arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۱ - ۰۱ آبان ۱۴۰۳

چهار ماه محرومیت برای مربی جنجالی!

پس از انتشار یک فایل صوتی از ابراهیم اشکش، کمیته انضباطی وی را به مدت چهار ماه محروم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در روزهای گذشته بود که انتشار یک فایل صوتی از ابراهیم اشکش حسابی خبرساز شده بود. سجاد حسامی بازیکن فعلی آرمان گهر و سابق نفت مسجدسلیمان، مدعی شده بود که اشکش بابت حضور در تیم خوزستانی، از وی درخواست نامتعارفی داشته است.

طبق ادعای حسامی، در این فایل صوتی، ابراهیم اشکش بابت حضور این بازیکن در تیم نفت مسجدسلیمان از وی درخواست کرده تا 10 درصد از مبلغ قراردادش را به سرمربی وقت نفتی‌ها بپردازد.

ادعای جنجالی که منجر به ورود کمیته انضباطی و اخلاق به داستان شد و پس از احضار ابراهیم اشکش، اکنون وی با محرومیت سنگین چهار ماهه‌ای روبرو شده است.

در رأی صادره از سوی کمیته انضباطی آمده است:

در خصوص اعلام تخلف صورت گرفته علیه آقای ابراهیم اشکش با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به اظهارات و دفاعیات نام‌برده در جلسه کمیته انضباطی تخلف انتسابی به ایشان مبنی بر ترغیب بازیکن نفت مسجد سلیمان به نقض مقررات محرز و مسلم تشخیص و با عنایت به اقرار و ابراز ندامت صورت گرفته با لحاظ ماده ۹۴ مقررات انضباطی نام‌برده مستند به ماده ۷۲ مقررات موصوف به چهار ماه محرومیت از هرگونه فعالیت مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و پرداخت مبلغ پانصد و ده میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد. رای صادره از حیث محرومیت قابل اجرا بوده و تماماً ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی نزد کمیته استیناف می‌باشد.

نظرات بینندگان