arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۳۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۲ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳

بایرن فقط چهار درصد کم آورد و باخت!

مکس ایبرل معتقد است بایرن مونیخ در دیدار برابر استون ویلا با ۹۶ درصد آمادگی در زمین حاضر شده اما نتوانسته است به پیروزی برسد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بایرن مونیخ از زمان حضور ونسان کمپانی روی نیمکت این تیم توانسته است نتایج بسیار خوبی را به دست آورد و بسیاری از هواداران این تیم از عملکرد آنها در رقابت‌های فصل جاری بوندسلیگا بسیار راضی هستند اما شرایط در دو هفته گذشته کمی برای بایرن مونیخ سخت و دشوار شد.

شاگردان کمپانی در دیدار برابر لورکوزن که مدافع عنوان قهرمانی به حساب می‌آید و از اهمیت بسیاری برای آنها برخوردار بود موفق نشدند به پیروزی برسند و به تساوی رضایت دادند و در بازی برابر استون ویلا در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هم با یک گل شکست خوردند.

ایبرل در گفتگو با خبرنگاران با تاکید روی عملکرد خوب تیمش حتی در این دو دیدار اظهار داشت: «در هر دو بازی برابر لورکوزن و استون ویلا توانایی کسب پیروزی را داشتیم، اگر بیشتر با آنها بازی کرده بودیم. این نتایج در واقع نشانگر عملکردی که ما در زمین به نمایش گذاشتیم نبودند چون خوب بازی کردیم.

نباید در چنین دیدارهایی مانند بازی برابر استون ویلا شکست خورد. تنها انتقادی که می‌توان از بایرن در دیدار برابر استون وی را مطرح کرد این بود که ما با ۹۵ یا ۹۶ درصد از آمادگی در زمین حاضر شدیم. همه ما باید با تمام توان بازی کنیم. این کاری است که امروز در فرانکفورت هم انجام خواهیم داد. باید با تیمی بازی کنیم که به اندازه استون ویلا جنگنده و پر فشار است.»

نظرات بینندگان