arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۳ - ۱۸ مهر ۱۴۰۳

روابط عمومی سپاه: هیچ‌یک از مستشاران سپاه در عملیات شب گذشته اسرائیل در سوریه شهید نشدند

معاون روابط عمومی و تبلیغات نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به برخی شایعات گفت: هیچ‌یک از مستشاران سپاه در عملیات شب گذشته اسرائیل در سوریه شهید نشدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: معاون روابط عمومی و تبلیغات نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به برخی شایعات گفت: هیچ‌یک از مستشاران سپاه در عملیات شب گذشته رژیم صهیونیستی در سوریه شهید نشدند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: نیروهای مستشار سپاه در سوریه در سلامت کامل هستند.

وی تأکید کرد: در حال حاضر شرایط با ثبات پایدار و هم‌افزایی میان مستشاران و اتاق فرماندهی جبهه مقاومت حاکم است.‌

معاون روابط عمومی نیروی قدس افزود: راهبرد نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی در دوره عملیات طوفان‌الاقصی و ماه‌های اخیر بر سه پایه «ترور هدفمند»، «بمب‌باران هوایی مراکز و دفاتر مقاومت» و «ایجاد رعب و وحشت با عملیات روانی» استوار بوده است. رژیم صهیونی در این شرایط هم بازوهای مقاومت را مورد هدف قرار می‌دهد و هم پشتیبانان مقاومت را نشانه رفته تا قدرت آنها را کم کند.

وی تأکید کرد: هیچ یک از فرماندهان سپاه در ساختمانی که دیشب مورد هدف قرار دادند، حضور نداشتند. بنابراین مطالبی که در این خصوص مطرح می شود، شایعه است.

روند خبرسازی و جریان سازی تقلبی رژیم صهیونیستی بعد از عملیات وعده صادق ۲ سه برابر شده است

معاون روابط عمومی و تبلیغات نیروی قدس ادامه داد: روند خبرسازی و جریان‌سازی تقلبی رژیم بعد از «عملیات وعده صادق ۲» طبق رصد و پایش ما ۳ برابر شده است.

وی همچنین با اشاره به عملیات روانی صهیونیست‌ها در این شرایط به اصحاب رسانه توصیه کرد: نسبت به تلاش بنگاه‌های رسانه‌ای عبری و غربی برای تغییر محاسبات نخبگان و فضای اجتماعی منطقه و جهان اسلام مراقبت داشته باشند و پازل آن‌ها را در این خبرسازی‌ها تکمیل نکنند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات نیروی قدس در مورد احتمال انجام اقدام دیگری از سوی رژیم صهیونیستی و چگونگی پاسخ ایران، تأکید کرد: بانک اهداف و منابع ضربه‌پذیر رژیم صهیونیستی در اتاق فرماندهان مقاومت به‌روزرسانی و تجمیع شده و برنامه های متنوعی برای فازهای عملیاتی جدی‌تر علیه رژیم در دستور کار است.

وی تصریح کرد: مقاومت توان برجسته‌ای برای تغییر سطح جنگ از آسمان به زمین و دریا دارد و در صورت هرگونه تجاوز و تداوم ترور و خرابکاری، کریدورهای تجاری و ترانزیت کالا و انرژی می‌تواند دچار مخاطره و تهدید جدی قرار گیرد.

همچنین درخصوص نقش آمریکایی‌ها در حمایت از رژیم صهیونیستی گفت: در حال حاضر آمریکایی‌ها در پشتیبانی اطلاعاتی، لجستیکی و مالی در این جنگ حضور جدی دارند و در قبال هرگونه تجاوز و تشدید تخاصم رژیم مسئولیت مستقیم دارند و پاسخ رفتارهای تروریستی و خرابکارانه سرویس‌های امنیتی اسرائیل، می‌تواند به خطر افتادن منابع و منافع آمریکایی‌ها در منطقه باشد.

وی اظهارات چند روز پیش معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس در مورد وضعیت سردار قاآنی را تأیید، و تصریح کرد: به لطف الهی مشکلی در این زمینه نداریم و توضیحات معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس کاملا مورد تأیید است.

معاون روابط عمومی نیروی قدس خاطرنشان کرد: بعد از عملیات کارآمد «وعده صادق ۲» روحیه و اراده رزم رزمندگان جبهه مقاومت به‌ویژه در حوزه فلسطین و لبنان مضاعف و دوچندان شده است به نحوی که الان میانگین حملات حزب‌الله به بیش از ۱۵۰ مورد در روز رسیده و عمق حملات هم از ۱۰۰ کیلومتر به نزدیک ۲۰۰ کیلومتر افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: این وضعیت در کل جبهه مقاومت به همین صورت است؛ به گونه‌ای که بعد از عملیات «وعده صادق ۲» از لحاظ عملیات و رزم سایر گروه‌های مقاومت هم شاهد افزایش دو برابری هستیم.

نظرات بینندگان