arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۹۵۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۸ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۴

تهديد غير مستقيم برانکو به اخراج پس از اولين باخت!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 سخنگوي هيات مديره باشگاه پرسپوليس از نتايج اين تيم ناراضي است.

فصل گذشته و بعد از روي کار آمدن درخشان در پرسپوليس،حسين عبدي به عنوان دستيار درخشان در پرسپوليس حاضر به کار شد. عبدي در يکي از دوران حضور چندگانه علي دايي در پرسپوليس هم عضو کادر فني بود.بعد از اخراج درخشان از پرسپوليس عبدي به صورت موقت سرمربي شد و هدايت اين تيم را مقابل النصر عربستان در تهران بر عهده داشت.

بعد از اين بازي بود که محمد حسين نژاد فلاح برانکو را به عنوان سرمربي معرفي کرد.حسين عبدي که انتظار داشت بعد از درخشان او سرمربي پرسپوليس شود با آمدن برانکو ساز جدايي کوک کرد. عبدي بعد از اخراج درخشان و برتري مقابل النصر در مصاحبه اي گفت: انتظار داشتم سمت سرمربي گري پرسپوليس را تا آخر فصل را به من پيشنهاد بدهند.

بعد از آمدن برانکو و انتخاب دستيارانش عبدي ديگر در پرسپوليس حاضر نشد تا اينکه به عنوان عضو هيات مديره پرسپوليس انتخاب شد. حضور عبدي در هيات مديره پرسپوليس کمي عجيب بود چراکه او در فوتبال ايران به عنوان يک مربي شناخته مي شود تا يک مدير و عضو هيات مديره.از همان جا بعضي رسانه ها گمانه زني کردند که ممکن است عبدي و برانکو به مشکل بخورند چراکه از طرفي عبدي ، برانکو را در جايگاهي مي ديد که آن را حق خودش مي داند و از طرف ديگر براي او به عنوان يک چهره فني، سخت است که در کار کادر فني دخالت نکند.

پس از گذشت مدتي، اختلافات شروع شد و برانکو اعلام کرد که باشگاه بازيکنان مورد نظر او را نمي خرد. در اين مورد مصاحبه هاي مختلف انجام شد و اعضاي هيات مديره و سرپرست باشگاه پرسپوليس از خود دفاع کردند اما در نهايت حرف برانکو اين بود که باشگاه بازيکنان مورد نظرش را جذب نکرده است.

با شروع ليگ پانزدهم،پرسپوليس در يک بازي تماشايي نتوانست در آزادي از پس پديده مشهد بربيايد و فقط يک امتياز کسب کرد. پرسپوليس در بازي دوم مهمان استقلال خوزستان بود. آنها در دماي 50 درجه اهواز به مصاف ميزبان خود رفتند و با نتيجه 2 بر 1 شکست خوردند. حالا دو روز بعد از شکست پرسپوليس مقابل استقلال خوزستان و جاي گرفتن در رده دوازدهم جدول،حسين عبدي به طور غير مستقيم برانکو را تهديد به اخراج کرده است.

او در مصاحبه اي که با تسنيم انجام داده گفت: بازي را با دقت زياد تماشا کردم، اما ترجيح مي‌دهم توضيحات فني خود در خصوص اين مسابقه را در جلسه کميته فني باشگاه مطرح کنم تا حساسيتي در اين زمينه به وجود نيايد.

پرسپوليس در دو بازي گذشته خود فقط موفق به کسب يک امتياز شده و طبيعي است هواداران از اين شرايط راضي نباشند. البته همه اميدوار هستيم تا در بازي‌هاي آينده شاهد نتايج بهتري از تيم پرسپوليس باشيم. نتايج پرسپوليس در ديدارهاي آينده سرنوشت برانکو را در تيم مشخص مي‌کند. البته اين مسئله در مورد هر مربي صدق مي‌کند و هر مربي در هر سطحي که باشد نتايج تيمش است که سرنوشت او را مشخص مي‌کند.

عبدي در حالي برانکو را به طور غير مستقيم تهديد به اخراج کرده که پرسپوليس در بدترين قرعه ادوار ليگ، در هفته هاي آينده بايد به مصاف سپاهان، ذوب آهن، فولاد و تراکتورسازي برود. حال بايد ديد عبدي و ساير اعضاي هيات مديره چقدر به برانکو زمان مي دهند و آيا برانکو به سرنوشت دايي دچار مي شود؟
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
0
1
عبدی کجا برانکو کجا ......
نظرات بینندگان