arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۱۹۵۲
تعداد نظرات: ۵۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۷ - ۰۶ تير ۱۳۹۴
حجت الاسلام والمسلمین مسیح مهاجری:

برخی مداحان سخنران شده و سیاست تعیین می‌کنند/ می گوید کسی که به استخر می‌رود٬ ضد انقلاب است!/ مگر ایران٬ جمهوری مداح‌هاست که برای نظام تعیین تکلیف می کنید؟/ هنر نیست هر روز کسی را به اسم فتنه دفع کنیم

مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی به اشاره به توهین به مسئولان در مراسم تشییع شهدای غواص گفت: هر چیز باید جای خود باشد و اگر قرار باشد سیاست٬ فرهنگ٬ عمران و تصمیم‌‌گیری‌ها٬ دست یک گروه باشد که کاری درست نمی‌شود. باید طرحی نو دراندازیم و این طرح نو٬ افزایش جاذبه و کاهش دافعه است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برخی مداحان سخنران شده و سیاست تعیین می‌کنند/ مداحی معتقد است کسی که به استخر می‌رود٬ ضد انقلاب است/ مگر ایران٬ جمهوری مداح‌هاست که برای نظام تعیین تکلیف می کنید؟/ هنر نیست هر روز کسی را به اسم فتنه دفع کنیم

مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر و شهید عباسعلی ناطق نوری عصر روز پنجشنبه 4 تیر ماه در حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسان برگزار شد.

در این مراسم که به میزبانی حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری و با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولین در حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) لواسان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری با تشکر از همه مهمانان گفت: این جلسات، تجلیل از شهداست و آنچه اهمیت دارد الهام از حضور آن‌ها است. شهیدان «عندربهم یرزقون» هستند و باید از آن‌ها الهام بگیریم و راه آن‌ها که دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها است ادامه دهیم و با هدایت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) همچنان که شهدای انقلاب اسلامی، هفتم تیر و دفاع مقدس از ما خواسته‌اند از ارزش‌ها دفاع کنیم. وی همچنین با اشاره به تشییع پرشور شهدای خط شکن و غواص افزود: در تشییع شهدا همه اقشار از زن و مرد و پیر و جوان با همه گرایش‌ها حضور داشتند و پیام حضور خود را به همه دنیا ارسال کردند.

سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مسیح مهاجری مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی و از شهدای زنده حادثه هفتم تیر بود که با استناد به جمله امام خمینی درباره شهدای هفتم تیر که فرمودند: آنقدر که من از آنها می‌شناسم از ابرار بودند، شهدای هفتم تیر را از مصادیق «ابرار» که قرآن کریم برای آنها ویژگی‌های معنوی زیادی برشمرده است دانست.

وی با تشریح امتیازات معنوی شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و شهید عباسعلی ناطق نوری که 5 سال بعد از شهادتش در فاجعه انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی فرزند 18 ساله‌اش (علی) در عملیات فاو به درجه شهادت رسید، گفت: اکنون سئوال اینست که34 سال بعد از شهادت این عزیزان، ما که میراث‌دار آنها هستیم برای نظام جمهوری اسلامی چه کرده‌ایم؟ آیا ما توانسته‌ایم در بعد ارزش‌های اخلاقی آنگونه که در خور نظام جمهوری اسلامی باشد عمل کنیم؟

مهاجری در پاسخ به این سئوال گفت هر چند نظام جمهوری اسلامی در زمینه‌های علمی، پزشکی و هسته‌ای پیشرفت‌های چشمگیری داشته ولی آنچه این نظام را از سایر حکومت‌ها متمایز می‌کند اخلاق است که متاسفانه در این زمینه پیشرفتی نداشته‌ایم. اینکه عده‌ای همه چیز را در انحصار خود بگیرند و بزرگان نظام را با عناوینی از قبیل ضد ولایت فقیه و انحراف از مسیر انقلاب و سازشکار و لیبرال، رمی و طرد کنند، سقوط اخلاقی جامعه‌ای را نشان می‌دهد که همت اصلی آن باید جذب باشد.

