arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۴ - ۲۷ مهر ۱۴۰۳

علیرضا جهانبخش، دهمین بازیکن ارزشمند بدون تیم در جهان فوتبال

سایت ترانسفرمارکت که به صورت تخصصی روی ارزش بازیکنان حال حاضر جهان کار می‌کند لیستی از ارزشمندترین بازیکنان آزاد حاضر فوتبال جهان منتشر کرد که نام علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی ایران نیز دیده می‌شود. علیرضا جهانبخش پس از جدایی از فاینورد در ابتدای تابستان ۲۰۲۴، به تیم‌هایی مانند جنوای ایتالیا، پرسپولیس و شباب الاهلی امارات لینک شد، اما تا این لحظه همچنان بازیکن آزاد است و برای تیمی به میدان نمی‌رود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طرفداری: کاپیتان تیم ملی با گذشت چند ماه از شروع فصل 2024/2025 همچنان بدون تیم است.
 
علیرضا جهانبخش همچنان نتوانسته تا تیم جدیدی برای خود پیدا کند.
 
سایت ترانسفرمارکت که به صورت تخصصی روی ارزش بازیکنان حال حاضر جهان کار می‌کند لیستی از ارزشمندترین بازیکنان آزاد حاضر فوتبال جهان منتشر کرد که نام علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی ایران نیز دیده می‌شود. علیرضا جهانبخش پس از جدایی از فاینورد در ابتدای تابستان 2024، به تیم‌هایی مانند جنوای ایتالیا، پرسپولیس و شباب الاهلی امارات لینک شد اما تا این لحظه همچنان بازیکن آزاد است و برای تیمی به میدان نمی‌رود.
 
در صدر این لیست، عمر سوله، مدافع 24 ساله فرانسوی دیده می‌شود که به دلیل فسخ قرارداد با سالزبورگ، نمی‌تواند تا ابتدای سال 2025 بازی کند. سوله با قراردادی از ژانویه سال آینده برای اودینزه به میدان خواهد رفت.
 
از دیگر بازیکنان مطرح این لیست می‌توان به دله آلی، هافبک پیشین تاتنهام و اورتون اشاره کرد که حدود 2 سال است به دلیل مشکلات جسمانی بدون تیم است.
 
در این تصویر می‌توانید لیست ده بازیکن ارزشمند بدون تیم حال حاضر فوتبال دنیا را مشاهده کنید:
علیرضا جهانبخش، دهمین بازیکن ارزشمند بدون تیم در جهان فوتبال
نظرات بینندگان