ كسي به نيروي انتظامي و برخورداي زشتش نظارت نداره پس اين وزير كشور چي كار ميكنه مردم دارن همديگرو ميخورن بعد ما دنبال موشك فلانيم موشك ميخوام چي كار كشورو درستش كنيد به خدا آبروي اسلام با اين كارا ميره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
0
0
مي خواهيم جهان را مديريت كنيم .
نظرات بینندگان