arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۴ - ۲۷ مهر ۱۴۰۳

کیانوش رستمی به سیم آخر زد؛ عجله عجیب برای اخذ تابعیت کوزوو

کیانوش رستمی، قهرمان وزنه‌برداری المپیک که تصمیم‌اش را برای تغییر تابعیت گرفته و گویا برای وزنه‌زدن زیر پرچم کشوری به‌نام کوزوو در رقابت‌های جهانی عجله دارد، با انتشار مطلبی در فضای مجازی نوشت: ۵ ماه دیگر قرارداد من با ایران تمام می‌شود و رضایت‌نامه هم ندهند فرقی ندارد؛ می‌توانم زیر پرچم کشور دیگری در مسابقات شرکت کنم. خوب است که اذیت نکنیم و شرایط را به گونه‌ای جلو ببریم که ۵۰ روز دیگر که مسابقات قهرمانی جهان است، بتوانم شرکت کنم و مدال بگیرم. حتی اگر جلوی من را هم بگیرند، به مسابقات قهرمانی جهان می‌روم و به صورت آزاد وزنه می‌زنم. صحبت آن را با فدراسیون جهانی داشته‌ام که حتی اگر کارم انجام نشد، بتوانم آنجا وزنه بزنم!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کیانوش رستمی، قهرمان وزنه‌برداری المپیک، اعلام کرده که قصد تغییر تابعیت به کوزوو را دارد.
 
کیانوش رستمی، قهرمان وزنه‌برداری المپیک که تصمیم‌اش را برای تغییر تابعیت گرفته و گویا برای وزنه‌زدن زیر پرچم کشوری به‌نام کوزوو در رقابت‌های جهانی عجله دارد، با انتشار مطلبی در فضای مجازی نوشت: 
 
۵ ماه دیگر قرارداد من با ایران تمام می‌شود و رضایت‌نامه هم ندهند فرقی ندارد؛ می‌توانم زیر پرچم کشور دیگری در مسابقات شرکت کنم. خوب است که اذیت نکنیم و شرایط را به گونه‌ای جلو ببریم که ۵۰ روز دیگر که مسابقات قهرمانی جهان است، بتوانم شرکت کنم و مدال بگیرم. حتی اگر جلوی من را هم بگیرند، به مسابقات قهرمانی جهان می‌روم و به صورت آزاد وزنه می‌زنم. صحبت آن را با فدراسیون جهانی داشته‌ام که حتی اگر کارم انجام نشد، بتوانم آنجا وزنه بزنم!
نظرات بینندگان