arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۱۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۴ - ۰۹ مهر ۱۴۰۳

کرملین: ترور دبیرکل حزب‌الله را محکوم می‌کنیم

سخنگوی کاخ کرملین با بیان اینکه بمباران مناطق مسکونی لبنان توسط اسرائیل منجر به فاجعه انسانی می‌شود، این حملات را محکوم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: سخنگوی کاخ کرملین با بیان اینکه بمباران مناطق مسکونی لبنان توسط اسرائیل منجر به فاجعه انسانی می‌شود، این حملات را محکوم کرد.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه امروز (دوشنبه) ترور «سید حسن نصرالله» دبیرکل شهید جنبش مقاومت اسلامی لبنان توسط رژیم موقت تروریست صهیونیستی را محکوم کرد.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین گفت: «روسیه ترور دبیرکل حزب‌الله و حملات [اسرائیل] به لبنان را، که منطقه را به‌شدت بی‌ثبات کرده، محکوم می‌کند».

وی همچنین توضیح داد: «بمباران بی‌رویه مناطق مسکونی در لبنان، لاجرم به یک فاجعه انسانی منجر خواهد شد و این نگرانی عمیقی را برای مسکو ایجاد می‌کند».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، سخنگوی کاخ کرملین در بخش دیگری از صحبت‌هایش تاکید کرد که روابط تجاری-اقتصادی روسیه و ایران در همه زمینه‌ها در حال توسعه است.

پسکوف همچنین اظهار داشت: «سیاستمداران باتجربه ممکن است دیدگاه خود را درمورد درگیری اوکراین و روسیه بر اساس این واقعیت داشته باشند که عملیات نظامی ویژه باید با دستیابی به اهداف تکمیل شود».

طبق این گزارش، وی ضمن مهم توصیف کردن تصمیم «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه برای اصلاح دکترین اتمی، گفت که همه این تغییرات رسمی خواهند شد.

نظرات بینندگان