arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۶ - ۲۷ مهر ۱۴۰۳

بارسلونا از ملاقات ژاوی و فلیک خبر نداشت!

باشگاه بارسلونا از قرار ملاقات ژاوی و هانسی فلیک خبر نداشت و این دو نفر بدون دخالت مدیران این باشگاه با هم دیدار کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ورزش سه: باشگاه بارسلونا از قرار ملاقات ژاوی و هانسی فلیک خبر نداشت و این دو نفر بدون دخالت مدیران این باشگاه با هم دیدار کردند.

بارسلونا فصل گذشته تلاش زیادی کرد که ژاوی را برای منصرف شدن از تصمیمش برای ترک این تیم متقاعد کند اما تنها چند هفته پس از زمانی که این خبر به صورت رسمی تایید و اعلام شد، مدیران این باشگاه در اقدامی عجیب و غیرمنتظره تصمیم گرفتند که به همکاری با او خاتمه دهند و پس از پایان مسابقات اخراجش کنند.

ژاوی از این اتفاق و رفتار بسیار ناراحت و آزرده خاطر به نظر می‌رسید و بسیاری از هواداران بارسا هم این رفتار از سوی مدیران این باشگاه به شدت تقبیح کردند ولی در نهایت این تصمیم عملی شد و هانسی فلیک به عنوان سرمربی جدید بارسلونا جانشین این مربی جوان اسپانیایی روی نیمکت این تیم شد.

اما اتفاق جالبی که رخ داد این بود که ساعتی پیش عکسی از این دو نفر در کنار هم منتشر شد که نشان می‌دهد آنها قرار ملاقاتی با هم داشتند و با یکدیگر گفتگو کردند و این تصویر مورد توجه بسیاری از هواداران بارسا قرار گرفت ولی حالا منابع نزدیک به این باشگاه مدعی شده‌اند که مدیران بارسا هیچ اطلاعی از این دیدار نداشتند.

گفته می‌شود که رابطه فلیک و ژاوی با هم بسیار خوب است. آنها در طول چند هفته اخیر مدام در ارتباط بوده‌اند و این دیدار را بدون دخالت و اطلاع مدیران بارسا برنامه‎‌ریزی کردند و حالا باید دید که واکنش خوان لاپورتا و دکو در این باره چه خواهد بود.

نظرات بینندگان