arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۳ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳

کامالا هریس: برای توانمندسازی مردم فلسطین و دستیابی به حق آزادی، امنیت و تعیین سرنوشت خود تلاش خواهم کرد/ راه حل دیپلماتیک در مرز اسرائیل و لبنان تنها راه برای بازگرداندن آرامش دائمی است/ مدت‌هاست که زمان دستیابی به توافق برای آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس فرا رسیده

کامالا هریس گفت: من برای توانمندسازی مردم فلسطین برای دستیابی به حق کرامت، آزادی، امنیت و تعیین سرنوشت خود تلاش خواهم کرد. وی راه حل دیپلماتیک در مرز اسرائیل و لبنان را تنها راه برای بازگرداندن آرامش دائمی دانست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مدعی تلاش برای دستیابی مردم غزه به حق آزادی و امنیت خود شد.

به گزارش انتخاب، کامالا هریس گفت: من برای توانمندسازی مردم فلسطین برای دستیابی به حق کرامت، آزادی، امنیت و تعیین سرنوشت خود تلاش خواهم کرد.

وی راه حل دیپلماتیک در مرز اسرائیل و لبنان را تنها راه برای بازگرداندن آرامش دائمی دانست.

هریس تأکید کرد: از میزان مرگ و ویرانی در غزه طی یک سال گذشته بسیار متأسفم. مدت‌هاست که زمان دستیابی به توافق برای آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس برای پایان دادن به رنج بی‌گناهان فرا رسیده است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزود: من همیشه اطمینان حاصل خواهم کرد که اسرائیل هر آنچه را که برای دفاع از خود در برابر ایران و متحدانش نیاز دارد، در اختیار داشته باشد. 

هریس همچنین گفت: تعهد من به امنیت اسرائیل تزلزل‌ناپذیر است و تمام تلاشم را برای تضمین نابودی تهدید حماس به کار خواهم گرفت.

نظرات بینندگان