arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۱۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۳ - ۰۹ مهر ۱۴۰۳

مورایس: هیچ اطلاعاتی از استقلال تاجیکستان پیدا نکردیم!

ژوزه مورایس امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با استقلال تاجیکستان حاضر شد و درباره شرایط سپاهان برای این مسابقه صحبت کرد‌.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم فوتبال سپاهان فردا در شرایطی در دور دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا میزبان استقلال تاجیکستان خواهد بود که شکست در هفته اول مسابقات و یک تساوی و یک باخت در دو دیدار در لیگ برتر باعث شده تا این تیم مورد انتقاد هواداران قرار بگیرد و روزهای عجیبی را پشت سر بگذارد.

ژوزه مورایس امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و در خصوص شرایط تیمش برای این مسابقه صحبت کرد. اظهارات مورایس را در ادامه می‌خوانید:

  • صحبت‌های ابتدایی؟
    در ابتدا به اصحاب رسانه خوشامد می‌گویم. تعداد خیلی جذابی از شما اینجا هستند و خیلی زیاد هستید. آخرین باری که من این تعداد را دیدم، در بازی الاتحاد و الهلال بود. خواستم قبل از صحبت درباره بازی در مورد این موضوع صحبت کنم. هفته دوم لیگ قهرمانان آسیاست. در بازی خانگی و در مقابل هواداران خودمان و در شهر خودمان انتظار کسب سه امتیاز از بازی وجود دارد و ما هم همین انتظار را داریم. تیم استقلال تاجیکستان، تیم خوب و باکیفیتی است.
  • * سطح رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا؟
    اخیرا لیگ قهرمانان آسیا خیلی ارتقا پیدا کرده و سازماندهی خوبی پیدا کرده و تیم‌ها طبق تکنولوژی‌ و امکاناتی که در اختیار دارند، باکیفیت شده‌اند. متاسفانه تنها مشکلی که ما با آن برخوردیم این بود که دسترسی به اطلاعات از تیم تاجیکستان نداشتیم و هیچ کجا پیدا نمی‌شد. با این حال می‌دانیم که بازیکنان باکیفیتی دارند و تیم ملی باکیفیتی دارند و حتی بازیکنانی دارند که خارج از تاجیکستان بازی می‌کنند که یکی از بازیکنان‌شان در تیم خودمان هستند. به آنها خوشامد می‌گوییم و امیدواریم که نتیجه که می‌خواهیم، به دست بیاوریم.

    2088524
نظرات بینندگان