arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۲ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳

پزشکیان درمورد نتایج سفر قطر: وزاری خارجه کشور‌های عربی و دکتر عراقچی جلسه‌ای داشتند/ در این جلسه در رابطه با گلایه‌ها و مشکلاتی که با یکدیگر داشتیم تفاهمات خیلی خوبی صورت گرفت/ قرار شد زمانی که تصمیم‌ها نهایی شد، امیر قطر را به ایران دعوت کرده و تصمیمات تبدیل به یک عملیات اجرایی شود

پزشکیان تأکید کرد: وزاری خارجه کشور‌های عربی و دکتر عراقچی جلسه‌ای داشتند، در این جلسه در رابطه با گلایه‌ها و مشکلاتی که با یکدیگر داشتیم تفاهمات خیلی خوبی صورت گرفت، این روند می‌تواند ادامه پیدا کند. قرار شد زمانی که تصمیم‌ها نهایی شد، امیر قطر را به ایران دعوت کرده و تصمیمات تبدیل به یک عملیات اجرایی شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس جمهور در رابطه با نتایج سفر به قطر گفت: حضور ما در قطر به انعقاد ۶ تفاهم‌نامه منجر شد.

به گزارش انتخاب، پزشکیان تأکید کرد: وزاری خارجه کشور‌های عربی و دکتر عراقچی جلسه‌ای داشتند، در این جلسه در رابطه با گلایه‌ها و مشکلاتی که با یکدیگر داشتیم تفاهمات خیلی خوبی صورت گرفت، این روند می‌تواند ادامه پیدا کند. قرار شد زمانی که تصمیم‌ها نهایی شد، امیر قطر را به ایران دعوت کرده و تصمیمات تبدیل به یک عملیات اجرایی شود.

وی افزود: در همه گفتگو‌ها نگرانی‌های منطقه مورد بحث قرار گرفت، در حال حاضر به مرور به زبان و نگاه مشترک با کشور‌های همسایه می‌رسیم.

رئیس‌جمهور ادامه داد: در جلسات مختلف و گفتگو با امیر قطر درباره بانک مرکزی به تفاهمات خوبی رسیدیم.

نظرات بینندگان