وی با تاکید بر نگاه شهید بهشتی به موضوع جذب و دفع نیروها که می‌گفت: «جاذبه در حد اعلای امکان و دافعه در حد ضرورت از ویژگی‌های خط امام است» افزود: این هنر نیست که هر روز عده‌ای را رمی و دفع کنیم و به آنها انگ بزنیم، هنر اینست که هر روز بر تعداد کسانی که پشت رهبری قرار می‌گیرند اضافه کنیم.

در همین زمینه ایلنا در گزارشی نوشت: مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به افرادی که در صدر اسلام به دنبال سوءاستفاده از دین بودند گفت: اینها اهدافی داشتند؛ یک هدف اینکه در چشم مردم جلوه کنند و به مردم نشان دهند با پیامبر نزدیک هستند، یک هدف دیگر این بود که مطالب خود را به پیامبر القا کنند و به اهداف سیاسی خود برسند.

وی افزود: شهدای هفتم تیر با تعبیر امام «ابرار» هستند، با شناختی که دارم شهید بهشتی و شهید ناطق نوری از مصادیق «ابرار» بودند.

وی گفت: میزان فعالیت این افراد در زمان طاغوت به اندازه‌ای بود که حکومت ساواک برای آنها حکم تیر آزاد داده بود و بنده با اطمینان عرض می‌کنم «شهید عباسعلی ناطق نوری» از مصادیق «ابرار» در فرمایش امام (ره) بود.

مهاجری با طرح کردن این بحث قرآنی «که می‌خواهم بپرسم آیا راه شهدای هفتم تیر را ادامه می‌دهیم»، تاکید کرد: ما جمهوری ایران نبودیم؛ ما این همه شهید دادیم که جمهوی اسلامی شویم.

وی گفت جمهوری اسلامی این نیست که پولی در بیاوریم و کشور را اداره کنیم. اداره چنین کشوری نیاز به جلوه اخلاق دارد و جامعه باید اخلاقی باشد.

مهاجری با انتقاد از وضعیت اخلاقی جامعه گفت: بدون شک پیشرفت‌های بزرگی در بخش‌های علمی، سازندگی، توسعه و هسته‌ای و... صورت گرفته، اما باید بپذیریم برخی مواقع در اخلاق سقوط کرده‌ایم.

وی با ابراز امیدواری از حل شدن پرونده هسته‌ای ایران و آرزوی توافق خوب با توجه به صحبت‌های مقام معظم رهبری گفت: بالاترین حد عدالت، عدالت اخلاقی است؛ که اگر رخ بدهد عدالت سیاسی و اقتصادی و... هم رخ خواهد داد.

مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی اخلاق را گمشده امروز جامعه ایران دانست و گفت: اگر قرار باشد کشور را به این سبک اداره کنیم، به آن انتقاد دارم.

وی اساس مملکت‌داری را عدالت و اخلاق دانست و از افرادی که حرف‌های بی‌پایه و اساس و غیراخلاقی می‌زنند، انتقاد کرد و با گلایه از اینکه برخی دوران انقلابی شدن را پایان یافته می‌دانند، گفت: چون اجرای قوانین الهی همیشگی است، انقلابی بودن هم همیشگی است.

مهاجری تاکید کرد: گمان نکنید داعش فقط در سوریه و عراق است؛ هدف اصلی داعش ایران است. ما باید اخلاق داشته باشیم تا با پشتوانه مردمی برای مواجهه با آنها آماده باشیم.

مهاجری دلیل سقوط شاه را نداشتن اخلاق و پشتوانه مردمی دانست و تاکید کرد: اگر اخلاق داشته باشیم، همه چیز داریم، اما برخی با سوء استفاده از بعضی حساسیت‌ها عنوان می‌کنند که اگر قرار است انقلابی باشیم، باید همه چیز در اختیار ما باشد.

وی با تاکید بر اینکه ما همه به ولایت فقیه اعتماد داریم و پشت سر رهبری قرار داریم گفت: این صحیح نیست که به این و آن، انگ «ضد ولایت فقیه»، «سازشکار» یا «فتنه‌گر» و «راس فتنه» بزنیم.

مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی افزود: ما همچنین معتقدیم نباید به افرادی مثل آقایان هاشمی و ناطق نوری که عمرشان را برای ولایت فقیه گذاشته‌اند، بی‌احترامی شود.

