arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۴ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۳

لیست همراهان اعزامی تیم ملی به برزیل همچنان پر سر و صداست/ 2 نماینده مجلس در لیست سفر به جام جهانی

اولین و مهمترین نام های این کاروان پر سر و صدا خبرنگاران و عکاسان رسانه های گروهی هستند که تعدادشان مجموعا ۳۴ نفر است و به روال سال های گذشته و طبیعی است آنها برای پوشش مناسب این مسابقات به محل برگزاری جام جهانی اعزام شوند و معمولا هم کسی به اعزام این قشر ایرادی وارد نمی داند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کاروان همراهان تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی بامداد سه شنبه عازم برزیل محل برگزاری جام جهانی می شوند که حضور برخی نام ها در آن قدری عجیب و قابل تامل است.

به گزارش انتخاب،  کاروان همراهان تیم ملی فوتبال ایران بامداد سه شنبه عازم کشور برزیل محل برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال خواهند شد. کاروانی که اتفاقا بر خلاف آنچه که از اوضاع مالی فدراسیون فوتبال به نظر می رسد چندان کم تعداد هم نیست و علاوه بر خبرنگاران و مسئولین فدراسیون، اسامی دیگری هم در آن به چشم می خورد که علت سفر پرهزینه آنها به محل برگزاری جام جهانی قدری قابل تامل است.

اولین و مهمترین نام های این کاروان پر سر و صدا خبرنگاران و عکاسان رسانه های گروهی هستند که تعدادشان مجموعا ۳۴ نفر است و به روال سال های گذشته و طبیعی است آنها برای پوشش مناسب این مسابقات به محل برگزاری جام جهانی اعزام شوند و معمولا هم کسی به اعزام این قشر ایرادی وارد نمی داند.

یکی از نکات جالب این گروه، حضور نام برخی نمایندگان مجلس در آن برای اعزام به برزیل بود که سر و صداهای زیادی را به پا کرد و نهایتا منجر به این شد که حمید رسایی شب گذشته بعد از حاشیه سازی های زیاد به عنوان یکی از همین نماینده ها اعلام کند بنا به دلایل شخصی از سفر به برزیل منصرف شده است. اما گویا در لیست فدراسیون تنها نام حمید رسایی نیست و علی رغم تاکید مجلس بر عدم اعزام هیچ یک از نماینده ها به برزیل دو تن از مردان ساختمان مثلثی خیابان بهارستان در لیست سفر به محل جام جهانی هستند و آنها بامداد سه شنبه تهران را به مقصد برزیل ترک خواهند کرد. هر چند که این دو نماینده هم در لحظات آخر تصمیمی شبیه به رسایی را بگیرند.

اما حاشیه های لیست همراهان تیم ملی به همین جا ختم نمی شود. طبق اخبار رسیده بگویا در لیست اعزامی فدراسیون فوتبال همه نوع فردی قرار گرفته است. از انواع و اقسام لیدر و مسئولان ریز و درشت فدراسیون فوتبال تا مستندساز و فرش باف!

 بر اساس این گزارش علاوه بر دو نماینده مجلسی که هنوز نامشان در بین نفرات اعزامی است، ۴ لیدر هم به برزیل از سوی فدراسیون اعزام خواهند شد. یک نفر از کارمندان کمیته فرهنگی فدراسیون هم دیگر کسی است که در این لیست دید می شود و طبق اطلاعات رسیده ۴ تن هم از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در این لیست جای گرفته اند.

نفرات اعزامی به همین ها ختم نمی شود چون قرار است در کنار اینها مدیر روابط عمومی سازمان لیگ برتر، ۲ تن از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، روسای همه کمیته های این فدراسیون، یک نفر از مرکز روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، دو نفر قالیباف از کسانی که فرش جام جهانی را بافتند، ۴ نفر از صدا و سیما و نهایتا ۲ نفر مستندساز هم به برزیل محل برگزاری جام جهانی اعزام شوند. همه اینها در حالی است که تک تک این افراد به هزینه های دولتی و از محل بیت المال راهی برزیل می شوند و احتمالا خیلی از آنها قرار نیست کاری در این کشور انجام دهند.

در پایان باید به این نکته توجه داشت که چگونه فدراسیون فوتبال که این همه بر طبل نداری های مالی و مشکلات اقتصادی اش می کوبد، هزینه سفر این تعداد افراد را به برزیل مهیا کرده در حالی که به نظر می رسد شاید تعداد زیادی از اینها اگر مثل خیلی های دیگر بازی های تیم ملی را از تهران و از طریق تلویزیون هم دنبال می کردند هیچ اتفاق خاصی رخ نمی داد.


منبع: پیام نو

نظرات بینندگان