arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۷ - ۱۰ مهر ۱۴۰۳
آکسیوس به نقل از یک مقام ارشد کاخ سفید:

اطلاعاتی داریم مبنی بر اینکه ایران در حال تدارک حمله قریب‌الوقوع موشکی به اسرائیل است / منابع عبری: تغییر در دستورالعمل‌های فرماندهی جبهه داخلی اسرائیل پس از نشانه‌هایی مبنی بر قصد تهران برای حمله

 آکسیوس به نقل از یک مقام کاخ سفید گفت: ما اطلاعاتی داریم مبنی بر اینکه ایران قصد دارد به زودی به اسرائیل حمله موشکی کند. این مقام امریکایی افزود:  حمله نظامی مستقیم ایران به اسرائیل عواقب وخیمی خواهد داشت.   ما به طور فعال از آمادگی‌ها برای دفاع از اسرائیل در برابر این حمله ایران حمایت می‌کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 آکسیوس به نقل از یک مقام کاخ سفید گفت: ما اطلاعاتی داریم مبنی بر اینکه ایران قصد دارد به زودی به اسرائیل حمله موشکی کند.
 
به گزارش «انتخاب»؛  آکسیوس به نقل از یک مقام کاخ سفید نوشت: واشنگتن نشانه‌هایی در دست دارد که نشان می‌دهد ایران در حال تدارک حمله قریب‌الوقوع موشکی بالستیک به اسرائیل است.
 
این مقام امریکایی افزود:  حمله نظامی مستقیم ایران به اسرائیل عواقب وخیمی خواهد داشت.  ما به طور فعال از آمادگی‌ها برای دفاع از اسرائیل در برابر این حمله ایران حمایت می‌کنیم.
 
سازمان صدا و سیمای اسرائیل نیز خبر داد که تغییر در دستورالعمل‌های فرماندهی جبهه داخلی پس از نشانه‌هایی مبنی بر قصد ایران برای حمله به اسرائیل، صورت گرفت .
نظرات بینندگان