مهاجری ادامه داد: این هنر نیست که هر روز کسی را به اسم فتنه دفع کنیم، هنر انقلاب جذب این افراد است. هنر این است که هر روز یک نفر را جذب نظام کنیم. اگر قرار باشد جریانی، هر روز دیگران را به اسم فتنه دفع کند این نهایت تندروی است و در آن صورت تفاوتی با جریان‌های تکفیری و داعش نخواهیم داشت.

وی با اشاره به سخنان سیاسی و اهانت‌های برخی مداحان گفت: متاسفانه بعضی از مداحان، سخنران شده‌اند و سیاست تعیین می‌کنند. مداحی که می‌گوید آقایان استخر می‌روند و جت‌اسکی می‌کنند پس باید طرد شوند، برخلاف موازین صحبت می‌کند. مگر اینجا جمهوری مداحان است که مداحان هوس کرده‌اند برای همه چیز تعیین تکلیف کنند؟

مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی به اشاره به توهین به مسئولان در مراسم تشییع شهدای غواص گفت: هر چیز باید جای خود باشد و اگر قرار باشد سیاست، فرهنگ، عمران و تصمیم‌‌گیری‌ها، دست یک گروه باشد که کاری درست نمی‌شود. باید طرحی نو دراندازیم و این طرح نو، افزایش جاذبه و کاهش دافعه است.

وی تصریح کرد: اینگونه نیست که کاری صورت نگرفته باشد و همه دولت‌ها کارهای بزرگی کردند و همین دولت هم در کشور آرامش ایجاد کرده و اگر بحث هسته‌ای را به نتیجه برساند، کار بزرگی کرده است.

