arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۹ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳

شرایط فروش لاماری ایما اعلام شد [مهر ۱۴۰۳]

رین‌موتور برای مهرماه ۱۴۰۳، شرایط فروش لاماری ایما را برای متقاضیان خرید این خودرو در قالب سامانه یکپارچه منتشر کرد. این بخشنامه از دوشنبه، ۲۲ مهرماه ۱۴۰۳، در نمایندگی‌های آرین‌موتور و وب‌سایت این شرکت فعال خواهد شد و تا یکشنبه، ۲۹ مهرماه، در دسترس متقاضیان قرار خواهد داشت. این بخشنامه فروش از نوع نقدی با موعد تحویل ۹۰ روز کاری است. شرایط فروش آرین‌موتور برای لاماری، بدون سود مشارکت و انصراف است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رین‌موتور برای مهرماه 1403، شرایط فروش لاماری ایما را برای متقاضیان خرید این خودرو در قالب سامانه یکپارچه منتشر کرد. این بخشنامه از دوشنبه، 22 مهرماه 1403، در نمایندگی‌های آرین‌موتور و وب‌سایت این شرکت فعال خواهد شد و تا یکشنبه، 29 مهرماه، در دسترس متقاضیان قرار خواهد داشت. این بخشنامه فروش از نوع نقدی با موعد تحویل 90 روز کاری است. شرایط فروش آرین‌موتور برای لاماری، بدون سود مشارکت و انصراف است.
 
شرایط فروش لاماری ایما، مهر 1403:
شرایط فروش لاماری ایما اعلام شد [مهر ۱۴۰۳]
لاماری ایما از کراس‌اوورهای کوچک و محبوب بازار خودرو ایران به شمار می‌آید. این خودرو به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر چهارسیلندر مجهز است که حداکثر 195 اسب‌بخار قدرت و 285 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس هفت‌سرعته دوکلاچه تر نیز وظیفه انتقال قدرت را در این کراس‌اوور برعهده دارد.
 
صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در 6 جهت، قابلیت تنظیم ارتفاع نور جلو، آینه‌های برقی همراه گرمکن، صفحه‌نمایش دیجیتالی کیلومترشمار 10.25 اینچی، فرمان چرمی دی کات، دوربین دید عقب، دوربین ثبت وقایع، استارت دکمه‌ای، سیستم ورود بدون کلید، سنسور نور، چراغ مخصوص روز، روکش چرمی صندلی‌ها، کروز کنترل، سیستم تصفیه هوا AQS، سانروف پانوراما، سنسور پارک عقب و کول‌باکس تجهیزات این خودرو هستند.
 
درحال‌حاضر برای خرید لاماری ایما از بازار آزاد، باید مبلغی حدود یک‌میلیارد و 840 میلیون تومان را هزینه کنید. به‌عبارتی مشتریان می‌توانند این خودرو را پس از تحویل‌گرفتن، با سود 170 میلیون تومانی در بازار آزاد بفروشند. البته این سود برای خودرویی در محدوده 1.5 الی 2 میلیارد تومان، شگفت‌انگیز نیست.
 
نزدیک‌ترین رقیب این خودرو، فونیکس FX، نسبت به لاماری ایما بیشتر عرضه شده است. البته این خودرو آپشن‌های بیشتری نسبت به لاماری ایما دارد و نسبت به محصول آرین‌موتور نیز گران‌تر است. قیمت فونیکس FX در بازار آزاد، یک‌میلیارد و 945 میلیون تومان است.
نظرات بینندگان