arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۳ - ۱۰ مهر ۱۴۰۳

جانشین رودری: هافبکی که به لیورپول نه گفت

مارتین زوبیمندی می‌گوید در زمستان سوسیداد را ترک نخواهد کرد اما اگر کسی که تماس می‌گیرد، گواردیولا باشد چه؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در انگلیس می‌گویند که منچسترسیتی از قبل به فکر زوبیمندی برای جایگزینی رودریگو هرناندز در پست هافبک است.

تساوی منچسترسیتی در سنت جیمز پارک نشان داد که پپ گواردیولا در غیاب رودری به مشکل خواهد خورد. اگرچه زندگی آنقدرها هم برای سیتی تغییر نکرده و آنها همچنان کنترل بازی را در دست داشتند اما خبری از آن بازی روان و شناوری که سیتی با رودری ارائه می‌داد، نبود. از دست دادن بهترین هافبک دفاعی دنیا باعث شده است که پپ در بازار به دنبال گزینه‌های جایگزین باشد و احتمالا او کسی جز زوبیمندی نیست. نه کواچیچ و نه ریکی لوئیس نمی‌توانند جای رودری را پر کنند.

2088957

لوئیس دلا فوئنته، مربی اسپانیا، اخیرا گفت که زوبیمندی بعد از رودری در پست خودش بهترین در دنیاست. کسی این حرف را زد که با هر دو از نزدیک کار کرده و در فینال یورو 2024 نیز زوبیمندی را به جای رودری مصدوم به زمین فرستاد. زوبیمندی نیمه دوم فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت و این بازیکن اهل سن سباستین همان‌جا چشم لیورپول را گرفت.

لیورپول در آستانه پیروزی در این بازی بود، اما همانطور که خود آرنه اشلوت در یک کنفرانس مطبوعاتی در ابتدای فصل اعلام کرد، خود بازیکن به پیشنهاد پاسخ رد داد.

همه چیز در گروی رای دادگاه

وضعیت فعلی سیتی با توجه به 115 اتهام علیه این باشگاه به دلیل تخلفات مالی، کار را پیچیده کرده است. انتظار می‌رود رای نهایی در اوایل زمستان اعلام شد و اگر سیتی برنده شود، مذاکره با سوسیداد و مارتین زوبیمندی هدف اصلی در بازار ژانویه خواهد بود.

2088956

با این حال، زوبیمندی تنها نامی نیست که برای پوشش جای خالی رودری روی میز قرار دارد. ساموئله ریچی، هافبک ملی پوش ایتالیایی که در تورینو بازی می‌کند نیز گزینه دوم سیتی محسوب می‌شود.

نظرات بینندگان