مهاجری در پایان خاطراتی از روز و لحظه شهادت شهید بهشتی و بمب‌گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی را بیان کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۳
در انتظار بررسی: ۴۲
غیر قابل انتشار: ۸۲
علی اکبر زاده
|
Syrian Arab Republic
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
16
369
به نام خدا
آیا برای این سخنان حق،گوش شنوایی هم هست؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
مداحان نه تنها سخنرانند بلکه قاضی و وکیل و سیاستمدار و مرجع و ... هستند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
مگر اينجا جمهوري مداحان است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Finland
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
12
258
حیف که این حرفا کمی دیر گفته شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
احسنت، نکته همین جاست!
یا این تریبون مخصوص مراسمات مذهبی است یا سیاسی هم مجاز است. آن زمان که سیاسی کاری مداحان با مزاج ها همخوانی داشت، البته به به و چه چهی هم نبود ولی ایرادی هم گرفته نمی شد ولی حالا تازه فهمیدیم که ای بابا چرا اجازه دادیم مداحان سیاسی صحبت کنند که الان حزب مداحان مبارز (!!!) را داشته باشیم. به نظر بنده هم این آقایون فقط باید مذهبی بگویند و بس. جلو کار اشتباه باید گرفته شود هر چند دیر باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
آقای مهاجری همیشه با صراحت مطالب خود را گفته اند. ایشان شهید زنده واقعه هفتم تیر و جانباز همان اتفاق هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
14
269
زنده باد استاد
این مداحان خودشان را همه کاره می دانند چون تریبون دارند
بچه محل خ ا ت م ی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
11
218
خداوند امواتت را رحمت کند . وقتی امثال شما بزرگواران کمتر صحبت می کنید ، بعضی از این مداحان جرات پیدا می کنند و خود را بجای روحانیون می دانند و هر حرف ... را می زنند . وقتی شما صحنه را خالی می کنید این مداحان روایات دینی درست می کنند و بخورد مردم می دهند . هرچه زودتر جلوی اینها را بگیرید .
همایون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
11
219
احسنت بر جناب آقای مسیح مهاجری که جواب حسابی به مداحان بی ادب داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
9
148
آفرین . احسنت ...............
سید محمد صادق
|
Germany
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
7
142
احسنت
جانا سخن از زبان ما می گویی.
فدایی حسین
|
United States of America
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
9
138
مغز کلام را گفتید به این میگند دلواپس واقعی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
4
131
آقای مهاجری حرف و سخن از دل ما گفتی.
از نظر اینجانب جلو مداحان پر مدعا که در سیاست دخالت می کنند و به همه توهین می نمایند باید گرفته شود.
مرتضی
|
United States of America
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
6
132
اگر همان موقع که آقای حدادیان به آقای احمدی نژاد توهین کرد و آقای محمود کریمی آن حرکت زشت در اتوبان را انجام داد با آنها برخورد می شد الان شاهد این گونه سخنان بی ریط از سوی مداح ها نمی شدیم، ولی افسوس...
مصطفي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
6
150
جمهوري مداحان! جالب بود . حرف حرف حساب است اما كو گوش شنوا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
6
126
این "جمهوری مداحان" هم برای خودش اصطلاح جالبیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
4
108
احسنت به اين روحاني آگاه
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
3
91
افرین کاملا موافقم
معلم مهربان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
4
102
مداح بايد اندازه خودش حرف بزنه
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
3
105
جمهوري مداحان....!!!خيلي زيبا بود
خسروی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
4
102
کم مانده کاندید ریاست جمهوری بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
6
101
احسنت به این روحانی شیرپاک خورده. حرف دل 90 درصد ایرانیها رو زدی.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
شما شمردی مگه ؟! یعنی به این دقت ۹۰ درصد؟!
من هم با شما موافقم اما بهتر نیست یاد بگیریم بجای تعمیم دادن نظر خودمون به همه یا اغلب مردم از طرف خودمون حرف بزنیم و مثلا بگیم احسنت حرف دل من رو زدی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
4
80
احسنت بر ايشان
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
دوست گرامی . چرا از واژه ی پارسی آفرین به جای احسنت بهره نمی برید؟
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
0
23
اینگونه مواضع خیلی خوبه اما دیگه خیلی دیره
چرا حالا که مداحان به مقامات و بعضی روحانیون اهانت کرده اند ، موضع گرفته اید. چطور روزی که فلان مداح تفنگ به روی مردمکشید چیزی نفرمودند. چطور انجا که مخاطب بعضی از این مداحان مردم هستند موضع نمیگیرید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
0
21
بنظر من این امثال اقای هاشمی و ناطق نیستند که از انقلاب جدا شدند که حالا بخواهند دوباره جذب شوند این امثال حدادیان و دلواپسان هستند که هدف اصلی انقلاب را فراموش کردند (استقلال ازادی جمهوری اسلامی )
یک مسلمان
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
0
13
آنقدر مداحان توهین آمیز حرف میزنند که به خدا خیلی از مردم تا صدا وسیما مداحی دو سه مداح را پخش میکند یا خاموش میکنند یا کانال عوض میکنند مداحی را از حاج آقا ی انصاریان یاد بگیرید که وقتی حرف میزند مردم پای تلویزیون میخکوب میشوند وحداقل دوبرابر سن خیلی از مداحان هم سابقه مداحی دارند وامیدواریم که خداوند متعال اینگونه بزرگواران را برای ملت ما در پناه امام زمان (عج )حفظ کند انشاا...
تیمور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
34
2
لطفا به مداحان زحمت کش محترم توهین نشه که با من طرفید .... اوکی
بي نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
3
12
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
1
14
اصل اول مداحی برای اهل بیت رعایت ادب و اخلاق اسلامی است قدیم خیلی به این قضیه اعتقاد بود اما الان پشت تریبون مداحی حرف هایی می زنند که انسان در بدترین مکانها هم ضاید نشنود و این شایسته نیست!!!
ناشناس
|
-
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
3
7
احسن .آفرين داري حرف دل 12%روميگي اونا هم پسنديده اند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
2
9
اقایان مداح فکر کرده اند چکاره اند که تعیین تکلیف میکنند ما خودمان تکلیف خود می فهمیم وپشت رهبری هستیم نیاز به توسعه ادمای .. نیستیم اگه اینا راست میگن یک محرم وصفر مجانی مداحی کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
0
18
وای بر مملکتی که مداحش که اوج هنرش خوندن دعای ندبه و کمیل هستش میاد توی بزرگداشت شهدا به رئیس جمهور منتخب و رئیس مجلس توهین میکنه
امیر دهقانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
1
11
جواب خوب و زیبایی بود
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
1
8
احسنت بر شما
خسرو
|
Seychelles
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
0
11
بسیار زیبا عنوان کردید ولی چه کسی باید جلوی این بی تربیتها را بگیرد اگر ان را پیدا کردید به ما هم بگویید روحانیون اگر خطایی بکنند دادگاه دارند ولی مداحان خاطی چی
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
0
13
در ماه مبارک رمضان(لیالی قدر)، محرم و صفر گوشت و مرغ گران میشه و اخیراً بعضی از مداحها یاد گرفتند برای این که قیمت خودشون را در این ماهها بالا ببرند یه ژست سیاسی هم می گیرند تنها ژستی که شاید اعیارشون را کمی بالا ببره همین فحش دادن به آیت الله هاشمی است!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
0
12
گفت: این صحیح نیست که به این و آن، انگ «ضد ولایت فقیه»، «سازشکار» یا «فتنه‌گر» و «راس فتنه» بزنیم.

مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی افزود: ما همچنین معتقدیم نباید به افرادی مثل آقایان هاشمی و ناطق نوری که عمرشان را برای ولایت فقیه گذاشته‌اند، بی‌احترامی شود.
احمد رضا
|
-
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
1
11
خیلی مردی
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
25
2
جناب مهاجری اگر شده یکبار در جلسات ان مداح شرکت کنید ببینید که ایشان چقدر مقبولیت دارد وشما چقدر مقبولیت دارید!!!!!!
سعید
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
1
16
خدا پدرتونو بیاموزد...
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
0
17
معضل مداحان از میراث های باقی مانده از دوران استاد مسلم تمام ادوار ، جناب احمدی نژاد است .........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
0
10
کسی باید در این مورد صحبت کند که یا شناسنامه ی سیاسی داشته باشد یا شناسنامه دینی
این آقایون مداح شناسنامه ی سیاسی که قطعا ندارند و شناشناسنامه ی دینی هم تا وقتی که علمای اسلام وجود داشته باشند یک روضه خوان اصلا اجازه ی اظهار نظر در مقابل آن ها را ندارد چه برسد مخالفت و توهین علنی ...
و مسلما یکی از انتظارات ما از دولت این است که تریبون را اینان بگیرد
ر ص
|
United Arab Emirates
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
0
8
سلام- آیا هر کسی و هر مداحی می تواند هرچی خواست در هر جمعی و هر کجایی بیان کند؟؟؟!!!!!!!!!! چرا عده ایی آزادانه ، هرچی خواستند می گویند ؛ اخلاق و فرهنگ را به انحطاط می کشند و با آنها برخورد نمی شود ؟!!!!!!!!! لابد از مصادیق آزادی است و یا از مصادیق دینداری !!!!!!!!!!!! خدایا به داد اخلاق و فرهنگ این جامعه برس. آمین یا رب العالمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
8
2
شما آمار گرفتی؟
سلطانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
0
6
نباید هر چیزی را که این مداحان گفتند سایتها و خبرگزاری ها و روزنامه ها تیتر کنند بهترین جواب برای آنها بی محلی است چون از قدیم گفته اند جواب ... سکوت است
يك ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
0
8
بيشتر مداحان امروزى اصل و اصول مداحى واقعى را هم با فريادهاى بى مورد و بقول بعضيهانوكراىًى از بين برده اند
مسلم حسن زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
26
0
مرد حسابی دین از سیاست جدا نیست حالا چه ایرادی داره از زبون یه مداح گفته بشه کلا حرف حق تلخه حالا هر کی می خواد بگه فرقی نمی کنه مداح باشه یا.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
0
7
درتحریم استخربازسازی نمیکنند.کارمندی که محل کارش حضورنداردحقوق نمیگیرد.
مصطفی
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
16
1
چرا مغلطه می کنید؟ گفت مسئولی که همش در حال خوشگدرونیه،حال فقرا رو نمی فهمه. حضرت علی(ع) هم توصیه هایی با این مضامین دارن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
1
19
خیلی از همین مداحان جوانان را از دین زده کردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
3
15
سلام بر رفسنجانی
نظرات بینندگان